|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
niet zo zeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 22-07-2003 20:05] No meat is sweater |
|
quote: SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEE! |
|
quote: Er stond eerst 'n ander woord. Maar die is door jou zelf vervangen. Mongool of zoiets weer ongewoon scheldgedrag. Daar hebben jullie een handje van. Wat zeg ik tien handen. Ik ben hier om gezellig met jullie te kletsen over muziek. Maar blijkbaar wordt metalmuziek hier niet serieus genomen. Ik kan niet verbolgen dat ik 'n zeurkous ben. En ik had het nog wel tegen Cluw. Numetal is metal of je er nu eens of oneens bent. |
|
quote:Neenee, je begrijpt het niet, nu-metal is POP ga sterven |
|
quote: Ik dacht toch echt dat Elfensteen vrouwelijk was. Sterven zie ik ook vaak voorbij komen. Benijde jullie dat iemand. Diep triest allemaal hoor. Ik hoorde van 'n vriend dat deze site 'n hoop leuke dingen onder z'n hoede had. Maar nu ben ik toch teleurgesteld. Weet je Elfensteen ik vind je echt een lefgozer. |
|
relax, mensen! allemaal een eigen mening in een vrij land graag! neemt niet weg dat nu-metal ongeloofelijke overhypte ellende is, en zal daarom ook zeer binnenkort aan een snelle dood onderhevig zijn. Oud Vuil. |
|
quote:1. Intellect heb je ook niet> Elfensteen=Elessar=Aragorn=Stapper=man...klootviool 2. Leer S-P-E-L-L-E-N 3. |
|
quote: Scheldgedrag? Hahaha. Misschien kan je een klacht bij de Bond tegen vloeken indienen, randdebiel. Jeetje (<- oops, nog meer scheldgedrag) zeg, die homo's van tegenwoordig kunnen ook nergens meer tegen. Misschien moet er een automatische anti]-jank-script gemaakt worden die automatisch dit soort Pro-AVB homo's per direct een ban geeft. Nou kanker maar weer lekker op naar je tiefus tmf forum. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Gelukkig zijn er ook goeie bands onder de nu metal Denk Mudvayne, Tool (ja dat word ook nu-metal genoemd) etc. *sits down and awaits to be shot* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
.....weer de welles nietes numetal discussie KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: * prepares a neck-shot for saphire " Oud Vuil. |
|
quote: wiet! nel! gezellie toch? Oud Vuil. |
|
quote: *sluit haar ogen* Kom maar op hoor! Ikga je haunten! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Schaam je Azzie O wacht..even ontopic: Nu-metal = gay "PUNT" SLOTJE |
|
quote: Lekker ontolerant. Ik dacht dat jullie metalheads relaxeter waren. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Fout gedacht. Voor tolerantie ga je maar... tsjah... je kan nergens heen gaan, tolerantie is een fabeltje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Blah..sommige nummers zijn best om aan te horen.En ik hoor nog altijd liever dat dan al die shit r&b op de radio Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Welkom in de wondere wereld van Azagthoth. ...where normal thing's don't happen...very offen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
normaal...? ik zou graag met je discusieeren, maar ik ik praat niet over dingen waar ik niets vanaf weet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Tolerantie is een fabel. Toch hoor ik allemaal mensen op dit forum zaniken dat ze niet om hun lange haren/gothic kleren/weet ik veel wat niet geacepteerd worden. Dan roepen ze wel om tolerantie...maar als iets hun niet aanstaat dan ho maar...dan is het gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kan niets anders bedenken dat iemand die 'n ander voor homo uitmaakt dit zelf is. Echt je bent 'n fabeltje. En nog wel 'n homo. |
|
quote:Ga jij nou maar eerst eens "In de Ban van de Ring" lezen Dan ben je tenminste een tijdje zoet en weet je meteen wat m'n naam inhoudt |
|
quote: Wat is 'n ban eigenlijk? Lords of the ring ken ik wel. 'ban willen jullie me som's slopen. Jullie begonnen er zelf mee trouwens. Ik kreeg velle kritiek op System of a down Maar ach ik ga 'n biertje drinken in de tuin. Als ik jullie niet om de tuin leid. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |