IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Celestial Season Vorige pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 28-08-2020 12:02 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Die is de moeite van het googlen inderdaad wel waard.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-09-2020 11:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Net de box in de pre-order besteld


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ed
Usericon van Ed
Posted 05-10-2020 16:45 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Nieuwe plaat is uit en hij is vet! https://celestialseason.bandcamp.com/album/the-secret-teachings-2

Weet niet of de mensen van Celestial meelezen maar vind het echt een hele goede plaat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-10-2020 8:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hij moet nog wat groeien bij mij. Eerste nummer vind ik erg sterk.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ed
Usericon van Ed
Posted 12-11-2020 19:28 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Nummer 28, hebben ze goed gedaan!

https://www.metalsucks.net/2020/11/12/decibel-says-these-are-the-top-40-albums-of-2020/

Wel terecht, toch goed gezien hoe weinig ik de plaat zie bij reviews en dergelijke.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-11-2020 16:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hij's fijn, al een paar keer op de draaitafel gehad. De oude sound is er nog steeds.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ed
Usericon van Ed
Posted 13-11-2020 16:49 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2020 16:10 schreef Staalman het volgende:
Hij's fijn, al een paar keer op de draaitafel gehad. De oude sound is er nog steeds.


Ben ook blij dat George niet op zang is, vond het niet echt passen toen op Roadburn en op plaat denk ik ook niet.

Hopelijk krijgen ze nu wel wat meer exposure want als ik zie aan de likes op video's dan hebben maar weinig mensen door dat de band nog bestaat.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-11-2020 0:43 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Net gehoord. Erg fijne plaat!
Aantal views op youtube is idd karig, maar het lijkt ook niet hun eigen kanaal te zijn.



ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 22-11-2020 14:08 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ik had de hoop op iets nieuws en spannends, maar 't mocht niet zo zijn. Volstrekt inwisselbare plaat.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 22-11-2020 19:51 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 22 november 2020 14:08 schreef ex-filosofem het volgende:

Ik had de hoop op iets nieuws en spannends, maar 't mocht niet zo zijn. Volstrekt inwisselbare plaat.

Vind 'm juist uitstekend geslaagd. En "iets nieuws en spannends" maken was in dit geval ook niet bepaald de insteek hè

[Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 22-11-2020 19:51]


Vox Clamatis in Deserto


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2020 20:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat hebben ze wel geprobeerd toen, met Lunchbox Dialogues, wat een gave plaat is dat.. tja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 02-12-2020 12:25 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2020 14:08 schreef ex-filosofem het volgende:
Ik had de hoop op iets nieuws en spannends, maar 't mocht niet zo zijn. Volstrekt inwisselbare plaat.


Het klinkt wel aardig op zich, maar ik ben er ook nog niet kapot van. Ik ga hem nog wel een kans geven. Hopelijk blijven de nummers dan wel hangen.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-12-2020 20:06 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Vind de plaat een van de hoogte punten van 2020, oude platen vond ik wel ok maar deze komt goed binnen.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-12-2020 21:09 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 02-12-2020 21:10]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-12-2020 14:02 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2020 20:03 schreef spectre het volgende:
dat hebben ze wel geprobeerd toen, met Lunchbox Dialogues, wat een gave plaat is dat.. tja


Ik vind hun stonerrock periode ook het gaafst. Maar dan vooral de twee albums er voor. Chrome en Orange


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen