IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Concrete afspraken vervoer wacken 2003 Vorige pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2003 22:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

100 km, da's 5 uur fietsen, what's the big deal?

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-06-2003 22:11 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 22:07 schreef Dwaallicht het volgende:
100 km, da's 5 uur fietsen, what's the big deal?

Ja hoor, ik zie jou dat wel even met bepakking doen.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2003 22:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 22:11 schreef No Nonsense het volgende:
Ja hoor, ik zie jou dat wel even met bepakking doen.

Dat lukt best hoor. Het zit hem allemaal in de verdeling van het gewicht, en je moet goede fietstassen + fiets hebben natuurlijk. 2 voortassen, 2 achtertassen, tentmatjeslaapzak op de bagagedrager en dan ook nog een stuurtas, en fietsen maar!! Constant tempo van 20 km p/u (toen ik in Engeland rondreed zat ik aan de 22). Prima te doen.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-06-2003 22:43 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Als je het goed fikst heb je geeneens voortassen en een stuurtas nodig.. En als de wind gunstig staat haal je met gemak een gemiddelde van 25 km/u.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2003 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmja eens even kijken hoeveel bagage ermee gaat. Ik heb liever WEL voortassen, gunstiger verdeling van het gewicht. Die tassen hoeven natuurlijk niet vol... maar ik wil niet alle gewicht aan de achterkant hebben hangen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-06-2003 23:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

fietsen ik kei gaaf man. ooit eens een weekje door heel nederland gefietst, dat is echt super (behalve het shit mijn band is lek, snel bandplakken in de regen gedeelte)

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-06-2003 23:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ik zou wel willen fietsen maar dan alleen met iemand die ik goed ken

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-06-2003 2:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 22:06 schreef Asherah het volgende:
Zijn jullie helemaal gek geworden??? 100 km per dag FIETSEN? ZOT.
Fietsen is lang niet zo dodelijk als een festival...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-06-2003 11:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehe erheen fietsen lijkt me nog niet zo'n probleem. Terugfietsen lijkt me überkloote

Maar ik zal wel gewoon met de trein of georganiseerde bus gaan

Zenial

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 13:44 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

Je wilt er echt niet heen fietsen met treetjes bier tenten en rest van de zooi.

Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.

Trommelke
Usericon van Trommelke
Posted 19-07-2003 23:56 by Trommelke Wijzig reactieProfiel van TrommelkeQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

We hebben nog twee plaatsen vrij in onze bus. Opstappen in het Zuiden des Lands.
Venlo,
Heerlen,
Geleen,
Sittard.

Mail maar ff naar gavin@callenish-circle.com

Ps. er is reeds interesse voor die twee laatste (bus)kaarten. Maar ze zijn nog niet verkocht.

metal-mixed-up
Usericon van metal-mixed-up
Posted 24-07-2003 17:36 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

Weet niemand dan iets over hoe je met den trein naar Wacken komt??

light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-07-2003 17:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Yup gewoon Kaarten kopen ik vertrek zelf woensdag ochtend om 6.06 's ochtends met de trein van uit goes als volgt;

06:06 Goes
07:29 Rotterdam Centraal
07:37 Rotterdam Centraal
08:32 Amersfoort
08:40 Amersfoort
10:02 Enschede
10:31 Enschede
11:46 Münster(Westf)Hbf
11:56 Münster(Westf)Hbf
14:18 Hamburg Dammtor
14:23 Hamburg Dammtor
14:46 Elmshorn
14:54 Elmshorn
15:17 Itzehoe

elk beetje fatsoenlijk station hun je aan het loket zo ie zo tot Hamburg Dammtor kaartjes kopen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-07-2003 18:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 17:36 schreef metal-mixed-up het volgende:
Weet niemand dan iets over hoe je met den trein naar Wacken komt??

* Ga naar http://www.bahn.de

* Vul in het 'Reiseauskunft' scherm bij 'von' het vertrekstation in (in mijn geval Rotterdam Centraal) en bij 'nach' Itzehoe (dichtstbijzijnde station bij Wacken). Vergeet 'Datum' en 'Uhrzeit' niet ('Abfahrt' = vertrek; 'Ankunft' = aankomst).

* Als je op 'Suchen' drukt, kom je in een vrij ingewikkeld scherm, maar hier hoef je in principe niets meer te veranderen. Hoogstens moet je 'Verkehrsmittelwahl' ff op 'ohne ICE/IC/EC' zetten, als je gebruikmaakt van een Wochenende-ticket, omdat je dan geen gebruik mag maken van deze treinen, maar dan kun je de reis beter vanaf de grens plannen, omdat hij de Nederlandse intercity's er dan ook tussen uit gooit...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-07-2003 18:04]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

metal-mixed-up
Posted 24-07-2003 19:19 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

Ik had al via de NS internationaal gekeken, maar dat was 221 euro voor 2 personen.
Kan t niet goedkoper ergens??

light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-07-2003 19:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 19:19 schreef metal-mixed-up het volgende:
Ik had al via de NS internationaal gekeken, maar dat was 221 euro voor 2 personen.
Kan t niet goedkoper ergens??

Ja, zondag al gaan en een Wochenende-ticket kopen. Een Wochenende-ticket kost 28 euro voor max. 5 personen.

Kanttekeningen:
* Hier komt het treinkaartje voor het Nederlandse traject nog bij.
* Wochenende-ticket is alleen geldig in Duitse stop- en sneltreinen (niet in Intercity's en internationale treinen).
* Je komt uiteindelijk aan op station Itzehoe (ongeveer 10 km van Wacken). Dan moet je nog ff verzinnen hoe je op het Wacken-terrein komt. De busshuttle (pendelbus) rijdt dan nog niet en als ik goed geinformeerd ben, rijden er daar in het weekend sowieso geen bussen tussen Itzehoe en Wacken. Dus, opties: taxi nemen of overnachten in jeugdherberg en volgende dag de bus nemen (ik ga persoonlijk voor deze optie).

Voor mij persoonlijk komen de kosten voor de heenreis op het volgende:
* Treinkaartje (met korting; ik heb een OV) R'dam CS - Enschede: 13 euro
* Met vier personen op Wochenende-ticket: 28 / 4 = 7 euro
* Overnachting jeugdherberg: ongeveer 16 euro
* Buskaartje: ?

edit: Dus jullie betalen per persoon 14 euro voor het Wochenende-ticket, als je niet meer slachto... eh, ik bedoel reisgenoten, kan vinden.

Maar ik weet dat dit allemaal vrij ingewikkeld klinkt...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-07-2003 19:41]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

pier
Zakhooi!
Usericon van pier
Posted 24-07-2003 19:43 by pier Wijzig reactieProfiel van pierQuote dit berichthttp://www.constantparanoia.com

wij wilden maandag(MAANDAG AL DUS!) met een bus weg.. maar wegens afzeggingen zoeken we nog vervoersloze wurst, mettol und bier liefhebbers

interesse mail me pier@piervankatwijk.cjb.net

wil dit niet lukken zoeken we nog luitjes die een extra plek over hebben(dan nemen we een kleinere auto)

In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief.

metal-mixed-up
Posted 24-07-2003 20:56 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

ik had je al gemaild pier.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 21:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Heeft iemand nog een leuke fietsroute? Ik wil graag via Enschede (is het kortst volgens mij).

Of, anders gesteld, weet iemand een goede fietsrouteplan-website? Ik heb al de ANWB en routenet.nl.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-07-2003 21:10 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Heeft iemand nog een leuke fietsroute? Ik wil graag via Enschede (is het kortst volgens mij).

Of, anders gesteld, weet iemand een goede fietsrouteplan-website? Ik heb al de ANWB en routenet.nl.

Hmm, je gaat dus hier de grens over. Ik zal wat 'spike-strips' neerleggen.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 21:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, ja.

De kortste AUTOroute is trouwens volgens de één 434 km (vanaf Driebergen, waar ik vertrek) en volgens de ander 443 km.
In ieder geval, dat valt alweer mee, ik had gedacht 600 te moeten maken .

metal-mixed-up
Posted 24-07-2003 21:18 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

En je auto zit al vol Dwaallicht??
3bergen is namelijk niet zo ver vanaf mn huis. Maar als Pier ff terug mailt met zn info ben ik vast ook heel blij.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 21:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dwaallicht gaat solo...

Tenzij een cool iemand mee wil fietsen natuurlijk. Maar niemand is cool, of niemand wil meefietsen . En die rust aan m'n harses is ook wel fijn zo vlak voor zo'n druk festival.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 24-07-2003 21:20]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com