|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi, Hoi , Hoi wat een feest. Weer een opvreter erbij. Bazzio Attacks!!! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En maar schreeuwen dat het druk is in nederland... |
|
nu pas bekend, hoeveel maanden is ze |
|
3 Bazzio Attacks!!! |
|
* sarcasme aan * jippie * sarcasme uit * |
|
goh was dat niet de periode dat al die geruchten er waren De roddel pers houdt het wel erg goed in de gaten |
|
ja ja die prive is zo stom nog niet |
|
zie topic titel --> Wiegen Meister ! |
|
LOL! Mag onze geweldige WA voor pappa spelen! "Uh... wat moet ik ook al weer doen?" Maar ja... dag belastingcentjes... ik zal jullie missen FREEZE |
|
quote: jij betaald nog geeneens belasting. ik ook niet trouwens (nou de 30 euro die ik niet terugkrijg is niet noemenswaardig) |
|
ze hebben dus gemeenschap gehad. *brrrr* Oud Vuil. |
|
Grrr, vandaar dat het zo duur is! Ik loop ook nog eens voor jullie te betalen Studenten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Moet aan mn ouders geven... En trouwens, daar gaat onze 75 (!!!) Euro die we nog terug zouden krijgen... FREEZE |
|
heeft die alexander dat zelf voor elkaar gekregen of hebben ze er iemand voor ingehuurd? nou, leuk hoor. kost de staat weer extra miljoenen. |
|
Vrije dag in januari! Een nieuwe kroonprins... |
|
en de troonopvolging is nu verzekerd, gelukkig. Oud Vuil. |
|
Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik hoop dat ze sterft door dat kut kind van haar. |
|
nou ja zeg, lekker vriendelijk, kan zij er wat aan doen dat ze verliefd is op die druiloor |
|
quote: Suicide Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Metal is niet vriendelijk. Van mij part sterft het hele koningshuis aan inteelt of aids en krijgen we een echte democratie. |
|
ik betwijfel het. maar het kningshuis is we achterhaald ja, niet dat die baby daar iets aan kan doen |
|
Hoe bedoel je geloven in een sprookje? Lang leve de Bataafse republiek, maar jammer genoeg dringt dit niet door tot vele mensen. Dat het koningshuis een geldverspillende manifestatie is van hun achterlijke fantasie. Ze gaan maar naar een disney film of lezen een boek als ze koningshuizen tegen willen komen. |
|
Ik feliciteer het paar met dit succes, en laten we hopen dat we een kanppe prinses krijgen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |