|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nou ja fan wanneer ben je fan? heb al aardig wat van hun cd's,oude werk vind ik wel iets beter dan het nieuwere. maar geef mij maar kreator als het om duitse thrash gaat oja en protector(ken hier alleen niet zoveel van omdat er moeilijk aan te komen is , maar wat ik heb gehoord is zwaar ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
jazeker.. Sodomy and Luuuuuuuuust wuust robuust |
|
Hoe kom je daaraan hijn is toch nog niet uit! ik wil hem ook hebben man, ben een grote SODOM en duitse thrash fan! |
|
quote: Protector is behoorlijk rommelig, wel gaaf, maar die oude platen rammelen aan alle kanten. Kreator is leuk maar ze hebben een aantal echte miskleunen gemaakt! Die nieuwere SODOM platen zit juist een stijgende lijn in, maar ze hebben ook een paar mindere gemaakt, maar nooit echte miskleunen! |
|
quote: Als men over een band praat zoals jij over Metallica mag je jezelf toch weleen "fan" noemen. |
|
IDD |
|
quote: platenmaatschappij, ik ben reviewer voor metalfan.nl zodus...heb ook vandaag ook van spv de kreator dvd opgestuurd gekregen uit op 27 juli staat op de persbrief. Do androids dream of electric sheep? |
|
die zag ik aankomen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmmm dat lijkt me ook wel wat HAHA, ik review ook CD's voor het heavy metal maniacs magazine maar krijg ze niet gratis LOL! Waar kan ik me aanmelden, Oh en dei SODOM mag je naar mij toesturen............alsjeblieft LOL ik ben brandnieuwschierig hoe ie klinkt! |
|
quote: hoezo? Do androids dream of electric sheep? |
|
was voor de "ouwe lul" onder ons *geintje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hij is helemaal lijp van Metallica, en promootte ze ondanks de belabberde st anger CD door dik en dun en liet geen ogenblik onbenut om te laten zien dat ie metallica fan was LOL (no offence) daarom reagreeden we zo nu hij ineens doet alsof ie niet weet wat een fan van een band is trwijl ie misschien de grootsete "fan" hier op het forum is, ik bedoel zoals hij over metallica praat, nou dat heb ik niet met 1 bepaalde band. Is opzich niets mis mee hoor moet ieder voor zich weten, maar vandaar de reacties! |
|
quote: mja reviewer zijn is leuk, alles gratis+gastenlijst als je wat geluk hebt, zo stijgt je collectie wel tot grote aantalen maar sodom plaat klinkt vrij ruw, nu luister ik naar 'stalinorgel' Do androids dream of electric sheep? |
|
Tja, dat is zeker een voordeel HAHAHAHA! Ik hou van ruwe live CD's, heb net de nieuwe destruction live binnen sdie is ook lekker ruw! |
|
quote: en jij bent de ultieme anti-fan (van metallica new style!)! en orion, geeft niks hoor. Ik zal binnkort eesn eenlijstje geven met wat ik "vroeger" allemaal heb gezien.hahahahahaha (=sardonisch gelach)(o.a. Vandenberg ) |
|
Tja da's waar kan die nieuwe Cd echt niet luchten of zien! maar wees eerljik het si een aanfluiting, als hij goed was had ik het ook gezegd! Als de nieuwe Exodus straks tegenvalt ben ik de eesret die het hier zal posten op het forum ondanks dat iki een groot bewonderaar van ze ben! |
|
quote: moet ik natuurlijk ook hebben! Do androids dream of electric sheep? |
|
ik ga je denk ik eens bewusteloos slaan * met een pan en hopelijk heb je dan geheugenverlies, en dan weet je van alles wat je hebt meegemaakt helemaal niks meer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee hoor ORION je bent een prima kerel, HAHAHA een echte thtrasher en daar zijn er al te weinig van! Ik ben stiekum een onwijze AC/DC fan LOL! hun laatste albums zijn ook niet echt super, maar ja ze worden nu wel heel oud HAHAHHAH |
|
ja alles gaat wat langzamer en sloomer als je ouder word he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Maar goed, Sodom dus. Die vind ik best aardig maar niet super. Alleen "Persecution mania" en die ep die ze daarvoor hebben uitgebracht vind ik echt super. Oja, en hun debuut. die is zo amateuristisch dat íe weer goed is. Maar aan sodom weet je wel wat je hebt en over 15 jaar zal dei band nog steeds bestaan denk ik en nog steeds in de zelfde stijl spelen. |
|
in the sign of evil meesterlijke plaat,trowuens hebben mensen tegen obsessed by cruelty? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: "Obessesed by cruelty" was toch hun eerste volledige plaat? Di klinkt mij te rommelig, Net of de drummer heel de tijd uit het ritme zit te drummen. |
|
ik heb alles, maar vind persecution mania de beste maar daar staat niets van op op die live cd Do androids dream of electric sheep? |
|
jupe was hun eerste plaat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |