|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 2 rijen: één voor heavy metal en aanverwanten, één voor de meer black/death/viking-achtige toestanden. En dan op alfabetische volgorde. |
|
Voor de mensen die veel CD's hebben en dan alles ongesorteerd op genre mikken... Hoe lang zoeken jullie gemiddeld naar een bepaalde CD? |
|
quote: 10 seconden. |
|
quote: De cd's die ik al langer heb weet ik blind te vinden, aangezien de betreffende cd-bak totaal niet van samenstelling of volgorde verandert. En de nieuwe cd's zitten allemaal "ergens onderaan", dus die zijn ook zo gevonden. Is echt het makkelijkste wat ik me voor kan stellen. |
|
quote:Dan heb je ook niet echt veel. |
|
quote: Maar 600 cd's ongeveer. |
|
Bij mij is het altijd grote chaos, als ik nieuwe cd's in de wisselaar doe heb ik dus 10 lege hoesjes en hierin gaan de cd's die uit de wisselaar komen. Na een tijdje en grote rommelzooi dus. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Dat zeg ik! |
|
Recent geluisterde cd's worden aan de uiterst linkse kant van de plank geplaatst.Mocht ik toevallig niet meer weten hoe lang geleden ik een cd heb geluisterd, dan neem ik een meter afstand in acht en speur de ruggen af op zoek naar de juiste kleurencode. Soms echter, weet ik niet meer welke kleuren combinatie bij welke cd hoort en dan ben ik genoodzaakt om ze een voor een af te gaan. |
|
quote: Maar bij mij zijn ze allemaal origineel! |
|
quote:Ah, jij trade ook al niet met Inside-Lie? |
|
Zet ze anders op alfabetische volgorde in je rek. Dan weet je precies waar alles staat. (like in my collection... ) Bruce Banner |
|
Bij mij ligt alles door elkander... Zonder een enkele 'rode draad'... (uitgesloten dat het allen gitaarmuziek is ) changed to 'ouwe' |
|
quote: ik ken dat gevoel, bij mij is het ook zo, het is net alsof: The Cure, dan Empror, dan een folkcd, dan een gothcd, rock,... echt één warreboel, vraag maar aan Count Usher, die weet da wel. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Bij mij: Slayer, ACDC, bierdop, Maiden, zak chips, patch, Desaster etc changed to 'ouwe' |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoeveel CD's heb je als je ze al op alfabetisch op categorie gaat indelen Jane en ik hebben samen misschien 400 CD's en die staan gewoon op alfabet, werkt prima.. |
|
Hoe neurotish kun je bezig zijn, als het in een rek staat is het al goed, ik ben toch te lam om ze weer terug te zetten in goede volgorde |
|
Ik heb er maar 170 (orgineel), en de gekopieerde liggen random verspreid tussen de orginele... Geen zin om ze alfabetisch te gaan sorteren, want 2 dagen later is het weer een bende.... changed to 'ouwe' |
|
quote: same here.. De enige indeling die ik maak is: metal en niet metal.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb mijn cds (pakweg 200) eerst alfabetisch of groep, dan op soort (singles, cds, mini cds, ...), en dan op jaar van release. Ik vind mijn cds altijd heel snel... |
|
abc in theorie alleen klopt mn alfabet niet meer zo goed en de volgorde van mn cd's dus ook niet meer |
|
quote: |
|
Metallica-Freak: Totaal aantal posts: 82 zegt genoeg denk ik " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |