|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zag dat er nog geen topic over deze supergave band was. Meningen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vond het ooit geweldig... nu niet meer zo, maar nog wel leuk, for the fuck of it. |
|
Is een koele band! ik vind het viking gedeelte beter dan het deathmetal/blackmetal gedeelte. |
|
Heb onlangs Vinterskugge gekocht, heb het nog niet goed genoeg beluisterd om er een goed oordeel over te vellen. Darkthrone heerst, dus dan zal dit ook wel heersen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ja, zeer goed naar te luisteren . Lekker rauwe black-folk metal met ook een paar goede black nummers. Binnenkort ook maar eens hostmorke kopen. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: |
|
Je moet een beetje wennen aan die "cleane" zang van die gast. Verder is het wel tof. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb sommige nummers van vinterskugge, en dat heerscht wel. Moet alleen nog even wat meer uit proberen. Wongraven vind ik ook een zeer goed side project... |
|
dat middenstuk van Vinterskugge klinkt bijna hetzlfde als de Darkthronedemo's trouwens one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Heb beide cd's vanaf het moment van uitkomen(beide lp's trouwens ook). Isengard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik herinner me nog wel toen ik voor de eerste keer het nummer "Our Lord will come" hoorde Niettemin, Isengard regeert natuurlijk |
|
Ik vind het erg goed en wil het eerste album ook wel eens horen eigenlijk. |
|
Vinterskugeeeeeheeeheheeee!! Hostmörke heerscht ook gigantisch. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: mee eens I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Goede band. |
|
Overschatte 'band'. |
|
Het is wel zo dat het wat heftig leunt op een paar erg gave nummers, zoals bijvoorbeeld Vinterskugge, Neslepaks en I Kamp Med Hvite Krist. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik blijf het middenstuk van het album Vinterskugge het beste vinden, klinkt onwijs als die lekkere Darkthrone Demo's. Echt ongekend vuig. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Heb de (bootleg) LP van Hostmorke , de rest op tape. Leuk, maar de band op zich is meer naam dan muziek als je het mij vraagt. Wat niet wegneemt dat ik 't bij vlagen ineens weer geweldig vind - Mutatis mutandis - |
|
Geweldig Zwaar klote zult u bedoelen Ben blij dat er niets meer uitkomt uit die hoek. |
|
Heersch |
|
quote: Ach, ga toch Death Metal luisteren. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Waar slaat dit op Mag ik naast Death Metal niet naar Isengard luisteren |
|
Schopje omhoog.. Het nummer Thornspawn Chalice laat me elke keer weer in lachen uitbarsten. Vooral de zang is gewoon erg ranzig, vies en uitermate grappi eh gaaf. Vooral het laatste stukje For we are draped in shadows Until the night of the Rising Unholy Three.... Is erg eh hysterisch en vermakelijk. Maar effe serieus, Høstmørke kan ik goed waarderen! |
|
Ik vind eigenlijk alleen Total Death (Desj) een gaaf nummer, de rest vind ik niet zo geweldig. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |