|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
yep Oud Vuil. |
|
-Dismember, Like an everflowing stream -Immolation, Failures for Gods -Deicide, Legion -Behemoth, Satanica Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Oeh, ik moet wel even nadenken over die moeilijke vraag van mevr. Bonobo. |
|
kijk, nu verneuken jullie dit toch nog wel enigszins nuttige topic door zelf offtopic te gaan zeiken en dan zeiken over anderen Je moeder. |
|
quote:rot op jaap, dit topic was niet nuttig en een uitkomst van 550 jaar inteelt als mevr bonobo vraagt eropm om afgezeke te worden. |
|
Mag ik gvd niet even nadenken? Morgen kom ik met een nuttige aanvulling. Kan het bonobo pedofiele aapje tevreden zijn. |
|
vampire john, het enige waardoor jij mij op de kast kan krijgen is een herseninplantatie, professorandus. Voorts: het gedrag van mijn medeforummers is een reden temeer om afranselen van kinderen uit het Wetboek van Strafrecht te schrappen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
En dan krijg IK een waarschuwing dat ik het forum vervuil met teveel onzin.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Slotje, Nu ! |
|
Hear hear ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Forbidden Site... Maare, ik ben alleen effe de titel kwijt.. Sorry. Edit - Sturm und Drang dus. [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 02-07-2003 8:45] |
|
jamai - sterf bonobo heerlijke plaat! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Deicide - Legion (die plaat is doordrenkt met HAAT) [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 02-07-2003 11:38] |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Ik zou graag Bono in de kont rammen op een nr. van Sting: Fields of gold, of mischien... Fragile. mvg wk10 |
|
Deicide - Serpents of the Light War - Total War Internecine - Book of Lambs GBK - Judeobeast Assasination Dit slaat nergens op. |
|
Deicide - Serpents of the Light War - Total War Internecine - Book of Lambs GBK - Judeobeast Assasination Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat klinkt wel erg gay, vind je zelf ook niet? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Los hiervan verdienen kinderen het om regelmatig gekastijd te worden, worden ze hard van. Die stinkende jankende etters verdienen eigenlijk erger. SnaacK moordt op: -Malevolent Creation - The will to kill -Deicide - Legion -Revenge - Triumpf Genocide Antichrist -Blood Red Throne - alle albums |
|
Doet mij deugd dat men graag moordt op Legion! Laten we dat verheffen tot volkslied! |
|
Och jeetje! Blood Red Throne helemaal vergeten!! Dank je Snaack... Dit slaat nergens op. |
|
Over het algemeen krijgen de Beach Boys mij wel in the killing mood. Touché, pussycat! |
|
quote:Waarom staat er true in de topiktitel? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |