|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, heb ze tijdje geleden gezien op festivalletje met trail of tears en serenia was erg slecht!!! heel lachwekkend live, heb die zanger daarna nog even gesproken, niet echt een normale mens Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Niet echt een normale mens Nee, nu weet ik precies wat je ervan vindt En hoezo waren ze lachwekkend live? Heb ze nog nooit live gezien/gehoord dus daarover kan ik niet meelullen... Maar zeg dan i.i.g. ff wat er zo slecht/lachwekkend aan was... ..."Hate can only create more hate"... |
|
zanger had zo'n domme grunt live+stond voortdurend te zwaaien met een heel idiote bijl+zangeres zong tegen valse aan maar op cd lijken ze veel beter, geef ik toe maar die zanger, nouja, heeft volgens mijn een iq van -45 Do androids dream of electric sheep? |
|
Heb ze ook live gezien, vond het wel redelijk klinken. Die gast was inderdaad raar, stond als een bezetene met zijn bijl te zwaaien op het podium We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nah, da's in ieder geval een stuk duidelijker! Hm, jammer, anders was ik, als ik de kans had gekregen, vast wel een keer naar een concertje van hen gegaan... Maarja, als 't zo'n afrader is... ..."Hate can only create more hate"... |
|
mja vind die laatste cd ook zeker te pruimen maar live, nouja niet zien!! Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Okeej, dat weet ik dan!!!! Nog meer mensen met een mening???? ..."Hate can only create more hate"... |
|
uummm... live is het inderdaad drie keer niets en ik vraag me af hoe ze het in godsnaam voor elkaar hebben gekregen om in het voorprogramma van een band als Trail of Tears te staan... twas wel grappig hoor daar niet van.. een zanger met veel verf op zijn gezicht die met een bijl in het rond stond te zwaaien (en zich eigenlijk beter op zijn grunt had kunnen concentreren), een zangeres met elvenoortjes (echt waar, ze had van die spockdingen op haar oren gedaan) die niet kon zingen en dan nog een zooitje ongeregeld... No offence, misschien is de cd best te pruimen maar live waren ze waardeloos. [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 28-06-2003 4:26] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Ik ben een liefhebber van fantasy achtige muziek maar de 1e cd van deze band heeft niet eens haar einde kunnen halen in mijn cd-speler. Wat een ongelooflijk slecht, onoriginele en vooral saaie band om aan te horen. YUK! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb het gevoel alsof Lainedil Naleanor hier ook nog wel gaat posten Anyway, dan zal ik maarweer een positieve reactie toevoegen! Geweldige band!! Swords Song is het beste album, met het gelijknamige nummer als beste liedje. Ik luister beide albums met veel plezier. Ik kan niet wachten tot de dvd er is, die zal ik uiteraard meteen aanschaffen.. Toch ben ik wel benieuwd naar hun live performance, ook al zeggen de mensen hier dat het kut is, ik heb er toch erg veel positieve reacties over gehoord. |
|
Heb hun demo thuis liggen, vond het niet bijzonder. Zeker niet slecht...maar meer het 13-in-een-dozijn-werk. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Leuke circus-act dit, er bestaat zoiets als humor op het podium, maar toen ik dit twee maanden terug zag , wou ik liefst mijn ogen sluiten. Hier en daar zat er wel een leuek catchy riff in, maar meer was het echt niet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
*schop* Ik zie dat er toch nog een aantal reacties zijn die ik nog niet gelezen heb... De meningen zijn dus verdeeld over de cd's, maar over het live-werk is iedereen het eens: 3 x niks... Wat vond jij daar dan van Lain? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Inderdaad Darkstar Well, Battlelore is een van mijn favo bands. (Laat het geflame met "slechte smaak, kuthoerenband" maar komen) Hun liveshow was leuk, alleen veel te kort, 7 songs is naar mijn mening te weinig. Het komt misschien door mijn liefde voor alles wat puntoren heeft en fantasy uitstraalt, maar Kaisa is echt geen slechte zangeres. Wat betreft de bijl van Patrik: brute act, alleen was ik wel blij dat hij mn hoofd er niet mee afsloeg daaar vooraan Beide Cd's bevallen zeer goed, en zijn regelmatig in mijn schijvenspeler te vinden. Bruce Banner |
|
quote: Hm, ok dat is dus een heel andere mening over de live-show dan ik hoor van (bijna alle) anderen... Ben er toch wel benieuwd naar, wil hier graag mijn eigen mening over kunnen vormen... Enig idee trouwens hoe ik aan de eerste cd kom, zie deze nergens namelijk... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: kan hem hier gewoon voor je bestellen hoor! maak mar 15 pleuro over op mn rekening, dan haal ik er 1 voor je bij de Elpee. (heil Elpee) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-07-2003 11:25] Bruce Banner |
|
quote: Laten we afspreken dat ik eerst volgende week ff op Wacken kijk, misschien da'k hem daar nog zie... Daar wil ik sowieso op cd/elpee jacht dus wie weet kom ik hem tegen... Als ik hem daar niet vind, dan moeten we het maar 's zo proberen, kay? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: alright! dan zie ik je op wacken Bruce Banner |
|
quote: Volledig mee eens, er was ook wel iets grappig gebeurd die avond, stond met ene van gothweb.be na te praten hoe slecht Battlelore wel geweest was en wat een aap die zanger was en wie passeerde er dan achter ons, jaja, die zanger, efkes stilte dan beide in een lach geschoten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat is slechts een stage-act. Hij moet een barbarian voorstellen, die zijn nou eenmaal wat minder beschaafd Bruce Banner |
|
quote: *niet huilen, knuffel* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: jaja, akkoord, maar ik vond hun live-prestatie (op vlak van muziek) ook niet al te goed, afsluiten met een strakke riff op de drums en gedaan, op het einde proberen ze het enigzins recht te trekken maar dan was het al te laat, heb zelfs tijdens een groot deel van hun gig met Saltatio Mortis staan spreken, toffe mannen . maar ik heb ook wel wat mp3's ervan en ik vind het wel wat te poppy. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: alright, ik zeg ook niet datje het leuk *moet* vinden ofzo Mijn spreekt de hele aankleding en act gewoon wel aan. kwestie van smaak, zoals gewoonlijk. Cheers (guinness) off topic: mn broer rijdt nu door ierland, zit bij Cork ergens, te zoeken naar een pub ) Bruce Banner |
|
quote: [offtopic]Een pub zoeken in Ierland , dat is normaal het eerste dat je tegen komt in Ierland [/offtopic] Nu weer mooi on-topic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De dvd zou nu toch ook al uit moeten zijn of niet? Op de site staat dat deze rond mei/juni uitkomt, is er bij jullie iets bekend over vertraging ofzoiets omtrent deze dvd? ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |