IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Specifieker indelen van m'n cd stapels Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-07-2003 1:13 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 juli 2003 1:11 schreef McDoom het volgende:
Ik had m'n CD's vroeger op naam, jaartal en genre staan. Ik had ze dan ook driedubbel!

En dan zingen we "Go see the doctor!.."

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

campske666
Usericon van campske666
Posted 04-07-2003 13:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik heb 2 rijen: één voor heavy metal en aanverwanten, één voor de meer black/death/viking-achtige toestanden. En dan op alfabetische volgorde.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 17:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Voor de mensen die veel CD's hebben en dan alles ongesorteerd op genre mikken...

Hoe lang zoeken jullie gemiddeld naar een bepaalde CD?

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-07-2003 17:45 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 17:14 schreef McDoom het volgende:
Voor de mensen die veel CD's hebben en dan alles ongesorteerd op genre mikken...

Hoe lang zoeken jullie gemiddeld naar een bepaalde CD?

10 seconden.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-07-2003 18:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:24 schreef McDoom het volgende:
Lijkt me helemaal niet makkelijk...

De cd's die ik al langer heb weet ik blind te vinden, aangezien de betreffende cd-bak totaal niet van samenstelling of volgorde verandert. En de nieuwe cd's zitten allemaal "ergens onderaan", dus die zijn ook zo gevonden. Is echt het makkelijkste wat ik me voor kan stellen.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 18:13 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 17:45 schreef filosofem het volgende:
10 seconden.
Dan heb je ook niet echt veel.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-07-2003 18:17 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 18:13 schreef McDoom het volgende:
Dan heb je ook niet echt veel.

Maar 600 cd's ongeveer.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2003 18:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Bij mij is het altijd grote chaos, als ik nieuwe cd's in de wisselaar doe heb ik dus 10 lege hoesjes en hierin gaan de cd's die uit de wisselaar komen. Na een tijdje en grote rommelzooi dus.

Bazzio Attacks!!!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 18:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 18:17 schreef filosofem het volgende:
Maar 600 cd's ongeveer.
Dat zeg ik!

mpr0734
Usericon van mpr0734
Posted 04-07-2003 20:22 by mpr0734 Wijzig reactieProfiel van mpr0734Quote dit bericht

Recent geluisterde cd's worden aan de uiterst linkse kant van de plank geplaatst.Mocht ik toevallig niet meer weten hoe lang geleden ik een cd heb geluisterd, dan neem ik een meter afstand in acht en speur de ruggen af op zoek naar de juiste kleurencode.
Soms echter, weet ik niet meer welke kleuren combinatie bij welke cd hoort en dan ben ik genoodzaakt om ze een voor een af te gaan.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-07-2003 20:25 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 18:52 schreef McDoom het volgende:
Dat zeg ik!

Maar bij mij zijn ze allemaal origineel!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 04-07-2003 20:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 20:25 schreef filosofem het volgende:
Maar bij mij zijn ze allemaal origineel!
Ah, jij trade ook al niet met Inside-Lie?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-07-2003 16:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Zet ze anders op alfabetische volgorde in je rek. Dan weet je precies waar alles staat.

(like in my collection... )

Bruce Banner

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 12-07-2003 16:57 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Bij mij ligt alles door elkander... Zonder een enkele 'rode draad'... (uitgesloten dat het allen gitaarmuziek is )

changed to 'ouwe'

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-07-2003 16:58 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 juli 2003 16:57 schreef dzouwe het volgende:
Bij mij ligt alles door elkander... Zonder een enkele 'rode draad'... (uitgesloten dat het allen gitaarmuziek is )

ik ken dat gevoel, bij mij is het ook zo, het is net alsof:
The Cure, dan Empror, dan een folkcd, dan een gothcd, rock,... echt één warreboel, vraag maar aan Count Usher, die weet da wel.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 12-07-2003 17:02 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 16:58 schreef beli mawr het volgende:
ik ken dat gevoel, bij mij is het ook zo, het is net alsof:
The Cure, dan Empror, dan een folkcd, dan een gothcd, rock,... echt één warreboel, vraag maar aan Count Usher, die weet da wel.
Bij mij: Slayer, ACDC, bierdop, Maiden, zak chips, patch, Desaster etc

changed to 'ouwe'

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-07-2003 17:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 juli 2003 17:02 schreef dzouwe het volgende:
Bij mij: Slayer, ACDC, bierdop, Maiden, zak chips, patch, Desaster etc

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-07-2003 17:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hoeveel CD's heb je als je ze al op alfabetisch op categorie gaat indelen

Jane en ik hebben samen misschien 400 CD's en die staan gewoon op alfabet, werkt prima..

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 12-07-2003 17:17 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Hoe neurotish kun je bezig zijn, als het in een rek staat is het al goed, ik ben toch te lam om ze weer terug te zetten in goede volgorde

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 12-07-2003 17:20 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik heb er maar 170 (orgineel), en de gekopieerde liggen random verspreid tussen de orginele... Geen zin om ze alfabetisch te gaan sorteren, want 2 dagen later is het weer een bende....

changed to 'ouwe'

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-07-2003 17:43 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 17:20 schreef dzouwe het volgende:
Ik heb er maar 170 (orgineel), en de gekopieerde liggen random verspreid tussen de orginele... Geen zin om ze alfabetisch te gaan sorteren, want 2 dagen later is het weer een bende....

same here.. De enige indeling die ik maak is: metal en niet metal..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 12-07-2003 19:12 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb mijn cds (pakweg 200) eerst alfabetisch of groep, dan op soort (singles, cds, mini cds, ...), en dan op jaar van release. Ik vind mijn cds altijd heel snel...

SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 12-07-2003 21:12 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

abc in theorie
alleen klopt mn alfabet niet meer zo goed en de volgorde van mn cd's dus ook niet meer

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-07-2003 11:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 12:21 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Power Metal IS Gay Metal

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 13-07-2003 11:28 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Metallica-Freak:
Totaal aantal posts: 82

zegt genoeg denk ik

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com