|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ben ook zeker aanwezig!!! in podium of in 013 |
|
nog 1 nachtje!!! (lekker zinvolle mededeling ) |
|
Heb d'r ook al zin in Lekker een avondje heavy-metallen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hell yeah! En dan ook nog eens met RRRRRAGE isn het voorprogramma I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
have fun ya'll, I wont be there |
|
quote: ja dat is wel minder.... |
|
hey is 't podium ook al uitverkocht dan? |
|
quote: nee volgens mij niet, hoezo? |
|
just wondering... |
|
ben net terug van helloween in podium! wat heerschte helloween weer zwaar!! ze opende met starlight, murderer, en keeper of the 7th key!!! geniaal! |
|
Helloween was gaaaaaaaaaaffff!!!!! Voelde me daar wel jong zeg!! Ow, wat heb ik genoten zeg, vooral van Keeper of the 7 keys en Power... Verder nog het geweldige nummer waarvan ik de titel niet meer weet Maar hier kom ik vast wel weer op... Verder heeft Helloween een hele schattige nieuwe gitarist... Hij heeft de hele tijd een schattige glimlach om z'n mond, maar kan onwijs spelen! (Hammer en Xneggie vonden 't gelijk 'n homo, maar dat is vaak standaard als ik zeg dat ik iemand schattig vind ).. Helloween heerste zwaar, en wat een energie straalt er live van die band af! Ze hadden er echt plezier in, dat was duidelijk... Net als de zaal trouwens, ik heb nog nooit (oké, nog niet vaak) een zaal zo enorm horen meebrullen ... Rage was trouwens ook harstikke leuk, ze hebben het publiek prima in de stemming gebracht en hadden een goede presentatie! Foto's volgen uiteraard [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 22-10-2003 0:51] ..."Hate can only create more hate"... |
|
hey, vet wijs dat het vet wijs was! ouwe nummers? dude... |
|
Het was inderdaad weer super gaaf! Lekker sfeertje en de muziek was heerlijk. Rage maakte echt een enorm goeie indruk op me. Ik vind het al tijden een zeer vette band maar dit was de eerste keer dat ik ze live heb mogen zien en het heeft me zeker niet teleur gesteld (stiekum vond ik ze zelfs beter dan Helloween). Helloween kampte de eerste 3 a 4 nummers met een enorm kut geluid. Ik heb nogsteeds een ruis in mijn oren van het volume. Gelukkig werd dat snel recht getrokken. Ze gaven een schitterende show weg. De interactie met het publiek was ook erg leuk. En daar komt nog eens bij dat stappen met hammer en Immortella altijd gezellig is (als ze niet al te agressief is ) quote: Pfff, wat was ie toch ook? (Eigenlijk wil ik ook gewoon zo schattig gevonden worden ) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Noujaaaaa?? Ik agressief?? NOOIT! Moet jij zeggen, ik heb door jou drie dagen nauwelijks kunnen lopen En als ik al agressief ben, vraag je er om! Maar was idd gezellig ja! quote: Maar, maar... Jij bent ook zo schattig!!! Als jij gaat gitaar spelen trek je misschien ook wel zo'n schattig smoeltje (proberen??).. Maar hij was op een vreemde manier best cute ja, al paste hij niet echt tussen de band haha, jonkie! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |