|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is de moeite van het googlen inderdaad wel waard. |
|
Net de box in de pre-order besteld |
|
Nieuwe plaat is uit en hij is vet! https://celestialseason.bandcamp.com/album/the-secret-teachings-2 Weet niet of de mensen van Celestial meelezen maar vind het echt een hele goede plaat. |
|
Hij moet nog wat groeien bij mij. Eerste nummer vind ik erg sterk. |
|
Nummer 28, hebben ze goed gedaan! https://www.metalsucks.net/2020/11/12/decibel-says-these-are-the-top-40-albums-of-2020/ Wel terecht, toch goed gezien hoe weinig ik de plaat zie bij reviews en dergelijke. |
|
Hij's fijn, al een paar keer op de draaitafel gehad. De oude sound is er nog steeds. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Net gehoord. Erg fijne plaat! Aantal views op youtube is idd karig, maar het lijkt ook niet hun eigen kanaal te zijn. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik had de hoop op iets nieuws en spannends, maar 't mocht niet zo zijn. Volstrekt inwisselbare plaat. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Vind 'm juist uitstekend geslaagd. En "iets nieuws en spannends" maken was in dit geval ook niet bepaald de insteek hè [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 22-11-2020 19:51] Vox Clamatis in Deserto |
|
dat hebben ze wel geprobeerd toen, met Lunchbox Dialogues, wat een gave plaat is dat.. tja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het klinkt wel aardig op zich, maar ik ben er ook nog niet kapot van. Ik ga hem nog wel een kans geven. Hopelijk blijven de nummers dan wel hangen. |
|
Vind de plaat een van de hoogte punten van 2020, oude platen vond ik wel ok maar deze komt goed binnen. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 02-12-2020 21:10] |
|
quote: Ik vind hun stonerrock periode ook het gaafst. Maar dan vooral de twee albums er voor. Chrome en Orange ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |