|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
je bent sacrifice en possessed vergeten. |
|
ja sorry ben ook pas net wakker, en de fijne jaren 80 zijn al weer een tijdje terug Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: krijg ja als er van die heggeknippende josties naast je huis staan. ik zou gewoon effe bruut possessed ofzo opzetten om ze weg te jagen. |
|
quote: ja of none shall defy van Infernal majesty Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zoek ff die twee woorden in een Engels woordenboek op en je snapt mijn probleem wel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
jawel ik begrijp het ook wel, tis alleen de stresskippenreactie die het altijd oplevert(enige..enigste) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Is leuke band inderdaad! André Hazes leeft!! |
|
quote: doodverveeld? exodus is bruut live, heb me op graspop half doodgemosht [Dit bericht is gewijzigd door valkyrian op 12-07-2005 10:51] |
|
quote: RECIPIENTS OF DEATH!!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ben zondag naar Heathen en Nuclear Assault geweest. Die lui hebben ff laten zien dat trash nog hartgstikke levend is, hell yeah You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: http://www.sacrifice.com.br/ Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb hier nog een CD van Dekapitator liggen, iemand interesse? This is Zodiac speaking... |
|
quote: Patat! gloeiende! |
|
Patat Friet heet zoiets... This is Zodiac speaking... |
|
Friet is voor homo's, Patat is het. |
|
quote: No compromise! |
|
patat = aardappel friet = de vorm en manier van bereiding lekker belangrijk This is Zodiac speaking... |
|
Indeed, ook al heb ik de jaren 80 niet bewust meegemaak, dingen als Artillery, Dark Angel, Destruction, Sodom, Nasty Savage, ouwe Anthrax, Demolition Hammer, Possessed, Onslaught, Hobbs Angel of Death, Exciter, Exodus, Overkill, Mandator, Rigor Mortis, Protector, Vendetta, Sacred Reich etc. etc. gaan dr in als koek! wuust robuust |
|
De goede oude tijd komt nooit terug, die is nl al geweest. Hehehe. |
|
Thrash is nog nooit weg geweest!!! |
|
'k zal wel weer een ouwe zeikerd zijn maar voor zover ik weet bestaat thrash niet meer (maar i ken ook niet alle bands). ik vind bands zoals the haunted en darkane (en dan vooral de nieuwe) heel goed maar ik kan die echt niet vergelijken met thrash zoals dark angel etc. goed, na deze nutteloze post trekt opa de hun zich maar weer terug in zijn donker hol (met veel cd's ) waar hij niemand in de weg zit. |
|
Ik weet dat er binnenkort als de muzikanten zijn verzameld een bandje word opgericht die lekker oldschool thrash speelt, thrash is zeker niet dood eigenlijk... |
|
Niet dood, nee. Maar de impact die het toendertijd had, die zal niet werderkeren. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |