IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : herdefinitie nu-metal Volgende pagina
blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 19-06-2003 10:08 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

of is het re-definitie
naja lekker boeiend, hieronder is wat ik op een ander forum heb gepost en vroeg me af wat de mensjes hier erover denken

----------------------------

quote:
Hmm, zoals gewoonlijk zegt lowen weer bijna alles wat ik wil zeggen, met als enige verschil dat ik de "sucky nu-metal", niet onder nu metal zie vallen. Dingen zoals Papa Roach, P.O.D. vallen simpelweg niet onder metal. Het is op zn best metal-rock, maar nu metal nee. Nu-metal is voor mij simpelweg shit zoals Slipknot, Chimaira. Dat is tenminste nog metal

Alle dingen zoals Linkin Park weiger ik nu-metal te noemen uit belediging voor de nu-metal scene, het is veels te "negerig", en daar hoort metal niet heen te gaan. Ik hou het bij de naam MTV-Core.

(Hoewel Outside van Zone wel erg lachen blijft )

hej zat zo te denken over wat leon hierboven zei...

metal = goed
nu-metal = bad

maar omdat nu-metal toch wel metal is moet het goed zijn. Dus verander je gewoon de definitie voor jezelf, dat kan toch? ik bedoel wie bepaald voor jouw wat goed of slecht is of wanneer iets black of death metal is?(beide goed )

zo verander ik de algemeen bekende definitie van nu-metal = hiphop/crap gemixt met rock dat agressief moet overkomen naar:

agressieve zware muziek, waarin kenmerken v metal zoals dubbel base, blastbeats, solo's, zware riffje's e.d. in voor komt. als vb'en neem ik dan: Lamb of God (roeleert! ), S.Y.L. (ja die ook), nieuwe Chimaira & denk dat de nieuwere nummers van zone daar ook wel bijhoren (ken niet zoveel bands op dit gebied)

Hoorde dat dit ook wel The New wave of American Heavy Metal wordt genoemd maar dat is weer zo'n loze lange kutnaam en hoe the fuck kan je nu-metal met heavy metal vergelijken?

ohja al die andere crap is dus mtv-core of eerder hiphop met rock invloeden ofsow

als je dit hebt gelezen, vindt dat het nergens op slaat en dat ik weer loos bezig ben:

[Dit bericht is gewijzigd door blowen_b op 19-06-2003 10:09]

trilililili

R.
Usericon van R.
Posted 19-06-2003 10:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

houd gewoon je kop... er zijn al genoeg nu metal topics.

campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 10:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Het schijnt dat er Nu-metal bands zijn die echt goede metal maken. Ik heb het nog niet gehoord, en het boeit me niks.
Maar om op je ding te antwoorden. Zeik gelijk Limp Dipshit zouden ze geen nu-metal mogen noemen, omdat dat een belediging is voor metal in het algemeen.
Wel mogelijke benamingen zijn:

Heavy rap
Heavy crap
Whigger zooi

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 19-06-2003 10:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik meen ergens gehoord te hebben dat er een stroming bestaat genaamd "nu rap" of zo.... maar kweet niemeer waar.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-06-2003 10:15 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik vind Darkthrone nu metal

zal eens kijken wat ik er straks van vindt

None of us are saints - Albert Fish

R.
Usericon van R.
Posted 19-06-2003 10:16 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:15 schreef Arson het volgende:
ik vind Darkthrone nu metal

zal eens kijken wat ik er straks van vindt

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-06-2003 10:18 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:16 schreef R. het volgende:

H U M O R

maar daar zal jij wel te true voor zijn

R.
Usericon van R.
Posted 19-06-2003 10:18 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Is het niet de bedoeling dat mensen om humor lachen? Zie jij iemand lachen!?

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-06-2003 10:20 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik lach me dood

R.
Usericon van R.
Posted 19-06-2003 10:21 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hopelijk erg pijnlijk en langzaam.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 19-06-2003 10:24 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

dat hoop ik ook

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-06-2003 10:29 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Wat doe een nu-'hm metal' topic onder Heavy Metal? Zet dat onder Onzin! Of wis die topics gewoon!

Je kan me de bout hachelen!

blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 19-06-2003 18:42 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 10:29 schreef Legatius het volgende:
Wat doe een nu-'hm metal' topic onder Heavy Metal? Zet dat onder Onzin! Of wis die topics gewoon!

mogen wel heel veel topics gewist worden omdat de meeste over truie black en death gaat

trilililili

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-06-2003 18:46 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Jaja, sterf nu maar...

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2003 19:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ja, ik vind nu-metal nu niet een beetje kut. maar gewoon heel erg kut.

Blunt-W
Usericon van Blunt-W
Posted 19-06-2003 19:15 by Blunt-W Wijzig reactieProfiel van Blunt-WQuote dit berichthttp://www.dreadlockpussy.tk

Er is inderdaad een groot verschil tussen bands als Linkin Park, Lostprophets e.d en bands als Chimaira, Spineshank e.d.

de eerste heten daarom ook nu-metal en de rest groovecore

WAT BOEIT HET NOU HOE HET HEET!!!!!! Of ik nou naar Dreadlock Pussy of Ephel Duath luister....... mij boeit het geen reet hoe het heet, als ik het maar vet vind.

By the pain I see in others

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-06-2003 19:17 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

SLOTJE !!

KUT TOPIC

Hobonu
Usericon van Hobonu
Posted 22-07-2003 19:51 by Hobonu Wijzig reactieProfiel van HobonuQuote dit bericht

System of a down

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-07-2003 19:53 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

HEy, fuck jezelf lekker.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2003 19:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

The Height of callousless van Spineshank is vet

Hobonu
Usericon van Hobonu
Posted 22-07-2003 19:56 by Hobonu Wijzig reactieProfiel van HobonuQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 19:53 schreef Azagthoth het volgende:
HEy, fuck jezelf lekker.

Hoe moet ik dat doen?
Leg 't mij eens uit.
Ga jezelf maar eens droogleggen.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-07-2003 19:57 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 22 juli 2003 19:56 schreef Hobonu het volgende:
Hoe moet ik dat doen?
Leg 't mij eens uit.
Ga jezelf maar eens droogleggen.

Het was een reactie op de eerste post in dit topic. En ga als nieuweling nou niet meteen lopen bekvechten, aub.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 22-07-2003 19:59 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

nee, dat kan je niet maken.

No meat is sweater

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-07-2003 20:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

KUTherrie

Bruce Banner

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 22-07-2003 20:00 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Nee, deden wij ook niet.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Hobonu
Usericon van Hobonu
Posted 22-07-2003 20:04 by Hobonu Wijzig reactieProfiel van HobonuQuote dit bericht

Was ik ook niet van plan.
Maar om nou Fuck yourself te roepen.
Dat vraagt om een reaktie.
Je houd van een bepaald soort genre die niet echt direct geliefd is en meteen zitten ze er boven op. We kunnen hier niet meer spreken van 'n mening maar ongewoon scheldgedrag.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com