|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
fuck nazis ss ss when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
|
Captain Winter War: ik had het niet specifiek over jou, maar meer over demensen die roepen geen sympathieen/banden met NS te hebben en dan wel NSBM luisteren omdat de teksten er niet toe doen, maar nu hun lieve Nergalletje in de zeik gezet wordt de teksten wel belangrijk vinden... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Als ik de teksten van de eerste Behemoth bekijk(Pagan vastlands) dan concludeer ik dat Nergal ook wel sympathieen/banden onderhield met dit soort figuren. Dus zeg maar niks over Nergalletje. [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 25-06-2003 18:36] GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Dat was het punt niet, ik bedoel dat het sommige mensen niet kan schelen als NS gepropageerd wordt in blackmetal omdaqt het om de muziek draait, maar dat als <<Vul hier je favo selloutmuzikant in >> wordt afgezeken in een tekst dat de teksten dan wel belangrijk zijn en niet door beugel kunnen en kinderachtig zijn. Trouwens, voor zover ik weet distantieerde Behemoth zich van NS en hebben ze daarom ook ruzie gehad met extreemrechtse figuren uit de scene... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Terug On Topic: De muziek klinkt zeker als Nokturnal Mortum maar dan zodner die vrolijke keyboarddeuntjes. Die Varggoth heeft het trouwens ook maar druk, ik moet nog steeds dat Mistigo Varggoth Drakestra tapje luisteren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Op verzoek gesloten |
|
[Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 26-06-2003 1:46] |
|
kruisje |
|
[edit]link gepost werkte ook niet dus pic-link in post 1 gewijzigd[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 26-06-2003 1:45] |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:hoe dom Ontopic: luister nu dat nummer, klinkt wel lekker |
|
jammer dat er verder geen inhoud inzit... maar goed, alst geen bm is zalt toch niet echt interessant zijn Je moeder. |
|
geen bm? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
nope, het heeft niks met bm te maken, het klinkt misschien zo... Je moeder. |
|
Het klinkt als bm, maar toch is het geen ehh... |
|
klinkt wel goed.. vooral het laatste stukje.. |
|
quote: Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: inderdaad, dit genre mag van mij ook meteen door de toilet gespoeld worden... misschien zitter er bands tussen die muzikaal prima in elkaar steken maar ik kan echt niet luisteren naar een band met dergelijke standpunten... laat staan een cd kopen en dergelijke onzin financieren.. no way in HELL Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Dus het gaat (ook) jouw niet om de muziek maar om de ideologie? Ben je dan niet net zo fout bezig? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: nee lieve schat..het gaat mij om wat de band uitdraagt als geheel.. muziek, boodschap, teksten, presentatie, etc... als ik me zwaar niet kan vinden in hun ideologie dan kan ik gewoon niet van de rest van de muziek genieten... en waarom zou ik fout bezig zijn als ik afknap op een band om de boodschap die ze uitdragen? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Omdat als een band fantastisch geweldig mooie muziek maakt het eigenlijk geen donder uit zou moeten maken wat ze willen uitdragen verder. Don't get me wrong: als ik weer zo'n topic zie "Poolse NSBM Band 'Swastika-Nazi-Power'" dan ga ik er gewoon niet naar opzoek. Maar als ik andersom goeie muziek hoor, en ze weten me later te vertellen dat ze NSBM zijn, dan gooi ik het niet opeens het raam uit ofzo. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*knikt* dat begrijp ik... maar iedereen heeft zo zijn manier van muziek beleven en daar kunnen we lang en breed over discussieren, uiteindelijk luister je toch naar muziek die je zelf leuk vindt. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: ooh zo one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dus als je een knappe vrouw leert kennen en na een tijdje blijkt ze een enorme bitch van binnen blijf jij haar lekker aanbidden? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |