![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Massacre from beyond 92 tour LS nou ja veels te klein vol gaten en vaal maar blijft me nummer 1 shirt... ![]() Nile LS 2001 tour ![]() Opeth deliverence tour 2003 met gouden print ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Kwijl ![]() ![]() |
|
-- jeugdig enthousiasme -- [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 02-11-2006 17:29] ![]() |
|
1. Mayhem front/back groot logo 2. bathory - bathory 3. watain - limb crucifix allemaal mouw- en zoomloos ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 28-04-2004 14:07] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Alleen dan met de tekst in het Engels en het oude logo ![]() Alleen dan met Engelse tekst zijn, in non-specifieke volgorde, wel een paar van mijn favoriete shirts. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
Die Graveland is vet ja. Die Nokturnal Mortum kan je een paar boze blikken op straat opleveren. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Vanwege dat schildje neem ik aan? Zit volgens mij niet in het oude logo ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ik weet het. Ik doe hem dan bijvoorbeeld ook niet naar mijn werk aan. Lijkt mij niet geschikt om met zo'n shirt aan de balie te zitten... ![]() Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote: Nee, dit is het oude logo: ![]() Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
Klopt...de 'nieuwe' logo is pas vanaf Nechrist 'geldig'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Dacht al, wordt ik nu gek ![]() Off-topic trouwes, Sigrun, we hadden toch niks voor a.s. vrijdag afgesproken? ![]() |
|
Nee, alleen voor donderdag... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
Ik ben ook al een poosje op zoek naar een NM shirt, maar zonder succes. Waar heb jij hem vandaan? 3 van mij favoriete zijn trouwens: Mordaehoth - Bloedwraak Cirith Gorgor - Unveilling... Emperor - Anthems... Ik ben verder ook wel erg trots op mijn Mörk Gryning shirt, die heb ik gewonnen bij de aardschok, en toen ik de nieuwe cd ging halen kreeg ik hem nog een keer ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb mijn Nokturnal Mortum-shirt van mijn broer gekregen, van Summer Breeze. Daar schenen ze best wel gave shirts te hebben, hij heeft daar ook Nachtfalke vandaan. Ik heb trouwens ook een Mordaehoth-shirt, erg gaaf. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
MOTORHEAD - Everything louder than everything else ![]() .. ![]() |
|
ik vind Tankard - Need Money For Beer wel gaaf shirt. ![]() Heb niet een top 3 shirts. ![]() |
|
Slayer - Show No Mercy Suffocation - Human Waste Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas ![]() |
|
exhumed- gore metal ![]() mortician-hacked up for barbeque ![]() last days of humanity-Bilateral hydronephrohamar tomatous ![]() ![]() |
|
Mijn all time favoriet. Inmiddels grijs, versleten en met hier en daar een gaatje. ![]() ![]() |
|
beter een shirts topic alltime favourite: met stip op 1 Darkthrone:Morningstar shirt uit 92(ablaze) Verder Absurd: Entjudungstour shirt. Burzum: feeble screams shirt origineel DSP Ulver: nattens madrigal shirt satyricon: the shadowthrone origineel. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 20-05-2009 18:21] ![]() |
|
mijn top 3 in mn verzameling ![]() ![]() kan er geen plaatje van vinden maar death leprosy american tour shirt ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
1 Immolation 2 Sauron 3 deeds of flesh (4 manowar !) ![]() Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
Evoken http://www.evoken.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/evokenback.jpg Esoteric - Metamorphogenesis Opeth - Blackwater Park Tour 2001 ![]() |
|
quote: whahahahahahahahahahahahaha dit meen je neit.. jezus, diut is echt een van de LELIJKSTE shirts die ik OOIT HEB GEZIEN!!! het DEATH KRISTJAN shirt ziet er nog ruiger uit zeg.. whahahahahahahahahahahahahahahahahahahah wat een lelijk shirt.. de achterkant gaat nog wel, maar die voorkant whahahahahahahaha dat valt toch neit serieus te nemen.. ff binnen 1 minuut met windows kladblok ff een logo getekend of neit whahahahahahahahahahahaha wat OERLELIJK! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |