|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke platen draait gij alvorens uw lamme familie, vrienden en dorpsgenoten uit te moorden? Ik bedoel geen ijzingwekkende, sfeervolle platen, maar ALLESVERNIETIGENDE brokken Krupp-staal. Bonobo moordt het liefst op: 1. Marduk - Panzer Division Marduk 2. Rebaelliun - Annihilation 3. Abhorrence - Evoking the Abomination 4. Ravager - Storm of Sin 5. Immolation - Dawn of Possession 6. Vital Remains - Forever Underground 7. Deicide - Deicide 8. Maniac Butcher - Lucan Antikrist 9. Black Dawn - Blood for Satan 10. Carnivore - Carnivore 12. Bloodfeast - Bloodfeast EP 13. Krisiun - Black Force Domain Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: |
|
quote: die heb ik nog te koop Je moeder. |
|
quote: U refereert wellicht naar uw endeldarm waar inderdaad geen licht zal schijnen behalve als uw buddy uw aars bevredigt met een zaklamp. Nee, ik zal mijn platen niet in uw reet steken, hoogstens mijn rechterschoen terwijl ik uw ass kick. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Luister, fucking meisje, probeer eens met iets origineels te komen anders dan een fucking homo-smiley, fucking idioot. Misschien neem ik je nog serieus, twerp. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
...met andere woorden: van welke platen gaat je bloed koken van allesverzengende woede!Panzer Division en Black Force Domain komen ook op mijn lijst voor. Verder: Unlord - Schwarzwald Abruptum - Obscuritatem Advoco Amplectere Me Krisiun - Conquerors Of Armageddon Anaal Nathrakh - The Codex Necro Antaeus - De Principii Envangelikum Slayer - Reign In Blood Aura Noir - Deep Tracks Of Hell War - Total War If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
als ik bonobo zou vermoorden zou ik het doen op : MAcabre - Vampire of Dusseldorf, warbij ik met een hamer in de ene hand en een vleeshaak in de andere heerlijk op de mat van de muziek op hem in zou hakken Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
|
Oud Vuil. |
|
wat is de heer bonobo toch heerlijk serieus te nemen |
|
|
this user is dead |
|
quote: <<< nog zo'n leuke smiley |
|
gaat er 1 pissig worden denk'k. Oud Vuil. |
|
quote:Ja ... |
|
dat meen je niet maar goed, funeral winds - godslayer xul alles van vazal conqueror - war cult supremacy lugubre/misanthropy split kunnen mij aardig link maken Je moeder. |
|
quote:en dan worden we ons toch bang [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 01-07-2003 23:38] |
|
Carnivore - Retaliation de perfecte plaat om je boosheid op te botvieren one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Muziek waar ik opgefokt van word ? Hatebreed, All Out War, Ringworm, Integrity, Deadguy. Maar dat zal de topicstarter vast niet kennen. |
|
|
quote:typo's |
|
belgisch Oud Vuil. |
|
quote: ... |
|
Zijn er soms geen moderators op dit forum? this user is dead |
|
quote: It's Claw! |