IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Darkened Nocturn Slaughtercult Vorige pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-02-2013 23:49 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

De nieuwe (uit dit jaar) is best goed


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-02-2013 8:54 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Staat hier nu toevallig voor de 2e keer aan.
Wat opvalt is het drumwerk. Dit is voor een necro thrashy black band als DNS behoorlijk indrukwekkend. Ook zitten de drumpartijen (wellicht juist daarom) behoorlijk helder in de mix.
Wel heb ik tot nu het idee dat het geheel wat heeft ingeboet aan hard- en rauwheid. Het klinkt wat liever dan dat wat ik van DNS in mijn hoofd heb/had. Maar ik heb het oude werk ook al een tijdje niet gehoord.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-02-2013 11:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Je zei hetzelfde in 2004?

quote:
Op 6 augustus 2004 13:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zit nu voor de tweede keer 'Nocturnal March' te luisteren maar deze ligt toch het minst fijn in het oor van hun tot nu toe.
De productie is wel rete strak en de vocalen doen me denken aan, de eerste plaat van, Astarte (iets wat ik persoonlijk erg gaaf vind) maar hij klinkt iets te 'lief'; Niet meer echt vuig en rauw zoals ik van DNS gewend ben. Nee doen mij maar de split met Donkelheet.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 08-02-2013 13:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Moet je nagaan hoe ruig hun oude werk is.
Vorige CD overigens niet gehoord.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 25-07-2023 6:49 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Klinkt bijna als een minder kapotgekauwd Tsjuder album.

Oh dit is helemaal geen nieuw album, gewoon een verse upload.

[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 25-07-2023 6:50]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen