|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op gewoon op de oude Deutsche manier, aan de galg hangen midden op het dorpsplein |
|
|
|
quote: hij kan beheerst kleine piemeltjes onderzoeken |
|
het maakt wel een verschil tussen jongens van 6 of jongens van 17... er zijn ook genoeg mannen van in de 20 die een vriendin hebben van 17 waaronder ikzelf dus dat zou moeten kunnen vind ik, hoewel ik ook niet echt positief sta tegen homosexualiteit. maar goed, dat zijn dingen die mensen tussen 4 muren uitmaken en ik me buiten hou... Je moeder. |
|
quote: 20<->17 is toch niet zo raar? bij mij is het 18<->16; werkt ook prima maar ik denk dat ze meer doelen op 6<->30 |
|
quote: ben ik toch voor de azteecse manier: aan een boom naast een termietenhoop binden, buik opensnijden en armen er half uit halen en in die hoop leggen. suffer!! Je moeder. |
|
quote: dat bedoel ik ook ja. dan zit je meer over de kwestie leeftijdsverschil te praten dan de kwestie pedofilie. onder de 15 ga ik me toch echt rare dingen indenken bij de oudere van de twee, of het nu een jongen of meisje is. iemand van 14 kan er mischien uitzien als (hooguit) 17/18 maar jonger dan dat kan ik me niet voorstellen dat dat volgens de 'normale' manier is... Je moeder. |
|
Dan zit je gewoon niet op hetzelfde niveau, dat werkt niet, en het klinkt gewoon raar |
|
juist, en waar ligt de grens... maar goed, dan kan het nog vrijwillig zijn, zoals gezegd is degene met de jonge leeftijd nog niet dusdanig ontwikkeld tot een volwasen nivo en kan dus schade/trauma's oplopen voor de rest van zn leven... Je moeder. |
|
precies! conclusie: Pedofielen kunnen de klere krijgen en mogen schterfen, rotten e.d. |
|
quote: In onze streken komen geen termieten voor. Dus toch de duitse manier maar dan??? |
|
quote: rooie bosmieren volstaan ook wel, laat je em een dag ervoor een kilootje of 5 aan honing vreten Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |