|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
100 km, da's 5 uur fietsen, what's the big deal? |
|
quote: Dat lukt best hoor. Het zit hem allemaal in de verdeling van het gewicht, en je moet goede fietstassen + fiets hebben natuurlijk. 2 voortassen, 2 achtertassen, tentmatjeslaapzak op de bagagedrager en dan ook nog een stuurtas, en fietsen maar!! Constant tempo van 20 km p/u (toen ik in Engeland rondreed zat ik aan de 22). Prima te doen. |
|
Als je het goed fikst heb je geeneens voortassen en een stuurtas nodig.. En als de wind gunstig staat haal je met gemak een gemiddelde van 25 km/u. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hmmja eens even kijken hoeveel bagage ermee gaat. Ik heb liever WEL voortassen, gunstiger verdeling van het gewicht. Die tassen hoeven natuurlijk niet vol... maar ik wil niet alle gewicht aan de achterkant hebben hangen. |
|
fietsen ik kei gaaf man. ooit eens een weekje door heel nederland gefietst, dat is echt super (behalve het shit mijn band is lek, snel bandplakken in de regen gedeelte) |
|
ik zou wel willen fietsen maar dan alleen met iemand die ik goed ken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Fietsen is lang niet zo dodelijk als een festival... |
|
Hehe erheen fietsen lijkt me nog niet zo'n probleem. Terugfietsen lijkt me überkloote Maar ik zal wel gewoon met de trein of georganiseerde bus gaan Zenial |
|
Je wilt er echt niet heen fietsen met treetjes bier tenten en rest van de zooi. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
We hebben nog twee plaatsen vrij in onze bus. Opstappen in het Zuiden des Lands. Venlo, Heerlen, Geleen, Sittard. Mail maar ff naar gavin@callenish-circle.com Ps. er is reeds interesse voor die twee laatste (bus)kaarten. Maar ze zijn nog niet verkocht. |
|
Weet niemand dan iets over hoe je met den trein naar Wacken komt?? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Yup gewoon Kaarten kopen ik vertrek zelf woensdag ochtend om 6.06 's ochtends met de trein van uit goes als volgt; 06:06 Goes 07:29 Rotterdam Centraal 07:37 Rotterdam Centraal 08:32 Amersfoort 08:40 Amersfoort 10:02 Enschede 10:31 Enschede 11:46 Münster(Westf)Hbf 11:56 Münster(Westf)Hbf 14:18 Hamburg Dammtor 14:23 Hamburg Dammtor 14:46 Elmshorn 14:54 Elmshorn 15:17 Itzehoe elk beetje fatsoenlijk station hun je aan het loket zo ie zo tot Hamburg Dammtor kaartjes kopen. |
|
quote: * Ga naar http://www.bahn.de * Vul in het 'Reiseauskunft' scherm bij 'von' het vertrekstation in (in mijn geval Rotterdam Centraal) en bij 'nach' Itzehoe (dichtstbijzijnde station bij Wacken). Vergeet 'Datum' en 'Uhrzeit' niet ('Abfahrt' = vertrek; 'Ankunft' = aankomst). * Als je op 'Suchen' drukt, kom je in een vrij ingewikkeld scherm, maar hier hoef je in principe niets meer te veranderen. Hoogstens moet je 'Verkehrsmittelwahl' ff op 'ohne ICE/IC/EC' zetten, als je gebruikmaakt van een Wochenende-ticket, omdat je dan geen gebruik mag maken van deze treinen, maar dan kun je de reis beter vanaf de grens plannen, omdat hij de Nederlandse intercity's er dan ook tussen uit gooit... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-07-2003 18:04] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik had al via de NS internationaal gekeken, maar dat was 221 euro voor 2 personen. Kan t niet goedkoper ergens?? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Ja, zondag al gaan en een Wochenende-ticket kopen. Een Wochenende-ticket kost 28 euro voor max. 5 personen. Kanttekeningen: * Hier komt het treinkaartje voor het Nederlandse traject nog bij. * Wochenende-ticket is alleen geldig in Duitse stop- en sneltreinen (niet in Intercity's en internationale treinen). * Je komt uiteindelijk aan op station Itzehoe (ongeveer 10 km van Wacken). Dan moet je nog ff verzinnen hoe je op het Wacken-terrein komt. De busshuttle (pendelbus) rijdt dan nog niet en als ik goed geinformeerd ben, rijden er daar in het weekend sowieso geen bussen tussen Itzehoe en Wacken. Dus, opties: taxi nemen of overnachten in jeugdherberg en volgende dag de bus nemen (ik ga persoonlijk voor deze optie). Voor mij persoonlijk komen de kosten voor de heenreis op het volgende: * Treinkaartje (met korting; ik heb een OV) R'dam CS - Enschede: 13 euro * Met vier personen op Wochenende-ticket: 28 / 4 = 7 euro * Overnachting jeugdherberg: ongeveer 16 euro * Buskaartje: ? edit: Dus jullie betalen per persoon 14 euro voor het Wochenende-ticket, als je niet meer slachto... eh, ik bedoel reisgenoten, kan vinden. Maar ik weet dat dit allemaal vrij ingewikkeld klinkt... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-07-2003 19:41] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
wij wilden maandag(MAANDAG AL DUS!) met een bus weg.. maar wegens afzeggingen zoeken we nog vervoersloze wurst, mettol und bier liefhebbers interesse mail me pier@piervankatwijk.cjb.net wil dit niet lukken zoeken we nog luitjes die een extra plek over hebben(dan nemen we een kleinere auto) In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
|
ik had je al gemaild pier. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Heeft iemand nog een leuke fietsroute? Ik wil graag via Enschede (is het kortst volgens mij). Of, anders gesteld, weet iemand een goede fietsrouteplan-website? Ik heb al de ANWB en routenet.nl. |
|
quote: Hmm, je gaat dus hier de grens over. Ik zal wat 'spike-strips' neerleggen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja, ja. De kortste AUTOroute is trouwens volgens de één 434 km (vanaf Driebergen, waar ik vertrek) en volgens de ander 443 km. In ieder geval, dat valt alweer mee, ik had gedacht 600 te moeten maken . |
|
En je auto zit al vol Dwaallicht?? 3bergen is namelijk niet zo ver vanaf mn huis. Maar als Pier ff terug mailt met zn info ben ik vast ook heel blij. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Dwaallicht gaat solo... Tenzij een cool iemand mee wil fietsen natuurlijk. Maar niemand is cool, of niemand wil meefietsen . En die rust aan m'n harses is ook wel fijn zo vlak voor zo'n druk festival. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 24-07-2003 21:20] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |