|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bestellen? Bestellen is niet true, ik eigen mijn CD's gewoon toe. Doodleuk een metalfreak half-dood slaan, schoppen & wurgen, dan zijn CD's in een kartonnen doos pleuren en gewoon in de auto zetten. Het leven kan zo fucking eenvoudig zijn. Voorts: Displeased (die fucking joden leveren wel erg vaak de alternatieven ipv de eerste keuzes), Coldbloodindusties (duurder, maar wel correct - soms onverwacht zeldzame platen), Christhunt productions (fucking langzaam), Folter Records, Iron Pegasus (zeer veel zeldzame platen). Rip-offs: Drakkar (die gast is lui, inconsistent en aan de dope), Selbstmord (ik ken minimaal 10 mensen die nog spullen van deze motherfucker moeten krijgen). Er zijn meerdere zakkenwassen op het internet actief (meestal zeggen ze dat ze uit Oost-Europa komen - een reden temeer om die lui te wantrouwen) die zeldzame black metal releases te koop aanbieden. Stuur hun wat geld op als je vindt dat jouw geld jou ongelukkig maakt. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Amazon.com, blackmetal.com, displeased, large etc........... De klantenservice van Amazon is onovertroffen. Als je iets bijzonders moet hebben wat ze niet op voorraad hebben gaan ze kostenloos naar op zoek... Als er iets fout gaat met de order sturen ze hem opnieuw op, no questions asked. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:psssssssst firebreath ook |
|
Ebay I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:daar wordt je toch gruwlijk afgezet |
|
quote: hoe bedoel je? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Op Ebay (Ejew ..) zijn de prijzen dikwijls belachelijk hoog |
|
quote: je moet goed zoeken he... toevallig vandaag binnen gekregen, kostte allemaal tussen de $5 en de $10 (is nu helmaal lekker met die lage dollar: Soundgarden - Motorvision video Forbidden - Twisted Into Form Deathrow - Raging Steel Protector - Golem / Leviathan's Desire OLD - Lo Flux Tube Led Zeppelin - Led Zeppelin Forbidden - Green Detente - Recognize No Authority Sadus - A Vision Of Misery Laaz Rockit - Know Your Enemy Sadus - Chemical Exposure Evildead - Annihilation Of Civilization Zappa - Anyway The Wind Blows (2cd) Deathrow - Satan's Gift / Riders Of Doom I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En je moet soms een beetje mazzel hebben. Ik heb ooit een hele party cds gekocht in één keer en daar zat de cd Angel Dust- To Dust You Wil Decay tussen. Omgerekend heb ik voor het ding €4 betaald of iets dergelijks terwijl hij makkelijk €60 kan opbrengen. Vond ook een keer een Metallica - Kill Em All picturedisk tussen een lading oude lp's die ik had gekocht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb een probleem.. telkens als ik weer bij NO-COLOURS bestel, krijg ik na een paar dagen een email binnen met daarin: ''Sorry, the CD is not in stock at the moment'' weet iemand waarom dit gebeurt? |
|
laatst bij GRAU mail order in duitsland wat besteld. Ze hebben heel veel vage shit! goede service alleen duur in de verzend en creditcard bijkomende kosten. I Find That I Am Not There... |
|
quote: Hmmm als je de verhalen van mensen op dit forum leest denk ik dat je beter niet bij No Colours kan bestellen. Ik haal mijn metal bij Displeased, The End Records en eBay (waar je alleen wordt afgezet als je zelf zo dom bent om je te laten afzetten) Zenial |
|
quote: bij Displeased kan je toch geen rembours kiezen? |
|
Waar bestelt u meestal uw cd's --> Bij No Colours in ieder geval niet meer. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Waarom zou je rembours willen kiezen? Zenial |
|
quote: Heb je je spul al binnen? of zit je nog steeds te wachten op een mail? Anders moet je gewoon hem elke dag een mailtje sturen. "Woar blieft mien lp's verdomme! " |
|
Iedereen moet bij Nordstorm productions bestellen!!!! Ik bestel bij: Nordstorm Productions Christhunt Productions Displeased Soulseller No Colours (maar na alle verhalen hier zie ik daar voorlopig verder van af) Verder schijnen Northern Heritage en Total Holocaust Records ook goed te zijn, maar daar heb ik tot dus ver nooit wat besteld. Koop regelmatig spullen bij Session 38 in Ede, Sounds (Venlo/Tilburg), State Of Art Metal Store (Nijmegen). Verder probeer ik zo veel mogelijk tweede hands te kopen (bijvoorbeeld via ZMforum). Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik koop al mijn cd's bij Music Machine in Sittard. http://www.musicmac.nl |
|
quote: Hey, daar kom ik ook geregeld. Dan kun je je bestellingen voortaan ook wel ophalen . Die zaak gaat voortaan ook al mijn releases verkopen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Metal Mania (winkel), Displeased, Nuclear Blast, Relapse, CDON en via GEMM waar je dus overal te wereld koopt. Meestal voor speciale dingen. |
|
quote: Haha, heb je er nog nooit gezien. Heb wel je Winterthrone EP zien staan! Ik kom geregeld op Vrijdagavond of op zaterdag in het Ede-filiaal. Op je knie en pijp voor genade! |
|
- Solistitium/wolfcult - Ketzer records - Displeased - Nordstorm productions - christhunt - Cold blood industries - Iron Pegasus - Soulseller records Ik bestel het vaakst bij Solistitium en bij Displeased. |
|
Op dat soort tijdstippen ben ik an die arbeid. Ik kom er ook niet heel vaak, woon zelf in Wageningen. Maar het is de laatste tijd zeker een goede zaak geworden! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik kijk eerst op www.elcheapo.nl waar de cd die ik zoek het goedkoopst is. Heb ik door de jaren al een dijk geld mee bespaard waar je U tegen zegt "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |