|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de hoes leuk . |
|
quote: hmmm.. deze post is een beetje erg kinderachtig he? [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 29-06-2003 17:22] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
lol daar gaat ook 1 over zn nek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Gozer! het was maar een grapje hoor |
|
weet ik Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: die klinkt wel |
|
Dit klinkt echt heel erg slecht. Thema is op zich wel 'leuk' gevonden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wat een bagger. Maar wel een gave strot. Touché, pussycat! |
|
quote: Het Kleffe Klitje Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ik ben ook naar een COF optreden geweest, en ik vond het zelfs vet. En nu ben ik volgens jou een loser ? |
|
quote:ja , daarentegen krijg je wel bier van me op Graspop en laat ik je usericon staan |
|
quote: Waar heb je het over ? |
|
quote:dat je een loser bent maar toch bier krijgt en dat ik je usericon laat staan nevermind |
|
quote: |
|
wat een domme troep zeg. |
|
Waren P en E niet into true black metal overigens? Maar ja, inderdaad kinderachtig troep met een niveau van het absolute vriespunt. |
|
Lijkt veel op grindcore |
|
quote: Net of het serieus is bedoelt haha Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
|
|
haha idd! |
|
hele gave zooi! You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote:'Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist.' Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ehm, lekker belangrijk ofniet misantro? zeikert [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 21-08-2004 2:23] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
gaan janken juh Misanthrope Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |