of is het re-definitie
naja lekker boeiend, hieronder is wat ik op een ander forum heb gepost en vroeg me af wat de mensjes hier erover denken
----------------------------
quote:
Hmm, zoals gewoonlijk zegt lowen weer bijna alles wat ik wil zeggen, met als enige verschil dat ik de "sucky nu-metal", niet onder nu metal zie vallen. Dingen zoals Papa Roach, P.O.D. vallen simpelweg niet onder metal. Het is op zn best metal-rock, maar nu metal nee. Nu-metal is voor mij simpelweg shit zoals Slipknot, Chimaira. Dat is tenminste nog metal
Alle dingen zoals Linkin Park weiger ik nu-metal te noemen uit belediging voor de nu-metal scene, het is veels te "negerig", en daar hoort metal niet heen te gaan. Ik hou het bij de naam MTV-Core.
(Hoewel Outside van Zone wel erg lachen blijft )
hej zat zo te denken over wat leon hierboven zei...
metal = goed
nu-metal = bad
maar omdat nu-metal toch wel metal is moet het goed zijn. Dus verander je gewoon de definitie voor jezelf, dat kan toch?
ik bedoel wie bepaald voor jouw wat goed of slecht is of wanneer iets black of death metal is?(beide goed
)
zo verander ik de algemeen bekende definitie van nu-metal = hiphop/crap gemixt met rock dat agressief moet overkomen naar:
agressieve zware muziek, waarin kenmerken v metal zoals dubbel base, blastbeats, solo's, zware riffje's e.d. in voor komt. als vb'en neem ik dan: Lamb of God (roeleert!
), S.Y.L. (ja die ook), nieuwe Chimaira & denk dat de nieuwere nummers van zone daar ook wel bijhoren
(ken niet zoveel bands op dit gebied)
Hoorde dat dit ook wel The New wave of American Heavy Metal wordt genoemd maar dat is weer zo'n loze lange kutnaam en hoe the fuck kan je nu-metal met heavy metal vergelijken?
ohja al die andere crap is dus mtv-core of eerder hiphop met rock invloeden ofsow
als je dit hebt gelezen, vindt dat het nergens op slaat en dat ik weer loos bezig ben:
[Dit bericht is gewijzigd door blowen_b op 19-06-2003 10:09]