|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de willemeen rules |
|
maareh... zwolle is dus helemaal gecanceled eerst wordt gezegd dat sfu doorgaat en aan het einde dat arnhem wel doorgaat dus de anderen niet maar goed, ben er toch niet ivm tentamen maandagmorgen half 9... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-06-2003 17:00] Je moeder. |
|
quote: klotedit [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-06-2003 17:00] Je moeder. |
|
quote: edit dan GVD!!!!!!! Je moeder. |
|
quote: JIJ OOK GVD Je moeder. |
|
SFU gaat wel door, alleen I.N.R.I niet als support |
|
Lekker dan...ik zal nog eens een CD van jullie kopen! |
|
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier om wakker kan liggen :| Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ah kej, was wat onduidelijk in de eerste post Je moeder. |
|
bedankt voor je positieve bijdrage claw |
|
quote: Ik ben er altijd voor de band mien jong! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja dat vind ik ook niet zo gek ook, wie gaat er nou spelen voor nul publiek. Slecht geregeld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben er misschien in Arnhem bij |
|
Dat doet mij goed claw om te weten, dat in deze woelige tijden jij er bent voor de band |
|
quote: Hah, dat heb ik 1x keer meegemaakt met Dimension Seven Ze speelden in Waalwijk voor ong. 12 betalende bezoekers als hoofdact terwijl er voorheen nog ong. 50 betalende bezoekers waren voor opener Agresion. Nou, na 2 songs waren alleen 2 barkeeps, de geluidsman en de lightman aanwezig in de zaal ROFL!!! |
|
heersch!!! |
|
ik zouwel spelen, dan maar zelf reclame maken, er zullen heus wel mensen komen, dit is nl, niet usa |
|
Prutsers. Heb in het patronaat met Amon Amarth ook een heel tof concert meegemaakt met ongeveer 35 bezoekers omdat de rest al naar huis was We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
heb jij dat user icon niet van ene mennuz gejat? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ja precies. Niet spelen is voor mietjes. |
|
quote: Zou kunnen. Ik heb hem gejat, maar weet alleen niet meer van wie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
WHAAAAA!!!! Net trug van Six Feet Under!!! Was weer een geweldig feestje!! Het voorprogramma was minder, Prejudice was niet goed en Obscenity wel ietsje beter... Maja, het ging natuurlijk allemaal om SFU! Chris was weer op z'n best, heb lekker een handje van 'm gehad! Heb precies één zm-er gespot (buiten Hammer om, die was met ons mee), namelijk: Malagtoth... D'r waren er vast wel meer, maar m'n aandacht was meer bij Chris & co... Was echt SUPER!!!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: naja, hier kan ik eigenlijk weinig aan toevoegen. Behalve dat ze gewoon war is coming niet speelden Maar het heerschte wel. Voorprogramma was niet echt geweldig (hoewel de tweede band wel redelijk was) maar SFU heerchte. Wel erg rustig alleen, metal zwolle heeft het af laten weten. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:nutus! ik was dr ook was zeker weer leuk gister. ik kreeg zowaar het vermoeden dat heer barnes het zelf ook wel geslaagd vondt. t blijft een goeie band REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
volgens mij hoort SFU in het meest overschatte bands topic |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |