IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Ringworm Vorige pagina | Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 14-07-2005 22:19 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ik heb het dan toch maar eens geluister, klinkt toch niet verkeerd... maar TOCH jammer van die naam. zal eens kijken of ik er eens iets van zie, dan doe ik er wel een cdrhoesje in aan de voorkant hehehe


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 14-07-2005 22:21 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ow en heiden, probeer Municipal waste eens, lijkt er wel een bietske op (afgegaan op de smaples van de website)


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-07-2005 13:04 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Heiden, kan ik ze ergens heen mailen, dan kun je ze ook zelf even horen... 't is iig. meer metal...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-07-2005 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ikke ook ikke ook
zie profiel!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-07-2005 8:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2005 13:04 schreef VivaHate het volgende:
Heiden, kan ik ze ergens heen mailen, dan kun je ze ook zelf even horen... 't is iig. meer metal...


Zie mijn profiel.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-07-2005 15:43 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

ok, beide heren hebben 'n mailtje...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2005 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

U heerscht!
Dank je!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2005 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaat aardig de goede kant op, maar niet zo ver dat het aan The Promise e.d. kan tippen


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2005 2:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dank voor de mp3's. Wat Jenje zegt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2005 4:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Pray for the day of forgiving rain
and my heart opens up with refrain
and I sleep with you in your grave
because I'm a slave to the promise
the promise
grow grow at a devil's pace
oh disease of my disgrace
an empty place that slaps my face
and reminds me of the promise
the promise
forever ripped apart by my spirit
do you feel insane or is it only tissue
the first of so many more
time flies when it's even score
slash and burn and find another one
I know you belong to me
the promise



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 23-08-2005 12:01 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Nieuwe album Justice Replaced By Revenge verschijnt (eindelijk) op 17 oktober via Victory Records...


We don't take it, we just fake it...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 01-09-2005 13:56 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Fuck, net de promo binnen... Klinkt hard!


We don't take it, we just fake it...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-03-2006 18:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nog wat foto's van hun optreden in België gevonden en ingescand, ik ben de naam van het dorp vergeten, begin november '95.






Dat heerschte!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 29-03-2006 10:59 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Geweldige band....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer alleen dat laatste albums allemaal zo braafjes zijn, weg is die grimmige sfeer


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 29-03-2006 15:15 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 11:04 schreef Jenje het volgende:
Jammer alleen dat laatste albums allemaal zo braafjes zijn, weg is die grimmige sfeer


Vind je? Juist net "justice replaced..." vind ik echt super. Enorme pissed-off herrie, heerlijk.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-02-2009 15:34 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-02-2009 15:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heeeeel misschien ff naar Drachten as. vrijdag


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2009 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 15:15 schreef Melk is Goed het volgende:
Vind je? Juist net "justice replaced..." vind ik echt super. Enorme pissed-off herrie, heerlijk.
Ringworm had juist een hele sinistere sfeer, die is weg, klinkt nu veel te eenheidsworst.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-02-2009 18:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik ben benieuwd zometeen. Zin in


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-02-2009 21:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Fucking geniale band!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-02-2009 17:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2009 21:06 schreef Burzum het volgende:
Fucking geniale band!
Was gaaf gisteren, ondanks de opkomst...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2009 13:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Spletvlek
Usericon van Spletvlek
Posted 16-05-2009 13:14 by Spletvlek Wijzig reactieProfiel van SpletvlekQuote dit berichthttp://https://soundcloud.com/timodejong-1

Ringworm trek ik ook nog wel, kennen jullie nog bands die ongeveer hetzelfde doen?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2009 14:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Integrity, Human demise, Rise and fall en Pulling teeth.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen