IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Duvel!!!!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-07-2003 13:17 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Bah Duvel Amstel, Grolsch en Dommelsch


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-07-2003 13:40 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

GAT-VER-DAMME!!!

Nu noem je dus de drie goorste bieren in existence, op het ultieme unterbier na:

Heineuken


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 13:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

duveltje met jonge kaas


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-07-2003 13:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Duvel aanbid ik naast het bier: Hertog Jan. Ja, Duvel is toch wel 1 van m'n favo speciaal-biertjes


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-07-2003 13:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Duvel is niet zo speciaal.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-07-2003 14:01 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 13:40 schreef Phriar het volgende:
GAT-VER-DAMME!!!

Nu noem je dus de drie goorste bieren in existence, op het ultieme unterbier na:

Heineuken


Hoe maakt men bier dat iedereen lekker vind


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Metal
Usericon van Metal
Posted 03-07-2003 14:13 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 13:43 schreef wladimir het volgende:
Duvel is niet zo speciaal.

maar is fotogeniek:





After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 03-07-2003 14:14 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

zeg dat wel


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:15 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:14 schreef Griffin het volgende:
zeg dat wel


op algemeen verzoek -->


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 03-07-2003 14:16 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl



Do androids dream of electric sheep?


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 03-07-2003 14:19 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

dat mag toch wel bij het zien van die foto?


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:16 schreef Kristof het volgende:



Is de grote duvel te machtig voor het kleine mannetje ?


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 03-07-2003 14:24 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

ik zuip duvel als limonada ja! en ik opende dit topic over deze godendrank


Do androids dream of electric sheep?


Metal
Usericon van Metal
Posted 03-07-2003 14:25 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:24 schreef Kristof het volgende:
ik zuip duvel als limonada ja! en ik opende dit topic over deze godendrank

You are a blessed man!


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 03-07-2003 14:31 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

en ben nog belg ook!! ook al woon ik in nederland



Do androids dream of electric sheep?


Metal
Usericon van Metal
Posted 03-07-2003 14:35 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht



After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:24 schreef Kristof het volgende:
en ik opende dit topic over deze godendrank



Oh ja


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 03-07-2003 14:47 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

prettig


Benhume
Usericon van Benhume
Posted 04-07-2003 17:14 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

heerst . uit!





Duvel is een bier hergist op fles. De uit deze (tweede) gisting voorkomende biergist vormt een bezinksel onderaan de fles.

Dit bier moet dan ook behandeld worden als een oude wijn, en kan zo jarenlang bewaard worden.

1. Houd de perfecte kwaliteit in stand door de flessen steeds rechtop te bewaren in een koele en donkere ruimte. (Ook in de koelkast steeds rechtop.)



2. Schenk uw Duvel in het geschikte bierglas, en dat is uiteraard een Duvel degustatieglas.



3. Zorg ervoor dat het glas zuiver en droog is. Het glas wordt niet in de diepvriezer bewaard en ook niet voorgespoeld met koud water.



4. Schenk het bier op een temperatuur van 6 à 10 °C, volgens uw eigen voorkeur.



5. Hou het Duvel glas schuin en giet vanop een stilaan vergrotende afstand. Voor een rijke, volle schuimkraag, het glas langzaam rechtbrengen. Zorg ervoor dat +/- 1 cm bier in de fles blijft.



Zo bekomt u een rijke en volle schuimkraag en kan u genieten van de Duvel zijn uitzonderlijke smaak en aroma.

Op uw gezondheid !

O ja, wel ff een vette bak herrie opzetten om het genot compleet te maken!




Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-07-2003 23:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het is alsof d'n Duvel d'r mee speelt




Laat hem maar lekker spelen...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-07-2003 23:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Zit nu aan een Duveltje


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 23:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 17:14 schreef Benhume het volgende:
5. Hou het Duvel glas schuin en giet vanop een stilaan vergrotende afstand. Voor een rijke, volle schuimkraag, het glas langzaam rechtbrengen. Zorg ervoor dat +/- 1 cm bier in de fles blijft.

zo moet het dus niet.

Meteen BATS het flesje ondersteboven in het glas zetten en dan langzaam, heeeeel langzaam omhoog halen, af en toe stilhouden om luchtbellen te voorkomen en het bier er langzaam uit te laten lopen. Alleen dan blijft er het meeste gist achter in het flesje en krijg je een mooi fatsoenlijk uitgeschonken Duveltje met een schuimkraag van normaal niveau.

Overigens begrijp ik nog steeds de ophef over Duvel niet, er zijn zoveel bieren die karakteristieker zijn .


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-07-2003 23:59 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Je kan het gist er gewoon uit zien stromen, dus waarom zou je je moeilijk gaan doen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 23:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geloof me nou maar... ik ben ervaringsdeskundige.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen