|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe ja, ze gebruikten vroeger zelfs hetzelfde lettertype Zenial |
|
Ja iemand moet Orange uploaden, in ruil voor mijn eeuwige dank... And my marlboro light |
|
Ik heb hier nog "Chrome", "Sonic Orb", "Solar Lovers" en "Lunchbox Dialogs"... "Orange" helaas niet, maar moet je hier wat van? Dit slaat nergens op. |
|
Nou? Dit slaat nergens op. |
|
Goeie band was dit! Ik vind vooral het latere stonerrock werk erg fijn. Dus Orange, Chrome en Lunchbox Diaries. Wat mij betreft minstens zo goed als Kyuss Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Reunie! "We're back. Twenty years after the formation and ten years after the split up Celestial Season comes to life again. We will be performing the album “Solar Lovers” in its entirety. More info will follow." Roadburn? |
|
Na 8 jaar kan ik me die tweede nog steeds niet meer herinneren, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hmm jammer.. ik vond de latere "stoner" line-up juist gaaf, ten tijde van Orange en Chrome enzo, maar daar zullen ze wel niks van spelen dan, zat niemand van de originele samenstelling nog in de band toen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: +1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gaaf. |
|
alleen hun eerste plaat is goed! |
|
Ik ken alleen Solar Lovers, en die vind ik erg goed. |
|
Moi om te zien dat ze hun beste periode weer live gaan spelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Fucking gaaf, Solar Lovers is imho hun sterkste. Hopelijk Roadburn ja. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ze maken melding van het feit dat ze er in de lente mee gaan beginnen, dus dat lijkt me duidelijk hahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mooi nieuws! Heb er meteen even de bronnen bij gezocht, 'Solar Lovers' is altijd een van mijn favoriete platen geweest. Behalve de beste doomplaat van eigen bodem ooit ook een sentimentele trip van jewelste. Poeh, word er bijna emotioneel van :') Hee, dat is op Utrecht centraal. Met George Oosthoek dus. celestialseason.nl: quote: |
|
Hmm.. grunthoer Oosthoek moest ook weer wat te schnabbelen hebben ofzo? Hij heeft nooit iets met Celestial Season te maken gehad en wordt er nu opeens bijgesleept... die gast is toch helemaal niet geloofwaardig meer. Zeker niet in deze combi. Als ze nou weer met Cyril Crutz gingen optreden was ik zeker gaan kijken, maar dit is zo nep allemaal. Jammer. Want CS heeft absoluut hele mooie muziek gemaakt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Heeft 'ie je vroeger uit de zandbak geschopt ofzo? Of ben je van nature zo jaloers? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
jij zit echt verlegen om een beurt he ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja, scherp. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Denk absoluut Roadburn nu aangezien walter gisteravond de heropname van Decamerone op Facebook postte. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik wacht het wel af, ben nog niet wild van de heruitgave.. Solar Lovers had juist door die "wabberende" instrumenten beheersing wel iets. Nu is de zang anders en de viool volgens mij ook. Even wennen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmm, trok CS altijd wel aardig, maar vind eigenlijk Lunchbox Dialogues het beste album van ze. Boeiender |
|
quote: Deze neiuwe versie klinkt inderdaad iets te strak Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |