|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
TRACKLIST: 1. De Bebloede balzakpropper (total playtime: 00.48) Gelimiteerde oplage van 2 exemplaren PURE KVLT! DE TOPPERS VAN DE STRIP-GOREGRINDERS! na hun eerste demo "kuifje en bobby in de gruismolen" komen ze terug met deze schijf die het pus uit je oor laat spuiten. De gebroeders krimson en .sabarab forp garanderen je 48 seconden onheilige anti-Asterix metal, die je balharen overeind doen staan! OMLAAGLAAD DIT MEESCHTERWERCK! http://members.lycos.nl/blackmetal6666/PUSKE&PISKE%20-%20DE%20BEBLOEDE%20BALZAKPROPPER.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 28-06-2003 23:45] |
|
Gaaf Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
vette heersch dit Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
geweldige solo's. hebben jullie al shirts? Oud Vuil. |
|
treurig I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dat pete sandoval tijd had om dit in te drummen. goed geregeld, puske & piske! Oud Vuil. |
|
We doen alles om identiteitzoekende pubers te misleiden [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 28-06-2003 23:57] |
|
WTF is dit? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Het klinkt wel ehm... tja... |
|
[opurberaak |
|
quote:Opperbraak? Naja, stupide natuurlijk, wel leuk. |
|
Vrij.....triest.... changed to 'ouwe' |
|
ruis... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Och, dit is gewoon weer een TOTAL KVLT tape van onze Boze Broeders. |
|
LOL |
|
quote: Oud Vuil. |
|
Ze hebben al wat flinke hits op hun naam staan: De stropende schroeihoer de kale kutkwakker de stomerige stierensnikkel De erogene amazone |
|
Nee hoor, ik heb dit gewoon in 10 minuutjes zelf gemaakt |
|
zal mijn mening hier ook maar niet geven zeker elmar? Do androids dream of electric sheep? |
|
je doet maar |
|
puberaal gerommel, iq niveau= - 45, enkel aandacht zoeken en vooral totaal geen humor! Do androids dream of electric sheep? |
|
Kinderachtig gerommel? tot nu toe sta ik niet met mn kale kop met ene bril op de foto kristof je bent en blijft een loser, dat weten allemaal, 2 maaden terug zat je nog hard aan de COF |
|
Gaaf! Waar kan ik hem halen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Iron Maiden, Judas Priest, Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath, Helloween, Slayer, Exodus, Testament, Morbid Angel, Death, Nevermore, Iced Earth, Darkthrone, Anathema, My dying bride,... dit staat op kristof's site... bands die zijn leven hebben veranderd daar staat geen cof tussen, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 29-06-2003 17:15] Oud Vuil. |
|
ik luister al 8 jaar naar metal en ben juist 20, het wordt bijvoorbeeld mijn zevende graspop en ik schrijf reviews en interviews met bekende bands (metalfan.nl), en jouw heb ik trouwens nog nooit in concert gezien (en ik ga bijna naar alles van biebob tot 013) dus rustig Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |