|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gaaf man! |
|
quote: 1. Saaie, drieduizendkeer eerder gehoorde riffs: CHECK! 2. Saaie, drieduizendkeer eerder gehoorde drums: CHECK! 3. Saaie, drieduizendkeer eerder gehoorde vocals (op HF na dan ..): CHECK! Kom op Dennis, dit is 13 in een dozijn metalcore zonder enige vorm van eigenzinnigheid. |
|
quote: Mag ik dat even inlijsten en benoemen tot meest zinnige post ooit hier op ZM? Over Ringworm dan: ik begin meer en meer 'into' The Promise te geraken. Heerlijk felle plaat! Het nummer Justice Replaced by Revenge vind ik ook briljant, al denk ik dat de meningen daarover nogal verschillend zijn. De plaat moet in ieder geval nog wat inwerken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Promise is ook de beste van ze |
|
The Promise is echt een harde plaat ja, ik vind Birth is Pain ook erg sterk. |
|
quote: Hele dikke +1. Ik heb zelf ook maar weinig hoge verwachtingen van het nieuwe Terror album. |
|
Zie post in Terror-topic I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Inderdaad. Ontopic! Niks mis met Terror maar Ringworm is toch wel even wat gaver naar mijn bescheiden mening. |
|
quote: Eensgelijks |
|
quote: Om even een oud bericht omhoog te schoppen. Maar euhm, wat klinkt er precies zo sinister aan The Promise? In vergelijking met Integrity vind ik oude Ringworm nog redelijk luchtig klinken. Maar dat neemt niet weg dat ik Ringworm veel beter vind dan Integrity. Siked voor die nieuwe plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tja dat zal dan denk ik een stukje beleving zijn, vind de hele air rondom Ringworm lekker sinister en duister. Ook qua riffs en lyrics .. Vond vorige werkjes redelijk, weet niet wat die nieuwe me gaat doen |
|
Ik zou het moeten meegemaakt hebben dan. Maar goed, neemt niet weg dat ik errrrg hard weet te genieten van die plaat. Die split met Terror is trouwens ook erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-06-2011 23:21] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Godver, dat ik hier niet eerder naar heb geluisterd. Zo hoort door metal beïnvloede hardcore te klinken. Ik heb flink wat schade in te halen! |
|
Naar aanleiding van Nimbus' post in het hardcore-topic zit ik weer maar eens Ringworm te luisteren. Wat een heerlijk maniakale band. Met Scars en Hammers of the Witch heb ik niets, ze lijken het daar kwijt te zijn. Maar Justice Replaced By Revenge is heel vet, beter dan ik me kon herinneren. Gelikter en minder sinister dan The Promise, maar wel met dezelfde agressie. Tijd om de rest van de discografie eens te doorpluizen. The Venomous Grand Design en Birth is Pain ken ik nog niet. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-08-2015 10:50] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Graag gedaan. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Birth is Pain ook nog bruut ja. Voor mij het enige noemenswaardige, met The Promise. En nu gaan we vegen |
|
Nieuwe track: |
|
Wat een baggersound weeral. |
|
Zolang het maar geen lintworm is hein En nu gaan we vegen |
|
Toch wel weer een vette track, benieuwd naar de plaat! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nog een nieuwe: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |