|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:*BONK* rofl |
|
ook jenje? |
|
quote: als ik toch iedereen afga maak ik natuurlijk geen uitzonderingen Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
dan zou ik wel je usericon veranderen en fan van queen worden |
|
quote: hehe mja kan het wel aleen op de vrouwen houden natuurlijk maar dan meot je natuurlij kwel gewoon gaan douchen he *gaat nu denk stoppen met posten want de drank beingt al wel te werken heb ik ut idee* Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
gewoon hard tjokkefoll roepen en dan weer iedereen van zetem dat jij er ook van bent "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ben gemakkelijk te herkennen. Ik mis een oog. M'n linker. Zal speciaal voor die dag m'n glazen thuislaten, ok? mvg wk10 |
|
quote: ik ben te herkennen aan mijn kruisheidsgordel die ik voor het douchen omdoe "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ga gewoon aan elke Nederlander vragen of het zm'er is.. We spreken gewoon ergens af, en gaan met zijn allen douchen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: en ik ben een gast die waarschijnlijk bij deze in de buurt is met een sik en een bril en langhaar http://members.lycos.nl/ielsch/Whitesnake/stijn.jpg en das een foto |
|
quote: en ZM is te herkennen doordat hij iedere dag zoveel mogelijk in de buurt van de douche is te vinden in de hoop agamidion te vinden Ik ben opzich niet zo moeilijk te herkennen, zie usericon, alleen dan tegenwoordig met baardje |
|
quote: Dus ook met Cristina? Bazzio Attacks!!! |
|
ik zeg iedereen nu alvast de eerste dag van wacken 31 juli dus word ik 17. iedereen die mij een kado geeft(dus geen prul) word beloont met een biertje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: maar ik geef mensen altijd bier voor hun verjaardag... dus dan krijg ik eir weer terug Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: dan geef je 2 bier iig worden gebruikte comdooms ook geacepteert "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: muhahahahah u vraagt, wij plaatsen |
|
quote: Mocht ie willen. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Zou je niet eens iets laten doen aan dat gezwel op je rechterschouder? mvg wk10 |
|
quote: zoiets vind je echt niet in die douches daaro hoor |
|
damn, nou, dan ga ik echt niet douchen hoor |
|
Elkaar ontmoeten? NOOIT! Blijven jullie allemaal mooi uit m'n buurt! mvg wk10 |
|
quote: hoezo? bang dat we je je breekbaarheid testen? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |