|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hertog HEERSCHT! Maar die Duvel-glazen zijn wel interessant... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Duvel!! Heb ik thuis nog staan, ....................en kan iet mee naar Graspop I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Chouffe en Chimay zijn ook erg lekker ja. Ik ben zelf totaal geen fan van bok, is me te zoet (en ik hou nu eenmaal niet van zoete biertjes). Ah, en Guinness! Maar daar moet je wel van houden, het is erg bitter. |
|
ja orval en kwak is ook best heel lekker maar sommige vergelijken duvel met eenvoudige pils Do androids dream of electric sheep? |
|
Sommige dichten het christelijke eigenschappen toe ... Ooit in Luxemburg een plaatselijk biertje op (in donker en licht) was super lekker, Ourthetaler of zoiets, was alleen daar in de buurt te krijgen zei men. |
|
quote: Ja ik ken niet echt veel bieren nee. Maar het gaat verdomme ook om de kwantiteit, niet de kwaliteit Trouwens: het absolute vriespunt op het gebied van bier: Warsteiner? [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 02-07-2003 22:27] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja ik ben ook belg en ken al die biertjes wel, snap alleen niet niet jenje, dat je duvel niet zo super vind Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik vind Duvel wel OK, maar bepaald niet super. Lekker bitter, fijne smaak, etc. maar niet echt een eigen karakter of zo. Ja, dat het zwaar valt. |
|
quote: Uhh...smaken verschillen nou eenmaal... Don't blush when I rip you open |
|
quote: klaar.. Chimay Tripel daarentegen.. of Maredsous 10 (komt trouwens uit de Duvel brouwerij) of een Blond Kasteelbiertje op z'n tijd. Maar zo nu en dan een Duveltje, mag er best wezen, al zal ik het nooit en te nimmer de algehele perfectie durven noemen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ben nu bezig mete en Grimbergen Tripel, is ook zeer goed weg te klokken |
|
quote: idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
kan me niet eens meer herinneren hoe het smaakt... And my marlboro light |
|
Hm, heb een t-shirt, een sleutelhanger, een vlag en een bushokposter van Duvel. 'k Geloof wel dat ik Duvel wel lust... Je kan me de bout hachelen! |
|
Duvel is gevaarlijk. Als ik dan toch aan het einde van de avond in een blackout-rage mensen of dingen kapot ga slaan dan maar liever aan de whisky want dan doseer ik veel beter, heb later geen kater en ga 99,9% van de tijd rustig m'n bedje opzoeken i.p.v. ergens boven op iemands dak wakker worden ofzo. Duvel |
|
ik citeer "Ik ben opgegroeid op dit bier (giet de laatste laag droesem naar binne) aaah hmmm *burp* " jaja je kunt lachen met gallery of suicide Zelf vind ik dit bier op zich wel te drinken maar net als het kanon ,na een paar vind ik 't nie zo lekker meer. BRAND I am the 1%. |
|
kijk iedereen lult over dit bier maar je moet niet lullen maar zuipen |
|
Palm Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
pfffffffffff meitjes christenen. duvel is het beste bier dat er is. Ik ken toch een behoorlijke hoeveelheid bieren en blond bier is het voor mij helemaal. En na een paar jaar ieder blond biertje gedronken te hebben die ik tegen kwam (samen met nog een hele lading tripels en andere speciaal zut) moet ik toch zeggen dat er niets zo lekker is als duvel. |
|
Duvel = true (maar dan wel goed true he?) Toch vind ik Palm, Leffe of Grimbergen double lekkerder "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Duvel is duidelijk niet mijn pakkie an. Het heeft gewoon geen lekkere smaak. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:palm is net als vos en koninck niet mijn soort bier. Leffe en grimbergen vind ik te slap, te waterug, geen na smaak. |
|
Vos is ook lekker, evenals Das maar Grimbergen neerhalen is cultuurbarbarisme van het ergste soort!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
das is lekker, verfrissend, op z'n tijd net als heel afentoe een witbiertje. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |