|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Immemmorial Sinister Opera IX [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-05-2004 15:14] |
|
quote: -> Infinited Hate, oude Occult en op zich, Holy Moses ook. |
|
Ik zit nu voor de tweede keer 'Nocturnal March' te luisteren maar deze ligt toch het minst fijn in het oor van hun tot nu toe. De productie is wel rete strak en de vocalen doen me denken aan, de eerste plaat van, Astarte (iets wat ik persoonlijk erg gaaf vind) maar hij klinkt iets te 'lief'; Niet meer echt vuig en rauw zoals ik van DNS gewend ben. Nee doen mij maar de split met Donkelheet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kwelgeest, je heb wel een punt, maar als je Nocturnal March vaak genoeg luisterd dan valt de gladde productie wel mee. Ik denk dat DNS zo'n band is die wel rauw en vuig moet zijn, maar ook een goede sound moet hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 06-08-2004 18:17] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
heersende band.. dara blijf ik bij.. de neiwue cd is lomp.. na de grilling party binnenkort heb ik ook wat cd's van ze voor de verkoop... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zal waarschijnlijk volgende week zaterdag zijn. Heavy renters Under The Black Grill. Dit seizoen in Velp. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 06-08-2004 20:00] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote:hmm, koude haat, watain en dns doen je denken aan astarte? obsessief? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
astarte is een zwaar slechte boutband.... maargoed. fulco, hou me op de hoogte... sven vertelde me 2 weken geleden dat er weer gegrilt meot worden, of het nu in de heimat of in velp is kan mij niks schelen.. zolang er maar gegrilt wordt... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Leer lezen! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
vrouwen horen niet te zingen |
|
Waarom niet? Oud Vuil. |
|
quote: Sommigen zijn idd beter af in eternal sleep . Onielar niet, zij heerscht! |
|
vrouwen zonder rauwe strot verdienen de doodstraf We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
SCHOP beestige band signature |
|
en bezig met opname van het volgende album!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heb ze nu 3 keer gezien volgens mij, maar was zeker de moeite waard. Against God and Government |
|
quote: Zeer goede zaak.. |
|
yeah! hopelijk kan ik zaterdag al een voorproefje horen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heerschband!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Muziek van deze formatie een tijdje niet beluisterd, maar ze waren afgelopen zaterdag toch weer behoorlijk overtuigend. Nu zit ik weer wat studiowerk van ze te beluisteren en dat is toch ook echt niet vervelend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb ze gezien in Woerden, samen met o.a Fluisterwoud. Geluid was daar erg slecht en ik kende de nummers niet, dus echt heel boeiend was het niet. Dingen stuk maken waren ze wel goed in, haha. Hafgufa |
|
Om een of andere onverklaarbare reden de gehele week al zin in 'Follow the Calls for Battle'. Het schijfje nu opstaan en hij's zowel beter als heftiger dan ik mij meenden te herinneren. Wellicht vh weekend de rest vd discografie weerés napluizen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Heb dit wel eens op Eindhoven Metal Meeting gezien en dat was één van de slechtste en meest lachwekkende dingen die ik ooit gezien heb. Hadden volgens mij ook geen bassist en klonk helemaal nergens naar toen. Toch nog maar eens die platen aangeslingerd en ben nu wel verkocht. Dat drumwerk, tering he! |
|
Harde band, Nocturnal March en Follow The Calls For Battle draai ik regelmatig. Wat zijn de meningen hier over de laatste? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |