![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
WB! En u staat nog steeds op nummer 1 post |
|||||||||
|
quote:o oooooooooooooooooh [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 30-09-2001 22:16] |
|||||||||
|
quote: Uiteraard, wat dacht jij dan anyway, genoeg voor vandaag; ik heb een jetlag van hier tot Jakarta... 'Truste mensen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|||||||||
|
quote:Welkom terug! |
|||||||||
|
Arrogante operators heersen God hates us all ! God hates us all ! |
|||||||||
|
Welkom terug LM. Ik vertrouw erop dat u een fijne vakantie gehad heeft... Dead things grow from deep inside... |
|||||||||
|
Ik geloof dat mensen een beetje vergeetachtig worden ... dus gooi ik dit topic maar weer eens ophoog |
|||||||||
|
Tja ik geloof dat ik ook ooit es gezondigd heb met teveel smilies, toen Pantera en Static-X niet doorgingen bij tatoo the planet, maar toen was ik stomdronken en nog meer boos, Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|||||||||
|
LOL smilies zijn toch helemaal niet true! alhoewel.... smilies met corpsepaint? Iemand? |
|||||||||
|
quote: the only pleasure is pain |
|||||||||
|
Hahaha... een moderator die zeurt over overmatig smileysgebruik... Zijn dr geen belangrijkere problemen op dit forum? |
|||||||||
|
Het is gewoon irritant als er een hele rij smilies bij moet staan. Met een paar is het ook wel duidelijk. Dead things grow from deep inside... |
|||||||||
|
Ik ben trouwes van mijn overmatige smiliegebruik afgekickt! |
|||||||||
|
quote: Ooit een gemaakt. Beetje lamme wel: ![]() |
|||||||||
|
grappig, helemaal als hij zou headbangen ( Bazzio Attacks!!! |
|||||||||
|
quote: dat zou heersen!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|||||||||
|
Je bedoelt zoiets als dit: ? (SheRa: hele lading smilies weggehaald. Ja, dat bedoelen we, en nee, het wordt dus niet getolereerd.) [Dit bericht is gemodereerd door SheRa op 18-10-2001 15:09] |
|||||||||
|
quote: Kee goed idee voor een nieuw topic! |
|||||||||
|
En weer omhoog... plaats aub niet meer dan 2 dezelfde smilies in een smiley reeks en liever nog helemaal geen reeks smileys! |
|||||||||
|
Doe ik al tijden niet meer, jôh! |
|||||||||
|
Ik vond deze smiley wel ... eeuh ja ... kijk zelf maar: [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 28-10-2001 9:30] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! |
|||||||||
|
^^^^^ is weer nodig. |
|||||||||
|
^^^^^^^^ ook nu weer |
|||||||||
|
quote:Als het moet kan ik zo een maximum instellen... maar dat wil ik niet wat dat vind ik zo kinderachtig. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 06-11-2001 16:16] |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Algemeen |