|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Shine on |
|
slotje! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Bleh, dat kind wordt een gedrocht... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Wladimir, al eens een miskraam gezien? leuk gezicht. Het is zo'n beetje het ergste wat een toekomstige moeder zou overkomen, al hun hoop in een keer weggevaagd door het zien van een dode foetus... Over tien jaar hebben we de technologie om mannen zwanger te krijgen, mag je het zelf mee maken. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Ik hoef het zelf niet mee te maken. Zulke technologien zijn on natuurlijk. En me moeder heeft een miskraam gehad, dat is inderdaad niet leuk. Het was trouwens R. die haar een miskraam toewenste ik niet. Jij steunt zeker weer het koningshuis. Van mij part mag het uit elkaar vallen. |
|
Ik heb nooit gezegd dat ik het koningshuis steun, van mij part mag het ook uit elkaar vallen, ben ik volledig met je eens, ik vind alleen dat je iemand geen miskraam toe moet wensen. Het is hetzelfde als je iemand kanker toewenst, dat doe je ook niet... p.s. sorry da'k die post aan jou richtte, was ie toch voor R. bedoeld [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 20-06-2003 15:37] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
edit... dubbelpost... waarom kan ik mijn eerdere reactie niet wijzigen? [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 20-06-2003 15:37] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
onzin topic zeg, wrom staat ie niet in onzin. Kan me echt een reet schelen of ze zwanger is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Van wie? Wie is de gelukkige vader? |
|
quote: O je wilt even de aandacht hebben, wacht even, acteer ik alsof ik een zmer bent die doet alsof ie niet in de gaten heeft dat je het wel weet. DIE BABY WORD DE NIEUWE KONING(IN) IDIOOT! |
|
quote: KONING(IN) Hoe gaat ze dan heten? En by the way hoe ver is al in Argentinie? |
|
quote: goh ik ben het met je eens for once. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |