|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikke mee eens, nul is ook goed. --- knipoogsmilie --- |
|
quote:Smilies kunnen een verhaaltje een beetje op fleuren, maar meerder (dezelfde) smilies verpesten dat weer een beetje |
|
Het is weer eens nodig dit topic omhoog te schopppen. |
|
hm ? , valt toch wel mee Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Vampire Smilie Wiegen Meister ! |
|
quote:Die info topics worden ook niet echt gelezen volgens mij |
|
quote: heu? wat is precies het probleem? |
|
Het probleem is dat van iets dat geen probleem is een probleem wordt gemaakt zodat er toch een probleem is. snappie? mooi, ik niet |
|
quote:Dat er weer erg veel smilie misbruik is |
|
nou nou fire dat valt toch wel mee hoor |
|
mwah..als je je er zo erg aan stoort als iemand 10 smilies achter elkaar neerpleurt dan ben je zelf ook kinderachtig. Daar kan je makkelijk overheen lezen, behalve als je er echt op gaat letten om weer ergens over te zeiken. Trouwens, als iedereen dat zou doen..tja dan zou het wel irritant worden, maar moet je nou echt gaan zeiken over die paar mensen die het nog niet helemaal door hebben? Door dit soort topics omhoog te brengen als het eigenlijk geen groot probleem meer is, komt er alleen maar smilie misbruik om tegen het systeem te zijn.... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 27-05-2002 16:38] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Houd je smoel Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
(sorry) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Heh, zal ik jou dan es ff gaan smilie bomben? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ja en nu weer on topic. |
|
Ik merk dat ik altijd de langharige headbanger smiley gebruik ipv de kale, terwijl ik zelf nogtans nooit lang haar gehad heb en momenteel een beetje kalende ben ( ). Ik vermoed dat de reden tweeledig is: enerzijds zou het compensatiedrang kunnen zijn en een gevoel van haaruitvalsminderwaardigheidscomplex (galgje, iemand?), anderzijds associeer ik de kale headbanger met skinhead-achtige taferelen en van die irritante half-gedrogeerde rondspringmannetjes met ontbloot bovenlijf in diverse moshpits. Herkend iemand dit? Of ligt het aan mij? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Die kale komt idd agressiever over ja. Als je me bang wilt maken.. mvg wk10 |
|
smiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies signature |
|
Smileys zijn voor breezerzuipende 14-jarige sletjes en ronduit vervelende mensen. En dan maakt het helemaal niet uit of desbetreffende smiley toevallig headbangt of zoentjes geeft, het blijft gay. En overrated. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Ik dacht dat die kale Eddie van Iron maiden voor moest stellen. |
|
quote: |
|
@ Hypnos: Leuke smilies..haha. |
|
quote: quote: En op z'n tijd ook wel gewoon melig ende leuk... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |