IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Assuck Vorige pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-04-2005 18:09 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Allemaal links zonder MP3's.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


timberstone
Usericon van timberstone
Posted 09-04-2005 18:10 by timberstone Wijzig reactieProfiel van timberstoneQuote dit bericht

Via ebay is een video verkrijgbaar met Meatshits waaronder ook een assück optreden.
Ben er nog steeds achteraan.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-04-2005 18:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2005 18:09 schreef XnegativeX het volgende:
Allemaal links zonder MP3's.



Je mist zeker wat! Ik zal je wel mp3's sturen zodra ik ze weer op de laptop heb gezet.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


timberstone
Usericon van timberstone
Posted 09-04-2005 18:11 by timberstone Wijzig reactieProfiel van timberstoneQuote dit bericht

Nou je kunt alles van hun downloaden via DC++


timberstone
Usericon van timberstone
Posted 09-04-2005 18:15 by timberstone Wijzig reactieProfiel van timberstoneQuote dit bericht

Maar er zijn bands waarvan ik liever het origineel van wil hebben!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 09-04-2005 18:18 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2005 18:15 schreef timberstone het volgende:
Maar er zijn bands waarvan ik liever het origineel van wil hebben!
gij stoere metalmeneer!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 07-05-2009 14:18 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Vette band! En met een eigen stijl. Vorig jaar nog een shirt van besteld. Ik heb Assuck - misery index origineel op cd. Ik zoek Blindspot nog waar de 7" Anticapital bij op staat. Het schijnt dat de platen niet meer te krijgen zijn. Dan maar wachten op een re-release...

Op youtube staan een aantal gave liveshows. Hier ben je wel even zoet mee

http://www.youtube.com/watch?v=URIUtmoQQQI



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2010 17:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vette band inderdaad, heeft wel een tijdje geduurd voor het kwartje viel. Voorlopig is de Blindspot EP mijn favoriet, vooral dat nummer met Chris Barnes rost er lekker door.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-09-2021 20:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Megaschop voor deze band. Zit weer in een grindcore-bui, dus dat vertaalt zich in het beluisteren van een hoop bands zodat ik kan denken dat ze niet zo goed zijn als Assuck.

Dit was leuk om te vinden: zeer recent project van Paul Pavlovich (zanger op oa Anticapital). Natuurlijk niet zo goed als Assuck, maar uit nostalgisch gevoel vet om te horen.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 22-09-2021 13:35 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Ik ben fan, top drummer

Nooit naar geluisterd eigenlijk (vanwege de naam ? )





Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-09-2021 19:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ook hier zojuist ontdekt. Heel gaaf.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-09-2021 21:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mooi


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-10-2021 11:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Copy paste uit het Blood Revolt topic:

Hersendisconnect: ik ontdekte afgelopen week Assück, met een drummer waarvan ik DACHT dat die in Discordance Axis zat, waarvan ik DACHT dat het eigenlijk Axis of Advance was. Waardoor ik dacht dat de drummer van Assück ook in Blood Revolt zat. 1: De drummer van Assück zit niet in Discordance. 2: Discordance is niet Advance. 3: er is geen link. 4: hoe dan met dat AHA moment van 'ik herken de drumsound/drumstijl'. Wat natuurlijk ook niet ergens op slaat. Error 404.


Edit: nee, hij heeft wél bij Discordance gezeten? Ach, het maakt ook niet meer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 02-10-2021 11:18]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-10-2021 11:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

- oeps, zelfquote

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 02-10-2021 11:18]



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 03-10-2021 19:37 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nee? wat? waarom?



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-10-2021 10:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Geluisterd maar ik voel um nog nie zo


When your people matter, menstrual health matters


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-10-2021 10:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2021 19:37 schreef tomcat ha het volgende:
nee? wat? waarom?


Exact mijn vraag aan mezelf.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen