|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan iemand mij meer over deze (Grindcore??) band vertellen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ken ze spijtig genoeg niet. Ooit al gehoord van Puerile Puddinghead? mvg wk10 |
|
Ik ken ze niet... wil ook wel wat info... wie o wie is hier zo lief/aardig?! FREEZE |
|
Ik heb nog wel een band waar ik meer over wil weten.... Maar als niemand wat weet van deze band........ I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hmmm de meeste link die je met Google vind leiden tot niets of de sites bestaan niet meer... Dit is het enige nuttige dat ik vond(op wat mailorders na) : http://www.fortunecity.com/village/weaver/585/hardcore/assuck/assuck.html |
|
een erg leuk grind orkestje, heb er 2 fijne schijfjes van. volges mij zat die gast van citizens arrest er ook ooit bij |
|
*schop* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mega vette grindcore band, die helaas eind jaren '90 ermee gekapt is. Als je er nog wat van tegenkomt meteen kopen. Er is ook een discografie van hun uitgebracht, die zeer de moeite waard is! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ja, amerikaanse grindcore band.. van de nineties. veel van die bands van nu zijn de'r gek van. als je Direct Connect hebt, moet je eens kijken op de grindhub (grindcore.no-ip.org) |
|
Assuck is geniaal! Via Sound Pollution zijn twee CD's van ze uitgebracht die nog wel te krijgen zijn. Vooral de 'Misery Index' MCD is een klassieker. Volgens mij komt er binnenkort een tribute CD aan, maar via welk label weet ik niet meer. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het is trouwens Assück...(misschien handig als dat veranderd wordt) Al muziek gehoord, Nix? Ik heb zojuist namelijk heel wat zooi gevonden. |
|
Ik kan je er wel wat over vertellen.... Assück Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerscchhhhhhht! US Grindcore in de oude stijl (ouwe Napalm Death, Terrorizer, E.N.T.) |
|
Hmmm, ik vergat zowaar te vermelden dat ik het een superband vind. Nooit verwacht dat ze zo goed zouden zijn... |
|
Ik heb bijna alles van Assück - Ik mis alleen nog een video-opname van hun. Assück is gewoon DE grindcore band ever, voor mij. Kheb de cd nog steeds in mijn cd-player. |
|
heb ergens nog een 7" ligge van die gaste.. zal um eens opzkn |
|
Dat is nou een band die ik echt wel eens graag had willen live zien!....de drummer is nog steeds DE inspiratie bron voor mij |
|
Hebben deze gasten ook een site of iets dergelijks waar ik een nummertje van kan downen? Ik heb namelijk al veel goede verhalen over Assuck gehoord maar de muziek heeft mijn oren nog nooit weten te bereiken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Genre(s) Death Grind / Grindcore Lyrical theme(s) Political Issues, Social Issues, Personal Thoughts Origin Formed in Last label Status United States of America (Florida) 1988 Sound Pollution Split-up Last known line-up Rob Proctor - Drums (Nasty Savage, Discordance Axis) Steve Kosiba - Bass Steve Heritage - Guitar, Vocals (Bombs of Death) Former/past member(s) Paul Pavlovich - Vocals Pete Jay - Bass Additional notes Chris Barnes of Cannibal Corpse, Six Feet Under fame does backup vocals on Infanticide. Their final album gave name to the death/grind band Misery Index. Discography Necrosalvation EP, 1989 Born Backwards Demo, 1989 Split Split, 1990 Blindspot EP, 1992 Anticapital Full-length, 1992 State to State Single, 1993 Anticapital/Blindspot/+3 Full-length, 1994 Misery Index Full-length, 1997 [2 reviews, average 88%] -------------------------------------------------------------------------------- Links Fan site Wikipedia Band Info: http://en.wikipedia.org/wiki/Assück Merchandise: http://www.sound-pollution.com/SoundPollution.htm ze hebben blijkbaar geen eigen site [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 09-04-2005 17:53] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ehm Johan, dat was een jaar geleden. Ik ken ze ondertussen al. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Twee zelfs! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ach, wat is nu een jaar op een mensenleven? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ze zijn zeer interessants. Ben alleen nog geen materiaal (naast mp3's) van ze tegen gekomen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ken ze niet respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |