|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
WB! En u staat nog steeds op nummer 1 post |
|
quote:o oooooooooooooooooh [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 30-09-2001 22:16] |
|
quote: Uiteraard, wat dacht jij dan anyway, genoeg voor vandaag; ik heb een jetlag van hier tot Jakarta... 'Truste mensen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Welkom terug! |
|
Arrogante operators heersen God hates us all ! God hates us all ! |
|
Welkom terug LM. Ik vertrouw erop dat u een fijne vakantie gehad heeft... Dead things grow from deep inside... |
|
Ik geloof dat mensen een beetje vergeetachtig worden ... dus gooi ik dit topic maar weer eens ophoog |
|
Tja ik geloof dat ik ook ooit es gezondigd heb met teveel smilies, toen Pantera en Static-X niet doorgingen bij tatoo the planet, maar toen was ik stomdronken en nog meer boos, , maar mijn excuses hier voor, ik ben nu al 1 maand clean van overgebruik smilies Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
LOL smilies zijn toch helemaal niet true! alhoewel.... smilies met corpsepaint? Iemand? |
|
quote: the only pleasure is pain |
|
Hahaha... een moderator die zeurt over overmatig smileysgebruik... Zijn dr geen belangrijkere problemen op dit forum? YEAHHHH!!! |
|
Het is gewoon irritant als er een hele rij smilies bij moet staan. Met een paar is het ook wel duidelijk. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik ben trouwes van mijn overmatige smiliegebruik afgekickt! |
|
quote: Ooit een gemaakt. Beetje lamme wel: |
|
grappig, helemaal als hij zou headbangen ( zo dus) Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dat zou heersen!! x 20 I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Je bedoelt zoiets als dit: ? (SheRa: hele lading smilies weggehaald. Ja, dat bedoelen we, en nee, het wordt dus niet getolereerd.) [Dit bericht is gemodereerd door SheRa op 18-10-2001 15:09] |
|
quote: Kee goed idee voor een nieuw topic! |
|
En weer omhoog... plaats aub niet meer dan 2 dezelfde smilies in een smiley reeks en liever nog helemaal geen reeks smileys! |
|
Doe ik al tijden niet meer, jôh! |
|
Ik vond deze smiley wel ... eeuh ja ... kijk zelf maar: [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 28-10-2001 9:30] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
^^^^^ is weer nodig. |
|
^^^^^^^^ ook nu weer |
|
quote:Als het moet kan ik zo een maximum instellen... maar dat wil ik niet wat dat vind ik zo kinderachtig. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 06-11-2001 16:16] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |