IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Concrete afspraken vervoer wacken 2003 Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-06-2003 14:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Maak hier afspraken voor vervoer naar Wacken Open Air 2003.

Mods: ik ben op de hoogte van het bestaan van het "wacken 2003" topic, maar daar wordt volop geluld over bands, en dat is hier niet aan de orde.

Bruce Banner

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-06-2003 14:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

is het niet wat om met een groep zetemmers te gaan treinen

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-06-2003 14:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 14:49 schreef arrebar het volgende:

Jij gaat ook met de trein? En je vindt het niet erg om zondag al te gaan?

Ik zoek nl. nog een aantal mensen om gebruik te kunnen maken van zo'n Wochenende-ticket (daarvoor schijn je nl. met zijn vijven te moeten zijn of zo, maar dan wordt de reis wel een stuk goedkoper).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-06-2003 14:57 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik, hoop deze week die andere gasten te vragen of ze nog mee willen. Dus jullie horen het z(s)m

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-06-2003 14:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hoera, het 19e wacken topic!!!!!!!!

Zenial

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-06-2003 15:03 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

alleen hier over afspraken hebben ... dan blijft hij open.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2003 15:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vraag me af, gaan er nog meer mensen dit jaar naar Wacken fietsen? Ik dus wel, alles al geregeld (nu nog ff kaartje halen ).

altx
Usericon van altx
Posted 25-06-2003 15:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 14:57 schreef Bintmeister het volgende:
ik, hoop deze week die andere gasten te vragen of ze nog mee willen. Dus jullie horen het z(s)m

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-06-2003 15:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 juni 2003 14:49 schreef arrebar het volgende:

ik ben voor treinen op zondag 27 juli. Ik ga met 5 lui, maar een beetje extra gezelligheid (lees: 4 extra dagen BBQ- VLEESCHT ) kan nooit kwaad. Wie o wie heeft meer info over die treintickets?

Bruce Banner

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 25-06-2003 15:35 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 25 juni 2003 15:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik ben voor treinen op zondag 27 juli. Ik ga met 5 lui, maar een beetje extra gezelligheid (lees: 4 extra dagen BBQ- VLEESCHT ) kan nooit kwaad. Wie o wie heeft meer info over die treintickets?

Misschien best leuk eigenlijk... Is t tenminste niet zo duur... eerst maar even afwachten of ik met mijn zus mee kan rijden...Auto is toch makkelijker...

Fietsen lijkt me trouwens ook best leuk alleen niet op dat ding die ik nu heb...Denk niet dat die het zolang uithoud

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 25-06-2003 16:40 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

Alles al geregelt voor me

Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 25-06-2003 16:45 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

wij gaan ook met de trein aleen geloofnog niks geregeld , we gaan of emt zn 2en ogf 4 of 8 ten
niemsnd weet het nou precies

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-06-2003 17:13 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 15:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vraag me af, gaan er nog meer mensen dit jaar naar Wacken fietsen? Ik dus wel, alles al geregeld (nu nog ff kaartje halen ).

Lijkt me wel ongelooflijk cool..
Wanneer wil je vertrekken en hoeveel kilometer ga je per dag rijden?

Ik ben zelf nog op zoek naar goedkoop vervoer. Ik zou eerst met 4 anderen met de auto gaan, maar dat gaat waarschijnlijk niet door, omdat het inmiddels 5 anderen zijn geworden en dat autotje erg klein is..
Busreizen lijken me niks en van treinkaarten ben ik helemaal niet op de hoogte..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-06-2003 17:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-06-2003 17:50]

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 25-06-2003 17:58 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 16:40 schreef Kragh'Zyl het volgende:
Alles al geregelt voor me

hehe KraghZyl
maare, ook voor mij is alles geregeld

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-06-2003 17:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

concrete afspraak: iedereen die mij tegen komt geeft mij bier, oke?

altx
Usericon van altx
Posted 25-06-2003 18:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 17:59 schreef ghoulliette het volgende:

(zo goed? )

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 25-06-2003 18:38 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 17:58 schreef Griffin het volgende:
hehe KraghZyl
maare, ook voor mij is alles geregeld

moeten alleen nog ff regelen dat de 'bakkies' (wat dat ook precies voor dingen zijn) van spanje ff meegaan naar wacken zodat het busje en de 2 auto's contact kunne houden.

Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 25-06-2003 19:02 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe misschien wel handig
komt goed

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 25-06-2003 19:18 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

tuurlijk, er is nog nooit iets niet goed gekomen wat dit betreft

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-06-2003 19:28 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 17:59 schreef ghoulliette het volgende:

als jij iedere keer als jij mij tegenkomt flashed, dan krijg jij van mij bier.

(your cue )

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2003 21:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 17:13 schreef Phaestus het volgende:
Lijkt me wel ongelooflijk cool..
Wanneer wil je vertrekken en hoeveel kilometer ga je per dag rijden?

Ik ben zelf nog op zoek naar goedkoop vervoer. Ik zou eerst met 4 anderen met de auto gaan, maar dat gaat waarschijnlijk niet door, omdat het inmiddels 5 anderen zijn geworden en dat autotje erg klein is..
Busreizen lijken me niks en van treinkaarten ben ik helemaal niet op de hoogte..

Het liefste wil ik de woensdag vòòr de eerste festivaldag aankomen. Aangezien ik geen zin heb in haasten ga ik dus lekker zaterdagmorgen weg. Kilometers... ik heb slechts de gelegenheid één week van tevoren te trainen, dus het is maar goed ook dat ik die tijd neem maar het is allemaal vlak. 80 km per dag is een makkie, normale dag zo'n 100 km schat ik. Ik moet eens fietskaarten halen... en eigenlijk wil ik ook een plek in Wacken zelf waar ik die fiets kan stallen. Misschien een vriendelijke restauranthouder of zo.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 25-06-2003 21:49 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik ga met de bus van Callenish Circle vanuit Heerlen.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-06-2003 21:50 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Fietsen...

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-06-2003 22:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 21:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Het liefste wil ik de woensdag vòòr de eerste festivaldag aankomen. Aangezien ik geen zin heb in haasten ga ik dus lekker zaterdagmorgen weg. Kilometers... ik heb slechts de gelegenheid één week van tevoren te trainen, dus het is maar goed ook dat ik die tijd neem maar het is allemaal vlak. 80 km per dag is een makkie, normale dag zo'n 100 km schat ik.

klinkt goed..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-06-2003 22:06 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Zijn jullie helemaal gek geworden??? 100 km per dag FIETSEN? ZOT.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com