![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Bandshirts zijn VAAK kut en lelijk (Overvol), ik heb liever alleen het logo ofzo. Nee ik heb ook geen Top. 3 ![]() ![]() |
|
1. Shining - I oppose life 2. Judas Iscariot - Heaven in Flames 3. Deranged - I am deranged signature ![]() |
|
pauperpraat signature ![]() |
|
1) Moonsorrow - V: Hävitetty 2) Hypocrisy - Virus 3) Wintersun - Snow And Sorrow ![]() |
|
1) Ancient Rites (logo) 2) Emperor - Emperor/Hordanes Land 3) CoF - Vestal Masturbation (ooit nog van school gestuurd hiervoor, hihi) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
1) Slayer - Slaytanic Wehrmacht - origineel (Den Bosch) 2) Entombed - I'm Already Dead 3) Dynamo Open Air 1987 - helaas inmiddels te klein, kromp na 1x wassen naar kinderformaat - kutkwaliteit Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
Heb er maar 4 dus makkelijk kiezen ![]() 1. Ancient Rites - Evil Prevails 2. CoF - Damnation and a Day 3. Finntroll - Nattfödd Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
1. Master's Hammer Jilemnicky Okultista 2. Lugubrum - Bruine Troon 3. 13th floor elevators logo ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
1- The Red Chord 2- The Red Chord 3- The Red Chord Poeh hé! ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Mijn favoriete shirt: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Mijn favorieten uit m'n collectie, min of meer in volgorde (voorkant/achterkant - alleen de WT shirts zijn niet bij een show gekocht maar direct bij de band): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Voor oude shirts zien ze er nog goed uit, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gave shirts! Geen kans dat je er een paar wilt verkopen? Savage Grace en Holy Terror? [Dit bericht is gewijzigd door Oldskoolcollector op 22-06-2009 18:32] ![]() |
|
Nog een paar enkele shirts van mij: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee, sorry - noem me maar een sentimentele ouwe zak, maar ik doe ze liever niet weg, voor geld of anderzins. Ik heb er nog steeds lol in om ze als aandenken aan de goeie ouwe Scum dagen te bewaren, met zelfgemaakte foto's erbij en de speciale persoonlijke verhaaltjes erbij: Jeff Hanneman met Slayer in Scum (Janmaat's lijfwacht stond de halve show op m'n schouders te bonken - okee ik ben niet veel kleiner): ![]() Juan Garcia toen ie (net als ik) nog haar had met Agent Steel in Scum: ![]() Savage Grace met superdrummer Dan Finch in Scum (we brachten ze toen appeltaart, net alsof ze daar in Californië nooit van gehoord hebben ![]() ![]() Oeps, ik vergat voor onze Oldschool Toxik fan nog even Josh, ook in Scum, toe te voegen: ![]() Holy Terror met Kurt in 't Paard, die ik later deze foto nog liet tekenen toen ie weer terug naar Seattle verhuisde: ![]() En eigen favo uit de analoge dagen: Chuck met Death op de ITP tour in 't Noorderligt (eerste fotopas omdat ik speciaal uit Seattle over kwam). ![]() Ach ja, jeugdsentiment ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Martinator op 22-06-2009 19:53] ![]() |
|
Gave shirts die thrash shirts. ![]() ![]() |
|
Controlled by confusion; wat zou ik daar graag mee rondlopen ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: de reus van het laakkwartier was dat toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Bij ons in Duh Haag (hoewel, ik ben geboren Hagenees, maar opgegroeid in Voorburg) werd ie het Monster van Laakkwartier genoemd. ![]() |
|
@Mutilator: Gave foto's! Moeten toch wel mooie optredens geweest zijn! ![]() |
|
paarse v hals shirt groene t shirt bruine ls ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |