|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
is het niet wat om met een groep zetemmers te gaan treinen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Jij gaat ook met de trein? En je vindt het niet erg om zondag al te gaan? Ik zoek nl. nog een aantal mensen om gebruik te kunnen maken van zo'n Wochenende-ticket (daarvoor schijn je nl. met zijn vijven te moeten zijn of zo, maar dan wordt de reis wel een stuk goedkoper). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik, hoop deze week die andere gasten te vragen of ze nog mee willen. Dus jullie horen het z(s)m |
|
Hoera, het 19e wacken topic!!!!!!!! Zenial |
|
alleen hier over afspraken hebben ... dan blijft hij open. |
|
Ik vraag me af, gaan er nog meer mensen dit jaar naar Wacken fietsen? Ik dus wel, alles al geregeld (nu nog ff kaartje halen ). |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ik ben voor treinen op zondag 27 juli. Ik ga met 5 lui, maar een beetje extra gezelligheid (lees: 4 extra dagen BBQ- VLEESCHT ) kan nooit kwaad. Wie o wie heeft meer info over die treintickets? Bruce Banner |
|
quote: Misschien best leuk eigenlijk... Is t tenminste niet zo duur... eerst maar even afwachten of ik met mijn zus mee kan rijden...Auto is toch makkelijker... Fietsen lijkt me trouwens ook best leuk alleen niet op dat ding die ik nu heb...Denk niet dat die het zolang uithoud How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Alles al geregelt voor me Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
wij gaan ook met de trein aleen geloofnog niks geregeld , we gaan of emt zn 2en ogf 4 of 8 ten niemsnd weet het nou precies Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Lijkt me wel ongelooflijk cool.. Wanneer wil je vertrekken en hoeveel kilometer ga je per dag rijden? Ik ben zelf nog op zoek naar goedkoop vervoer. Ik zou eerst met 4 anderen met de auto gaan, maar dat gaat waarschijnlijk niet door, omdat het inmiddels 5 anderen zijn geworden en dat autotje erg klein is.. Busreizen lijken me niks en van treinkaarten ben ik helemaal niet op de hoogte.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-06-2003 17:50] |
|
quote: hehe KraghZyl maare, ook voor mij is alles geregeld |
|
concrete afspraak: iedereen die mij tegen komt geeft mij bier, oke? |
|
quote: (zo goed? ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: moeten alleen nog ff regelen dat de 'bakkies' (wat dat ook precies voor dingen zijn) van spanje ff meegaan naar wacken zodat het busje en de 2 auto's contact kunne houden. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
hehe misschien wel handig komt goed |
|
tuurlijk, er is nog nooit iets niet goed gekomen wat dit betreft Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: als jij iedere keer als jij mij tegenkomt flashed, dan krijg jij van mij bier. (your cue ) |
|
quote: Het liefste wil ik de woensdag vòòr de eerste festivaldag aankomen. Aangezien ik geen zin heb in haasten ga ik dus lekker zaterdagmorgen weg. Kilometers... ik heb slechts de gelegenheid één week van tevoren te trainen, dus het is maar goed ook dat ik die tijd neem maar het is allemaal vlak. 80 km per dag is een makkie, normale dag zo'n 100 km schat ik. Ik moet eens fietskaarten halen... en eigenlijk wil ik ook een plek in Wacken zelf waar ik die fiets kan stallen. Misschien een vriendelijke restauranthouder of zo. |
|
Ik ga met de bus van Callenish Circle vanuit Heerlen. |
|
Fietsen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: klinkt goed.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zijn jullie helemaal gek geworden??? 100 km per dag FIETSEN? ZOT. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |