IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : elkaar ontmoeten op Wacken.... Vorige pagina | Volgende pagina
Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 27-06-2003 14:45 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

ok, heb zwart shirt aan van ie waarscihjnlijk, korte broke(bruin) met kisten. Enme haar is halfkrullend pluizig chaotis tot net ander me oksel.

Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-06-2003 14:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juni 2003 13:40 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik ben op die metalfestivals altijd een van de weinigen met korte haren. Zoals het programma nu uitziet heb ik de eerste dag een Annihilator-longsleeve aan, de tweede dag de tweede dag een Iced Earth-shirt en een Sentenced-LS en de derde dag een Soilwork-LS
Kolere!! Ga je al een maand vooraf bepalen wat je gaat dragen???

Ik ga niet naar Wacken maar ik ben normaal gezien immer te herkennen aan mijn lange blonde haar en lelijke gezicht (veelal vergezeld door mijn mooie vriendin )

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 27-06-2003 15:12 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 14:45 schreef Kragh'Zyl het volgende:
ok, heb zwart shirt aan van ie waarscihjnlijk, korte broke(bruin) met kisten. Enme haar is halfkrullend pluizig chaotis tot net ander me oksel.

misschien kom ik je wel tegen steven

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 27-06-2003 15:12 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

je weet maar nooit.

Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-06-2003 15:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wacken topic nummer 20???

Zenial

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-06-2003 17:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Rechts

in combinatie met patchjas met slayer backpach

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 17:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wacken vroig jaar dus

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-06-2003 17:55 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

wacken vorig jaar

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-06-2003 18:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

wackuuuuuuhn

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 27-06-2003 18:18 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

De herinneringen van de modder, de zooi en de niet te vergeten lucht van kost,pils,pis en modder komt weer boven.
WACKEN HEERSCHT

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 18:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

niet te vergeten de lucht bij het uittrekken van je kisten

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 27-06-2003 18:47 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

rook niks, na paar dagen niet douchen ruik je gelukkig jezelf niet meer. Maar thuis na het douche en toen kleren HOHOHO, wat een ranzige geur kwam er vanaf.

Orion
Usericon van Orion
Posted 27-06-2003 18:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 17:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
wacken vorig jaar

LOL meesterlijk

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 18:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 18:47 schreef Kragh'Zyl het volgende:
rook niks, na paar dagen niet douchen ruik je gelukkig jezelf niet meer. Maar thuis na het douche en toen kleren HOHOHO, wat een ranzige geur kwam er vanaf.

ik had zowaar wel gedouched, lekker koud en wat een lelijke trollen waren daar

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 27-06-2003 18:56 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

Express niet gedouchet, gene zin in en had geen behoefte om de lucht daar te ruiken.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-06-2003 19:01 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik ga niet douchen op Wacken! Doe ik thuis ook niet.

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 27-06-2003 19:04 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Wij komen met 3 ZMers naar Wacken: Sjaan, Edder, Imotep.

Ik vind het best verrot dat je op wacken niet makkelijk zal kunnen douchen. Ik probeer wel om daar nog onder de douche te stappen, maar anders gewoon met flessen water ff afspoelen, wel zo fris.

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-06-2003 19:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 19:04 schreef Imotep het volgende:
Wij komen met 3 ZMers naar Wacken: Sjaan, Edder, Imotep.

Ik vind het best verrot dat je op wacken niet makkelijk zal kunnen douchen. Ik probeer wel om daar nog onder de douche te stappen, maar anders gewoon met flessen water ff afspoelen, wel zo fris.

Hoezo kan je niet makkelijk douchen dan? Het is wel goor en je staat met z'n 20en in één ruimte, maar verder....

..."Hate can only create more hate"...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 19:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2003 19:07 schreef Immortella het volgende:
Hoezo kan je niet makkelijk douchen dan? Het is wel goor en je staat met z'n 20en in één ruimte, maar verder....
je vergeet de lange wachtrijen en het niet warme water en de naarbinnen glurende mannen nog

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 27-06-2003 19:09 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 27 juni 2003 19:08 schreef ghoulliette het volgende:
je vergeet de lange wachtrijen en het niet warme water en de naarbinnen glurende mannen nog

Naarbinnen glurende mannen!?

GAY!

Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 27-06-2003 19:13 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

Gewoon niet douchen, zodra je uit de douche stap ben je eigenlijk al weer smerig. Festivals horen smerig te zijn en da zijn ze ook altijd.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-06-2003 19:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja binne lopen om zich heen kijken dan langzaam zeggen dat hij verkeerd is, nog een paar om zich heen kijken en dan heel langzaam weer weggaan

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2003 19:15 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:

Wat? En nog gemeenschappelijk ook.. Ok, ik ga dus niet douchen. Mensen die mij willen ontmoeten, gelieve dit voor dag 1 te regelen, wanneer ik nog een beetje proper ben.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-06-2003 19:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:

ben gewoon 's nachts gaan douchen (van donderdag op vrijdag) en had eigenlijk geen last van beide! Tenminste, dat van die kerels heb ik niet gemerkt en 't water was wel warm...
't Was dus wel gemeenschappelijk, dat vind ik schijtirritant... Naast me stond ook nog een meisje dat 't blijkbaar nodig vond om pál naast me te gaan staan (hele douche, nouja dat gedeelte dan) was leeg verder!
Aarrrgghh!

Ik vergeet de lange wachtrijen, die waren er toen ook niet! Ik kon zo doorlopen!

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 27-06-2003 19:41]

..."Hate can only create more hate"...

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 27-06-2003 19:46 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

en dan met ze alle in die douche staan, en dan laat er natuurlijk 1tje zn zeepje vallen jaja zie ut al helemaal voorme, laat mij dan maar lekker stinken

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com