|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vind jij Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nee dat vind ik niet. Dat is zo; lees mijn post anders eerst. Ik zeg "het gaat ten eerste om de muziek, als het dan later blijkt dat de ideologie fout is, dan wordt de muziek er niet minder op". Dan kom jij aan met de vergelijking "het gaat ten eerste om het uiterlijk van een vrouw, als dan later het innerlijk kut is, dan wordt het uiterlijk er niet minder op" ofzoiets. Dat slaat als een tang op een varken man. Het zou eerder zijn "Als jij een ontzettend liefe, knappe vrouw met een geweldige persoonlijkheid tegenkomt en er later achter komt dat ze aan de rechterkant van het bed wil slapen... " Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat heeft een nietszeggende vrouw te maken met kunst, sjaanie? |
|
Ik zie persoonlijk ook niet in wat NS met kunst te maken heeft... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Misschien zie je nog wel net in dat muziek iets met kunst te maken heeft? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Misschien..... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oeverloos gelul hiero, SLOTJEH |
|
quote: nsbm is geen kunst Maar een leuke vrouw is wel degelijk kunst Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Lees even het begrip van kunst in het woordenboek sjaan. |
|
Weerloze vrouwen bruut verkrachten behoort niet tot de hogere kunsten, doch roept hetzelfde gevoel op als een prachtig schilderij van Van Gogh. Bonobo Van Gogh (2003) Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Post je dit soort dingen nou om mijn bloeddruk omhoog te krijgen, of ben je gewoon schreeuwend fucking stom? |
|
quote:Hoe dom kun je zijn om dit serieus te nemen Ik kan er niks aan doen,muzikaal gezien zijn er best goeie nsbm bands maar verder zijn het allemaal drollen die problemen met zichzelf hebben. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heb net weer aantal nummers van ze zitten te lusiteren en blijf ze prima te doen vinden |
|
Hehehe, sorry, maar ik vind die tekst echt grappig... "It is a businessmen from Marduk" Lol! Vooral met dat fijne Oekrainse accent! En de muziek klinkt ook zeker lekker. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Nou,mijn broek zakt weer es af na het lezen van zulke belachelijke teksten.Tering hoe verzinnen ze het.De intelligentie straalt er niet echt vanaf. spelfout weggehaald... |
|
Ik zal me er niet geliefd mee maken maar @ alle anti-nazi ZMers: We're not waving the same flag Or going down the same road So use your brains - just for one time You can't rule mankind |
|
Niet te begrijpen dat dit topic nog open is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze band is echt totale bagger. Punt. Ik kan de muziek (maar niet de denkbeelden) van veel NS en OI bands zeer goed waarderen. Maar om nou een 'ideologische strijd' als een zwak excuus voor baggerig gepriegel te gebruiken is echt onzin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nou kan ik beslist niet zeggen dat ik links ben(ook niet extreem rechts overigens...) Maar ik kan me voorstellen dat er extreem rechtsdenkende mensen zijn met enigzins toch wel intelligentie.Je zou je als zo iemand toch kapotschamen?? spelfout weggehaald... |
|
quote: Waarom? Zelfs intelligente extreem rechtsdenkende mensen zijn wel eens flauw...zoals ik al zei, ik vind deze tekst persoonlijk erg grappig en heb er ook smakelijk om moeten lachen en ik ken enkele mensen die en extreem rechts zijn en intelligent, die deze mening met mij deelden. Je moet niet altijd even serieus willen zijn en als dit niet je soort humor is, well, bless you. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Flauw en volstrekt idioot en analfabeet om maar van instrumentenbeheersing te zwijgen zijn zeer verschillende zaken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ze mogen wel eens iets gaan doen aan hun engelse grammatica oja: mona lisa = kunst= vrouw edit: ik moet toch mijn posts eens na gaan lezen voor het posten [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-08-2003 21:44] |
|
tis grammatica We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Meneer Claw: quote: Sorry, ik kon het niet laten! [Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 23-08-2003 14:38] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |