|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:MIJN GOD! Dat was gebeurd toen ik ook in Praag was... En dan mis ik dat dus... *zucht* Als ze zo graag willen matten hadden ze naar mijn school moeten komen... Dan konden ze tenminste nog nederlands lullen in de gevangenis Maar ik vind het gewoon zo'n stomme streek... zelfs onder "verzachtende omstandigheden" vind ik zoiets niet kunnen... Dat jaar gevangenis is wel goed zo denk ik FREEZE |
|
Hehe, ik weet het... Als het mijn moeder was geweest dan was ik persoonlijk op zoek gegaan om hun strot door te snijden. Daarom vind ik dat jaartje zitten meer dan redelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:HAHAHAHAHAHA denk je nou echt dat dat werkt? Laat ze maar eens flink zweten in zo'n cel. Dan schijten ze 7 kleuren stront als ze eruit komen en zullen ze zich prima gedragen voortaan |
|
quote: Beetje welles nietes moddergooi gevecht om te zeggen dat ik denk dat DAT juist niet werkt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: In Nederland zelf is toch al bewezen dat taakstraffen voor geen reet effect hebben? waarom daar dan wel? |
|
quote: Ja en iedereen een jaar in de bak gooien helpt? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik denk dat het iig meer zin heeft dan taakstraffen. Als je opgesloten zit heb je toch echt helemaal geen vrijheid, dat is een grotere straf dan wat werk verrichten zonder ermee te verdienen lijkt mij. |
|
Gerechtigheid, in nederland moeten ook strenger worden gvd! die rotte appels aan het schavot |
|
Ik vind een jaar cel geen gepaste straf... cel = overdreven, ten eerste zijn het minderjarigen, en ten tweede leren ze in de bak alleen nog slechtere manieren... ik stel voor, in de zomervakantie twee maanden dwangarbeid, dusch stenen kappen ofzo, en er geen frank mee verdienen Of bv als begeleider mee op kamp ofzoiets. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 26-06-2003 15:40] |
|
"geen frank mee... " Hebben ze in Belgie geen Euro's meer??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hmmm, ik wist wel dat ze een beetje raar daar in het zuiden waren... |
|
Gewoon dood laten knuppelen door omaatjes. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Laat maar [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 26-06-2003 18:47] |
|
quote:Had het over Belgica Minor |
|
quote: Toch wel, maar we hebben onze spreekwoorden nog niet geupdate... |
|
quote: haha, lekker pijnlijk en langzaam Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Inderdaad schandelig van die twee pubers dat ze dat ouwe wijf niet hebben vermoord. Wel haar portemonnee jatten maar haar niet uit haar lijden verlossen. Ophangen, zegt bonobo. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
zo die worden goed gestraft, niet te zacht en niet te lang. die zullen volgende keer wel een 2e keer nadenken voordat ze iemand beroven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Jawel, het is overigens een wonder dat de kop van de Belgische koning op zo een euromuntje past! |
|
hahaha!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
wat wilden ze uberhaubt berijken... alsof de Tjechen 't zo breed hebben dat ze met een flinke portomenee gevuld met ozo 'kostbare' kronen op straat gaan wandelen.. knuppels.. |
|
quote: Baldadigheid, alcohol, puberteid, jeugd van tegenwoordig, je kent dat wel... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Een jaar is te kort. |
|
Enig besef hoe lang een jaar duurt? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |