|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hap hap Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Wie heeft dat voor je gedaan? Ik heb ze ook liever op alfabet staan dan per genre. Werkt veel fijner. |
|
Deelt niemand z'n cd's op goedheid in dan? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Oja, ik heb 'goede CD's', 'slechte CD's' en 'twijfelgevallen'. |
|
deed ik tot begin verleden jaar nog ergens dat indelen, maar t is zo klote om dat te blijven volgen: gewoon alfabetisch is soms al zwaar genoeg, vooral als je cd-rekken weer overvol zitten en je de zaken weer ernaast moet gaan opstapelen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Bij mij steekt alles op alfabetische volgorde,ongeacht goed of slecht...Maar nu moet ik eerst een nieuw cd rek hebben... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Shit nwe rek, nog iets waar ik vandaag vergat naar te gaan kijken , moet ik volgende week echt eens doen---->wordt hopelijk een oude omgebouwde kast. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Bij mij net zo, vind ik ook de meest logische indeling (op alfabet)... Alleen wel fucking irritant als je weer 's een stapel cd's koopt en je alles weer op moet schuiven... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:tert nr den brico, vraagt wa geperste planken op de lengte die ge wil, en 14 breed, en timmer een rek Wij hebben het in nog geen halfuur geklaard en het staat als een muur! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: HAhahaha, goeie zaak. Behalve sommige van Saxon en de 1ste 2 van GnR dan. |
|
Ik heb gewoon planken. En zo'n 2-3 keer per jaar ram ik de nieuwe CD's er bij tussen. |
|
Ik deel mijn cd's in op bands. Links bands waar ik 2 of meer cd's van heb, en rechts losse bands (1 cd) Nadeel is wel het op moeten schuiven van je cd's als je een nieuwe cd erbij hebt... Omdat ik niet zoveel cd's heb weet ik exact waar elke cd zicht bevind. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: LOL,ik benn dus niet de enige met dat probleem... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Bij mij stonden ze vroeger gewoon mooi op een rijtje, meest recent beluisterde uiterst links. Dan beginnen schuiven met vanalles, en nu staan de originelen bij elkaar, en de hoesloze zielepoten ook. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik heb ze op genre gesorteerd, en verder op tijd van aankoop. Heel gemakkelijk als je redelijk vaak nieuwe cd's koopt. |
|
kheb nu één black metal bakkie waar 60 cd's in kunnen. van de week zattie vol maar gelijk weer wat dingen uitgehaald voor op de tradelist. scheelt een hoop ruimte zonder die cd's die ik nauwelijks luister. en nog een groot cdrek voor andere muziek waar inmiddels niet veel meer in staat... en op de grond (lekker onhandig) nog een bak met platen en 2 dozen vol cdr's en hardcore cd's. niet bepaald handig neergelegd maar wel lekker alles bij elkaar. maar als er wat weg kan omdat ik het nauwelijks luister of het een miskoop was gaatie op de (inmiddels grote) stapel in een hoekje, de tradelist hehe -oeps, topic wat verkeerd opgepikt - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-07-2003 23:35] Je moeder. |
|
Eh, in welk genre passen de volgende bands? - Tenhi - in the Woods - Ved Buens Ende - Neurosis - Green Carnation - Forgotten Silence - Dead Can Dance Help me! Ik moet alles geordend hebben! |
|
wederom die kutedit Je moeder. |
|
quote: haha nee dus... 'k Heb drie hoge cd-rekken waar ik onderin altijd wat ruimte leeg laat... Als ik dan een cd'tje van een band koop waarvan de naam begint met 'n A ofzo, hoef ik niet álles door te schuiven, maar hoef ik alleen in 't eerste cd rek te schuiven... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zet ze altijd op alfabet. Maar als je toch nog niet zoveel cd's hebt omdat je cd's van bands waar je goede berichten over hebt gehoort op je verjaardag hebt gekregen hoef je die cd's toch ook nog niet op genre in te delen? |
|
quote:Lijkt me helemaal niet makkelijk... |
|
quote: Dit heet dan compulsive-obsessive behaviour. Na de categorie 'genres' verdeel je ze vast nog in subcategorieën naar datum? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Heb moeten leren dat 't best ernstig is, de obsessief-compulsieve stoornis... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik had m'n CD's vroeger op naam, jaartal en genre staan. Ik had ze dan ook driedubbel! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |