|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Helloween heerscht! *Heerschende Basch rent naar winkel voor kaartje* |
|
quote: Jeej! That makes my day no text supplied |
|
Interessant, ik denk wel dat ik ga Helloween moet je toch wel eens gezien hebben. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Erg jammer, is een van mijn favoriete nummers. Achja, er blijven nog vele klassiekers over. Life doesn't get much better than this! |
|
Jippieee! Ga er ook zijn in Hardenberg, voorverkoop is begonnen!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Bruut, Helloween heerscht ik ga wel ja. Blijf ik daar ook meteen slapen bij vrienden |
|
quote: hey me 2 |
|
quote: Mooi! Altijd goed als er bekenden zijn... Gaat XnegX dan ook? en N_N..? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: uiteraad cya |
|
quote: *Kijkt tevreden*... mooi, dan is een leuke avond met deze groep ons toch nog gegund... (doelt op vrijdagavond )... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tralalalala i will be there!!!!!!!11 "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: oh ja vrijdag, hehe.. na afloop toen jullie weggingen ben ik nog met theo enzo meegeweest naar hun zuipkeet, lol |
|
quote: grrrmmppfh, is dat leuk daar dan? Ik ben m'n vriendje achterna gegaan, haha... Het lijkt me niet zo super daar, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen... on topic: Helloween in Podium!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hehe, wel grappig daar, maar voor de rest.. en YES! can't wait. oh.. pas 25 november, hehe. |
|
Even op de site van Hardenberg gekeken, daar staat Helloween gepland voor Dinsdag 21 Oktober, voorverkoop loopt al, kaartjes kosten 23 pleuro... http://podium.syco.nl/ne/db.php?id=538 NP: High On Fire - Blood From Zion For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: hm, dan stond het weer eens verkeerd in de aardschok. |
|
quote:Waarschijnlijk zijn die uitgegaan van voorlopige data enzo. Je hebt er wel makkelijk een primeur mee, maar je hebt ook het risico dat de nog niet definitieve data iets veranderen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Als ik geld te veel heb wil ik ze best zien! (jeugdsentiment) I want out!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Dat gevoel ken ik. Maar eerst maar eens zien hoe ik m'n huur voor deze maand, huur voor aankomende maand en 2 x 2 telefoonrekeningen betaald krijg... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: oy..die ken ik ja..maar te hopen dat ze willen storten deze maand..zelfs dat is afwachten Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb vandaag gehoord dat Rage als voorprogramma gaat fungeren op deze tour. Als ze ook in het Podium gaan spelen moet ik zeker snel een kaartje halen. Helloween en Rage samen zijn wel een vrije dag waard. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wel jammer dat het zo fucking duur is! zelfs voor shows in't Podium... |
|
Helloween komt eraan!!! Als ik een dagje college kan skippen, dus als ik geen verplichte colleges heb, ga ik!!! Daar heb ik wel een treinkaartje Enschede-Hardenberg voor over en 23 euro en het feit dat ik helemaal alleen ga!!! Won't stop being crazy... [Dit bericht is gewijzigd door maniacM op 13-10-2003 22:17] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |