IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Is trash dood of begint de goede oude tijd weder te keren?? Vorige pagina | Volgende pagina
Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 12-07-2005 17:49 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

RIGOR MORTIS!!!

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 12-07-2005 18:02 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2005 17:42 schreef Audiophile het volgende:
Ik weet dat er binnenkort als de muzikanten zijn verzameld een bandje word opgericht die lekker oldschool thrash speelt, thrash is zeker niet dood eigenlijk...

www.x-tinxion.com

Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 12-07-2005 18:29 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2005 17:19 schreef Oud Vuil het volgende:
De goede oude tijd komt nooit terug, die is nl al geweest.

Hehehe.

Strooi maar zout in die wond, toe maar

wuust robuust

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-07-2005 18:46 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ach bullshit.. de scene is nu weer fantatisch, iedere week wel concerten, veel reunions. en betaalbaar (underground). Muziek op cd,s en lp,s alles meteen en makkelijk te kopen / bestellen. Er kan zelfs gedownload worden voor de aanschaf als men dat belieft. Het is er alleen maar makkelijker op geworden, beter ook trouwens.. muziek is toch tijdloos, hebben het goeie spul van toen en de goeie nieuwe bands van nu!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-07-2005 20:47 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 12 juli 2005 18:02 schreef Stefan het volgende:
www.x-tinxion.com

Precies, zo'n soort bandje gaat het worden volgens mij, ook gaaf!

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-07-2005 19:04 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 juli 2005 17:42 schreef Audiophile het volgende:
Ik weet dat er binnenkort als de muzikanten zijn verzameld een bandje word opgericht die lekker oldschool thrash speelt, thrash is zeker niet dood eigenlijk...
www.engineofpain.com

Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 14-07-2005 19:08 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Een van de enige goeie trashbands tegenwoordig is toch zeker DeadHead, die maken na iets van 20 jaar nog steeds dezelfde beukende trash zoals het hoort!

Dianno
Black Metal Ist Krieg
Usericon van Dianno
Posted 14-07-2005 19:31 by Dianno Wijzig reactieProfiel van DiannoQuote dit bericht

Volgens mijn filosofie is er maar 1 Trash album en dat is Kill 'em all van Metallica (doh) En voor de rest zijn er enkelt (soms best redelijke) imitaties. Megadeth bijvoorbeeld of Destruction maar die klinken vaak te netjes om Trash te zijn. Trash hoord gewoon smerig te zijn Watchtower is dan nog wel aardig

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 14-07-2005 19:36 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2005 19:31 schreef Dianno het volgende:
Volgens mijn filosofie is er maar 1 Trash album en dat is Kill 'em all van Metallica (doh) En voor de rest zijn er enkelt (soms best redelijke) imitaties. Megadeth bijvoorbeeld of Destruction maar die klinken vaak te netjes om Trash te zijn. Trash hoord gewoon smerig te zijn Watchtower is dan nog wel aardig

K vind sentence of death nou niet bepaald netjes klinken.

wuust robuust

Dianno
Black Metal Ist Krieg
Usericon van Dianno
Posted 14-07-2005 19:40 by Dianno Wijzig reactieProfiel van DiannoQuote dit bericht

Accoord

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 14-07-2005 19:43 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2005 19:40 schreef Dianno het volgende:
Accoord

Spreek je jezelf nu tegen of ligt dat aan mij?

wuust robuust

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-07-2005 19:45 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 14 juli 2005 19:08 schreef Gnosis het volgende:
Een van de enige goeie trashbands tegenwoordig is toch zeker DeadHead, die maken na iets van 20 jaar nog steeds dezelfde beukende trash zoals het hoort!

idd, DeadHead heersttttttttttt!!!

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 14-07-2005 19:51 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

K vind het eigenlijk wel weer tijd voor 'n concert a lá Hell Comes To Your Town o.i.d.

wuust robuust

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 08-08-2005 17:03 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

..al die reunies, daar wordt ik wel een beetje moe van. Wie zit er nog te wachten bands als Nuclear Assault, Gorefest e.d. Ze waren echt super slecht en zwaar achterhaald op Graspop. Kreator vond ik ook tegenvallen en de nieuwe Obituary vind ik inspiratieloos. Festivals boeken "de oude goden" blind, maar ik wordt er niet meer warm van. Het is geweest..passé. En Slayer wordt (jammer genoeg) ook met het jaar saaier. Het bewijs dat niet iedereen meer op die ouwe helden zit te wachten is toch wel Dynamo 2005...wat een flater...4000 man. Als je de aardschok opslaat denk ik af en toe ook dat ik een issue uit 1982 voor me heb liggen: Saxson, Motorhead, Priest....echte een drama. En er wordt zoveel goeie nieuwe shit uitgebracht....

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-08-2005 17:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

@ Grafhoer --> Als je het zo bekijkt, hoe denk je dan over (bijvoorbeeld) de reunie en het nieuwe album van Death Angel?

quote:
Op 14 juli 2005 19:08 schreef Gnosis het volgende:

Goeie band , hoewel ik persoonlijk de thrash van een band als Destruction en 'ons eigen' Flesh Made Sin beter kan waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 08-08-2005 17:23]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-08-2005 17:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

De meest heerschende thrashband momenteel is toch echt Occult. Punt uit!

spelfout weggehaald...

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-08-2005 17:21 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

was thrash dood dan?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-08-2005 17:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:21 schreef Brujo het volgende:
was thrash dood dan?

Nee, maar trash wel, maar ja, wie gooit z'n afval dan ook levend weg?

spelfout weggehaald...

nommele
Usericon van nommele
Posted 09-08-2005 10:12 by nommele Wijzig reactieProfiel van nommeleQuote dit bericht

Slaughter - STRAPADO!!!

Deadhead zuigt aars, Robbie Woning is één van de meest overgewaardeerde muzikanten in de metalscene imho. Maar da's weer een heel ander onderwerp.

Vette nieuwe THRASH: Devoted To Hate uit Sneek.

[Dit bericht is gewijzigd door nommele op 09-08-2005 10:12]

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-08-2005 10:41 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 10:12 schreef nommele het volgende:

Vette nieuwe THRASH: Devoted To Hate uit Sneek.

Die vind ik persoonlijk meer richting metalcore gaan, eigenlijk...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-08-2005 11:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, zo nieuw is Devoted to Hate niet toch?

spelfout weggehaald...

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-08-2005 11:59 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:03 schreef Grafhoer het volgende:Het bewijs dat niet iedereen meer op die ouwe helden zit te wachten is toch wel Dynamo 2005...wat een flater...4000 man.

Toch gek dat op Fields of Rock (Black Sabbath, Motorhead, Slayer) veel meer mensen aanwezig waren dan... Dus niet lullen, de bezoekersaantallen van Dynamo bewijzen niks als het gaat om populariteit van bands.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-08-2005 12:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 17:03 schreef Grafhoer het volgende:
Dynamo 2005...wat een flater...4000 man.

Tja tegenvallende cijfers maar grotendeels ook terug te rekenen aan de ontzettend slechte weersvoorspellingen en de ladingen regen van de dagen ervoor. En neem daarbij de pre party die voor velen dichterbij huis was dan Hellendoorn.. nee het bezoekersaantal zou ik niet snel op 'verlopen bands' gooien.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 09-08-2005 12:05 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 9 augustus 2005 11:59 schreef Stefan het volgende:
Toch gek dat op Fields of Rock (Black Sabbath, Motorhead, Slayer) veel meer mensen aanwezig waren dan... Dus niet lullen, de bezoekersaantallen van Dynamo bewijzen niks als het gaat om populariteit van bands.

De bezoekersaantallen van Dynamo bewijzen alleen dat Mojo er totaal niet in geslaagd is het festival enige vorm van continuïteit te bezorgen of, zoals het vroeger was en waaraan het zijn succes te danken had, een eigen identiteit. Vroeger stond het handje nog ergens voor, nu is het een logo wat wordt geplakt op de affiche van een zwevend festival, dat in middels aan alle kanten (met name door Wacken) is ingehaald.

Thrash is niet dood, en zal net als elk metal subgenre gewoon blijven bestaan, met om de zo veel jaar een shift qua populariteit naar een andere genre. Aan de onderkant broeit het volop, die bandjes moeten alleen nog kans krijgen zich te bewijzen voor een groter publiek, en in tegenstelling tot vroeger is Dynamo Open Air daar zeker geen geschikt medium/podium meer voor. Gewoon the old hard way; spelen in kleien zaaltjes voor anderhalve paardekop...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-08-2005 12:22 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 12:05 schreef Vampire John het volgende:
De bezoekersaantallen van Dynamo bewijzen alleen dat Mojo er totaal niet in geslaagd is het festival enige vorm van continuïteit te bezorgen of, zoals het vroeger was en waaraan het zijn succes te danken had, een eigen identiteit. Vroeger stond het handje nog ergens voor, nu is het een logo wat wordt geplakt op de affiche van een zwevend festival, dat in middels aan alle kanten (met name door Wacken) is ingehaald.

Thrash is niet dood, en zal net als elk metal subgenre gewoon blijven bestaan, met om de zo veel jaar een shift qua populariteit naar een andere genre. Aan de onderkant broeit het volop, die bandjes moeten alleen nog kans krijgen zich te bewijzen voor een groter publiek, en in tegenstelling tot vroeger is Dynamo Open Air daar zeker geen geschikt medium/podium meer voor. Gewoon the old hard way; spelen in kleien zaaltjes voor anderhalve paardekop...

+11 [I couldn't agree more!]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com