|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
cd's bestellen doe ik dus nooit, ik koop ze meestal op optredens, festivals en gewoon in de winkel, ik beluister graag eerst een cd vooraleer ik ze koop. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
displeased en vroeger de hardste cd catalogus(duur) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik kan me niet herinneren ooit een CD besteld te hebben. Ik kan me ook niet herinneren ooit een CD in de winkel beluisterd te hebben alvorens hem te kopen. Ik verras mezelf wel 'ns graag, hoewel dat soms verkeerd kan uitvallen (en dan voor de centen) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Maar meestal op festivals heb je ook niet de kans om ze te luisteren, ga wel eens op vrijdag naar Zaandam. Soms kan ik ze wel luisteren bij Displeased. |
|
quote: op een festival is het meestal omdat ik de band goed genoeg ken en bestellen vind ik niet echt leuk, ik heb liever direct de cd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Daar heb je gelijk in. Bestellen is niets nee. Maar als je nou naar de afhaalbalie gaat op vrijdag bij displeased heb je ze ook gelijk. Vaak goedkoop en goede service. |
|
Selbstmord (is ook distro), Millenium, of bij band/label zelf. Hangt er een beetje vanaf. Soms ook wel eens bij Displeased. |
|
quote: Heb geen ervaring met Displeased, maar wanneer het een goed systeem is, des te beter a Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De laatste tijd bestel ik altijd via displeasedrecords.nl. Redelijke prijzen en snelle service (5-6 dagen). Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Millenium 10 Euro/CD www.infernalhorde.com/milleniummetal http://www.wolfcult.com/cds.htm [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 21-06-2003 22:12] |
|
quote: Thanx die site hou ik achter de hand voor als ik nog 's wat zoek! Alleen wat zijn de betalingsmethoden bij deze mailorder? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
displeased soulsellerrecords |
|
quote: Ze mailen iedere maand een verse lijst rond... quote: Cash. Hij is snel trouwens, en verstuurt je spullen altijd aangetekend. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 21-06-2003 22:24] |
|
Koop altijd op concerten of in A'dam in de winkel enzo. In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
No Colours en Perverted Taste |
|
Ik bestel mijn cds meestal bij Fat Kat in Antwerpen... of via Ebay, dat soms ook.. |
|
|
|
quote: heb die kerel laatst eens een mailtje gestuurd, en kreeg na een tijd antwoord dat hij me zijn lijst zou sturen, nog niets ontvangen. Is hij goedkoop? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Displeased, Painkiller, Large (enkele keer) of op Concerten/Festivals |
|
quote:Cees heeft geen lijst gewoon vragen en hopen dat ie het heeft of snel kan krijgen; ja hij is goedkoop: 12 euro. |
|
quote: zal hem eens een lijstje sturen. bedankt! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Topic: "Waar bestelT u meestal uw cd's?" |
|
quote: Denk aan je bloeddruk Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Je zou 's moeten zien wat ik drink. [stem=Venom] BLACKK COFFEEEEEEeehhh!!!! [/stem] ...en dan ook pikzwart. |
|
Tegenwoordig koop ik het meeste op marktjes en bestel ik bij kleine labels. Maar het meeste uit mijn verzameling komt gewoon uit CDwinkels. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |