|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal mee eens... 'vroeger' waren ze inderdaad meer rock dan nu, vind Lightning Crashes nog steeds een superkippenvelnummer! Maar 't wordt de laatste tijd wel steeds meer popmuziek... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Live? is dat niet van die crappy-boring-let's sing about dolphins and water-pop muziek? hehe sorry hoor, maar ik vind het gewoon popmuziek, net als Kane en Marco Borsato some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Dolphin's Cry vind ik zeker niet slecht. |
|
Na I am overcome, zoals ik al eerder heb gezegd ben ik begonnen met een live-boycot campagne, stelletje a(a)(s)sgieren dat het zijn, GADVERDAMME wat een gore, achterlijke, inhoudsloze, rommelproducerende bagger band is dat zeg!!! Schaamteloos gefakete tranentrekkerij van het niveau van de gemiddelde "waargebeurde" rtl4 woensdagavond film. Slechte, oversentimentele muziek begeleid door de stem van een vent die liever God zoekt dan echte emotie erin legt. Ik KOTS op Live, zo!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: WOW! ik hield het nog een beetje netjes maar ik kan me hier wel bij aansluiten .. hehe [Dit bericht is gewijzigd door AmmAr_GGedoN op 24-06-2003 10:51] some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote:Na Overcome kots ik ook behoorlijk op die band... FREEZE |
|
quote: Inderdaad. Zaadband |
|
Zo'n hele typische Pinkpop ik-krijg-onmiddelijk-jeuk band. |
|
Rock dunkt me, en dat latere werk een beetje pop, ik vind het niet zo super |
|
Goh goh wat zijn we weer true allemaal. Live is niet een band die ik erg goed vindt maar ik merk wel dat die gasten serieus bezig zijn met muziek en ook een boodschap willen ovedragen. Wat voor genre het is zal me aan m'n aarsch roesten verder. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ja, inderdaad! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:EN WAT DAN NOG!! Nee, Live zuigt afzuigkappen. |
|
HOI weer een zeiktopic.......... SLOTJUHHHH.......... |
|
een klote band?? |
|
quote:Op throwing copper na......... ja |
|
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... want alle bands met een paar aardige nummers zijn rock |
|
live=pure fucking METOL! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Menthol? Lekker fris! Maar goed. Om het even over Live te hebben. M'n broer heeft die ouwe CD's wel, en die zijn best te pruimen, maar vorig jaar (?) op Pukkelpop ben ik toch ferm gaan lopen toen zij "surprise act" bleken te zijn. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |