|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
eerste demo en obsessed by cruelty is rommelachtig maar toch leuk! Do androids dream of electric sheep? |
|
ik hoop dat ze er mee stoppen om verdere schade te voorkomen LOL! vind het slechter dan load, totaal inhoudsloze songs. Maar goed Sodom is toch wel mijn favo duitse band, lekker rauw, ik vind m 16 echt super. til death do us unite vinnik minder, de productie van code red ook! |
|
produtie bij sodom is altijd hetzelfde Do androids dream of electric sheep? |
|
Echt niet! Get what you deserve klinkt erg vet, masquarde in blood klinkt ook heel anders. En Agent Orange klinkt mega vet! zeker voor die tijd! Maar een producer wissel zou ze niet slecht afgaan denk ik, kjik maar eens naar de laatste tankard! Overigens mega respect naar harris Johns DE Cultproducer, hij is verantwoordelijk voor veel van mijn favo platen! |
|
welnee, de eerste en de tweede verschillen al enorm. ik heb hetzelfde als attila, vind die tweede niet best. Oud Vuil. |
|
nee obsessed by cruelty is zeker op CD niet te genieten, op LP heeft ie een ander mix en klinkt al een stuk beter, maar is de slechte sodom plaat ooit ja. Pas vanaf Sodomy and lust is het goed geworden, maar de eerste twe zijn wel cult! Toch erg extreem voor die tijd! |
|
sodom was enorrrm extreem in die tijd!!! Oud Vuil. |
|
Nu maken ze gewoon vette thrash, in een karaktiristieke stijl. ze zijn nog steeds snel en ruig, beetje rauwe charme, ik vind Bernemann echt een hele goede gitarist tijdens hell comes top your town soleerde hij Mille en Mike er uit, echt waar! Maarje die drummer die ze nu hebben is niet echt super, niet slecht, maar atomic steif was strakker! |
|
met een eerdere band waar ik in speelde ('86 tot '90) speelden we: outbreak of evil en sepulchral voice. maar dan "iets" strakker. en ik zong toen. leuke nummers om te spelen! Oud Vuil. |
|
Cool, wij spelen Agent Orange nu, is echt een vet nummer een van mijn favorieten....... ik weet niet waarom maar Tom Angelripper heeft altijd een zwakke snaar bij me geraakt die vent is gewoon zo integer. heb hem altijd hoger ingeschat dan bijvoorbeeld Mille, die was altijd bezig zich te profileren als popie jopie en altijd politiek geengageerd enzo, dat verpest het een beetje. Toen ik sodom voor het eerst hoorde was ik een beetje verkocht (get what you deserve in 1994) ik vind dat nog steeds een hele vette strakke en behoorljik extreme (vrij afwijkend ook vergeleken bij de andere SODOM platen!) plaat |
|
Mijn kennismaking met sodom was uiteraard Ausgebombt en zodoende Agent Orange. Daarna heb ik al het voroegere werk gekocht. Ik moet wel bekennen dat het voor mij na Better Off Dead of Tapping The Vein afgelopen was (welke kwam later uit???). Misschien dat ik het toch es moet checken... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: voorloper black metal samen met venom Do androids dream of electric sheep? |
|
Tja Black metal, nou het si echte thrash, maar ze worden door veel black metal bands vereert ja HAHAHAH! Ja ze hebben hele vette CD's uitgebracht na Tapping the vein (1992) Get What You deserve (1994) KIKKE Marooned live (1994) Goed! Masquerade in Blood (1995) KIK maar productie van Ulli Posselt valt tegen. Til Death Do Us Unite (1997) OK, niet super. Code Red (1999) KIKKE, productie is matig M-16 (2001) GAAAAAAAAAF!!! |
|
quote: Ook geen Nuclear Winter ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
nee, maar die komt wel op de nieuwe LIVE DVd, op Dynamo 1999 speelden ze persuction mania en nuclear winter wel live! maar vaak spelen ze weinig nummers van persecution mania raar eigenlijk, da's samen met agent orange toch wel een van de sterkste albums, alhoewel ze ook geen echte zwakke CD's gemaakt hebben! |
|
Hey Kristof! Wat ik me nu echt afvraag wat is het nummer "the enemy inside" nu eigenlijk, zou op CD 2 staan, ik dacht daty dat een nieuw nummer zou zijn...... Volgens mij staat het op geen enkele SODOM CD! |
|
yep new number, never played live klinkt lekker de cd staat trouwens nu weer op Do androids dream of electric sheep? |
|
Absoluut een leuke dubbelcd. SPV is lekker bezig zo met het releasen na die dubbelcd van Kreator. Jammer dat Agent Orange niet zo "agressief" klinkt als op plaat, maar het horen van Blasphemer blijft een genot! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Shit ik moet deze CD ook hebben, ben super benieuwd. Ik weet dat ze altijd lekker rauwe CD's uitbrengen, niet van die sudio nagesynchroniseerde live CD's....... |
|
waar is live kreation eigenlij kte koop (cd?) zijn maar 5000 van gemaakt toch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee joh alleen de "limited" digibook zijn er "maar" 5000 van, maar ed gewone Cd versie is praktisch ongelimiteerd. de ervaring leert dat live Cd's niet zo hard verkopen dus die limited editie zie je over een jaar nog overal liggen! |
|
hey Kristof waar blijft je review van de niewe SODOM live CD, ben erg benieuwd! |
|
KIkke, ik heb op amazon.deeven wat geluisterd (kosrte previews van alle nummers in helaas vrij slechte kwaliteit) maar volgens mij wordt dit veruit het beste live album wat ze ooit uitgebracht hebben! Hier is de review van darktales.de SODOM - “One Night In Bangkok” DARK TALES WOW!!! Bei SODOM´s neuer Doppel-LIVE-Scheiblette “One Night In Bangkok” gibt es ordentlich was um die Ohren. Meine Rübe ist jetzt noch am rotieren, so knallt das Teil!!! Los geht´s mit dem Nackenbrecher “Among The Weirdcong”, gefolgt von “The Vice Is Killing”, “Der Wachturm” sowie “The Saw Is The Law”. Wer diese Knaller überlebt hat und meint, es gäbe keine Steigerung mehr, der gehört erschossen, denn mit “Blasphemer” und “Sodomized” kennen SODOM kein Erbarmen (voll auf die Nuss, so muss es sein)!!! Überhaupt merkt man dem Trio: Tom Angelripper (Vocals/ Bass), Bernemann (Guitars) und Bobby Schottkowski (Drums), bestehen in diesem Line Up seit 1997 und dem Longplayer “Til´ Death Do Us Unite” die Spielfreude und Homogenität nur so an (für mich das beste Line Up seit Bestehen der Band). Der Sound ist Top, die LIVE-Atmosphäre (auf- genommen in Thailand/Bangkok/2001) kommt super rüber, gepaart mit Tom´s teilweise genialen Einleitungen der Songs, und einer Setliste, die jedem SODOM-Maniac das Herz vor lauter Freude höher schlagen lässt. Alle Knüller sind vertreten: “Remember The Fallen”, “Masquerade In Blood”, “Outbreak Of Evil”, “Napalm In The Morning”, “Die Stumme Ursel”, “Witching Metal”, “Code Red”, “Ace Of Spades” und, und, und! Das absolute Highlight dieser gelungenen Doppel-CD ist der Ab- schluss-Song “Stalinhagel”, der dann zu “Bombenhagel” übergeht. Einziger Minuspunkt ist jedoch für mich, dass das Stück “Obsessed By Cruelty” fehlt, aber dafür ist noch mit “Among The Weird- cong” ein Video-Live-Bonus enthalten. Also los und kaufen, Mutti und die Nachbarn Geld für´s Ki- no geben, Anlage aufdrehen und bangen bis der Notarzt kommt. (Kai - 07/2003 Hier een preview van de videoclip (wel redelijk goede geluidskwalieteit!) http://www.bahiabrasil.de/clip/SODOM-preview.mpg |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |