|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Normaal 365 dagen. Laat ze maar 730 dagen zitten, hadden ze maar niet iemand moeten beroven en al helemaal niet met geweld. Eigen schuld. |
|
quote:Als ze nou al die gedetineerden aan de slag hadden gezet aan de Betuwelijn ziet de toekomst van dat project er misschien ook wat rooskleuriger uit I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dat is als je de Betuwelijn een rooskleurig plan vind Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Eh nee, dat absoluut niet. Er is nu al van bekend dat het ding geen winst gaat draaien. Iedereen met enige economische kennis weet dat je dan direct de stekker er uit moet trekken, ook al "heb je hem nu al zo ver af". Maar ik bedoelde meer dat ie vast minder gekost had als we daar die gedetineerden ingezet hadden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: vergeet niet dat je ook te zwaar kunt straffen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat is inderdaad een nadeel. quote: Zwaardere straffen betekent meestal minder misdaden en in dit geval vind ik de straf niet zwaar genoeg. |
|
Tja, eigen schuld he. Deden wij dat in Nederland nou ook maar eens met dieven.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zou wel ok zijn. |
|
eigen schuld, dikke bult. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |