|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
RIGOR MORTIS!!! |
|
quote: www.x-tinxion.com Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
ach bullshit.. de scene is nu weer fantatisch, iedere week wel concerten, veel reunions. en betaalbaar (underground). Muziek op cd,s en lp,s alles meteen en makkelijk te kopen / bestellen. Er kan zelfs gedownload worden voor de aanschaf als men dat belieft. Het is er alleen maar makkelijker op geworden, beter ook trouwens.. muziek is toch tijdloos, hebben het goeie spul van toen en de goeie nieuwe bands van nu! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Precies, zo'n soort bandje gaat het worden volgens mij, ook gaaf! |
|
quote:www.engineofpain.com |
|
Een van de enige goeie trashbands tegenwoordig is toch zeker DeadHead, die maken na iets van 20 jaar nog steeds dezelfde beukende trash zoals het hoort! |
|
Volgens mijn filosofie is er maar 1 Trash album en dat is Kill 'em all van Metallica (doh) En voor de rest zijn er enkelt (soms best redelijke) imitaties. Megadeth bijvoorbeeld of Destruction maar die klinken vaak te netjes om Trash te zijn. Trash hoord gewoon smerig te zijn Watchtower is dan nog wel aardig |
|
quote: K vind sentence of death nou niet bepaald netjes klinken. wuust robuust |
|
Accoord |
|
quote: Spreek je jezelf nu tegen of ligt dat aan mij? wuust robuust |
|
quote: idd, DeadHead heersttttttttttt!!! |
|
K vind het eigenlijk wel weer tijd voor 'n concert a lá Hell Comes To Your Town o.i.d. wuust robuust |
|
..al die reunies, daar wordt ik wel een beetje moe van. Wie zit er nog te wachten bands als Nuclear Assault, Gorefest e.d. Ze waren echt super slecht en zwaar achterhaald op Graspop. Kreator vond ik ook tegenvallen en de nieuwe Obituary vind ik inspiratieloos. Festivals boeken "de oude goden" blind, maar ik wordt er niet meer warm van. Het is geweest..passé. En Slayer wordt (jammer genoeg) ook met het jaar saaier. Het bewijs dat niet iedereen meer op die ouwe helden zit te wachten is toch wel Dynamo 2005...wat een flater...4000 man. Als je de aardschok opslaat denk ik af en toe ook dat ik een issue uit 1982 voor me heb liggen: Saxson, Motorhead, Priest....echte een drama. En er wordt zoveel goeie nieuwe shit uitgebracht.... |
|
@ Grafhoer --> Als je het zo bekijkt, hoe denk je dan over (bijvoorbeeld) de reunie en het nieuwe album van Death Angel? quote: Goeie band , hoewel ik persoonlijk de thrash van een band als Destruction en 'ons eigen' Flesh Made Sin beter kan waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 08-08-2005 17:23] |
|
De meest heerschende thrashband momenteel is toch echt Occult. Punt uit! spelfout weggehaald... |
|
was thrash dood dan? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nee, maar trash wel, maar ja, wie gooit z'n afval dan ook levend weg? spelfout weggehaald... |
|
Slaughter - STRAPADO!!! Deadhead zuigt aars, Robbie Woning is één van de meest overgewaardeerde muzikanten in de metalscene imho. Maar da's weer een heel ander onderwerp. Vette nieuwe THRASH: Devoted To Hate uit Sneek. [Dit bericht is gewijzigd door nommele op 09-08-2005 10:12] |
|
quote: Die vind ik persoonlijk meer richting metalcore gaan, eigenlijk... |
|
Hehe, zo nieuw is Devoted to Hate niet toch? spelfout weggehaald... |
|
quote: Toch gek dat op Fields of Rock (Black Sabbath, Motorhead, Slayer) veel meer mensen aanwezig waren dan... Dus niet lullen, de bezoekersaantallen van Dynamo bewijzen niks als het gaat om populariteit van bands. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Tja tegenvallende cijfers maar grotendeels ook terug te rekenen aan de ontzettend slechte weersvoorspellingen en de ladingen regen van de dagen ervoor. En neem daarbij de pre party die voor velen dichterbij huis was dan Hellendoorn.. nee het bezoekersaantal zou ik niet snel op 'verlopen bands' gooien. |
|
quote: De bezoekersaantallen van Dynamo bewijzen alleen dat Mojo er totaal niet in geslaagd is het festival enige vorm van continuïteit te bezorgen of, zoals het vroeger was en waaraan het zijn succes te danken had, een eigen identiteit. Vroeger stond het handje nog ergens voor, nu is het een logo wat wordt geplakt op de affiche van een zwevend festival, dat in middels aan alle kanten (met name door Wacken) is ingehaald. Thrash is niet dood, en zal net als elk metal subgenre gewoon blijven bestaan, met om de zo veel jaar een shift qua populariteit naar een andere genre. Aan de onderkant broeit het volop, die bandjes moeten alleen nog kans krijgen zich te bewijzen voor een groter publiek, en in tegenstelling tot vroeger is Dynamo Open Air daar zeker geen geschikt medium/podium meer voor. Gewoon the old hard way; spelen in kleien zaaltjes voor anderhalve paardekop... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: +11 [I couldn't agree more!] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |