|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het niet hoor. |
|
Waar maak jeje druk om ? Is gewoon een goede band........ |
|
rock zou ik zeggen, geen metal. later werk wat poppy. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Live = Inhoudsloze bagger band |
|
een Rot-band. Oud Vuil. |
|
de eerste 3 albums zijn juweeltjes in de rockgeschiedenis.. Tegenwoordig doet het me weinig meer... |
|
ah ok ik dacht dat ik maar uit drie een keuze had (slaat op derde en vierde reactie en de titel natuurlijk) [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 21-06-2003 20:16] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Hmm, ik heb nooit een cd van Live geluisterd, dus afgaande op de "hits" die ik via de radio gehoord heb: Een lichte rock-popbandje, met 1 leuk nummer (I Alone, maar ook die moet je niet te vaak horen) en heel veel zuignummers die mateloos irriteren. Metal? hahaha, Bon Jovi komt nog dichter in de buurt. Murder in the front row....... |
|
Het is inderdaad iets richting de Poprock. Ik houd niet van dit soort muziek, alhoewel het me nog wel meer kan boeien dan welke R&B / Rap plaat dan ook |
|
quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind het een popband die soms een beetje rock-achtig klinkt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik weet niet hoe ik de muziek van Live zou moeten noemen, ik weet wel dat ik het ontzettende bagger vind. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: aha, net zoiets als kane = ook bagger. Oud Vuil. |
|
quote: Helemaal mee eens. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
poprock natuurlijk debiel. |
|
aha mongool. Oud Vuil. |
|
quote:je gaat me niet vertellen dat je die term/muziek stroming/soort niet kent. |
|
quote: jawel, jawel, maar U was zo ruw in Uw antwoord, zodat ik een beetje overrompeld was. Oud Vuil. |
|
Huilende dolfijnen. Schreeuwende tonijn. Kutmuziek. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
oja, ze leuteren ook enorm veel over water. Oud Vuil. |
|
quote: Maar ze hadden wel een leuke clip met al dat water. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Alleen op bonobo's geilende nepmetalheads geilen op die kale nicht van Live ... Zo zou jij het zeggen denk ik, |
|
Live? Is dat niet die ultra hippe band die zo'n ultra senitmenteel liedje uitbracht ter "ere" van 11 september 2001?! Wat een nichten zijn dat! *anyway: tis gewoon pop [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 24-06-2003 0:10] FREEZE |
|
quote:ja hallo ik had t tegen krieg |
|
Ik denk rock..ze hebben best een paar aardige nummers. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |