|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
lol das echt genaaid! in die tas die ik vond zat alleen heiniken en 1 grolsch |
|
quote:Heineken di-rect omruilen bij andere mensen voor écht bier; desnoods voor Aldi bier. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: er zitten gaten in mijn geheugen geloof ik |
|
Volgens mij is er bij Sick Of It All nog een tas gevonden, deze werd op een gegeven moment naar voren geflikkerd. De Crew heeft er na die tijd nog wel een tijdje mee staan zwaaien, er kwam volgens mij niemand op af. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: idd, altijd lachen met die gast. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: natuurlijk.. tis dat er geen andere tas lag |
|
tas was zwart... tent blauw met rood met hier en daar een verloren sticker... slaapzak blauw van merk nomad |
|
quote:Soms moet je roeien met de riemen die je hebt... Al is het Heineken. Tas zelf leeggemaakt overigens? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Nu, aangezien je telefoon erin zit,... heb je die al eens proberen te bellen? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: met Julian aka Snagger |
|
quote:Had je niet beter iemand kunnen uitkiezen die wel tegen drank kan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
zoals mij Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik ben 2,5 kilo lichaamsgewicht verloren No joke! Zal wel plasvocht zijn [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-07-2003 17:42] |
|
quote: ach 2/3 fles jagermeister op afgewisselt met half krat pils en mij nog helpen met zatte zakken sjouwen, die kerel kan echt wat hebben |
|
quote: Ik ook zoiets. Dat komt omdat je op festivals ondervoed hoort te zijn. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Nou ik heb 2 dagen hamburgers van de BBQ gegeten .. tering wat hadden wij veel vreten bij ons .... ik denk niet dat ik afgevallen ben. |
|
uit onze tent is een vuilniszak gestolen met daarin lege blikken voedsel stukken vlees lege bierblikken verpakkingsresten verder niet belangrijk maar et kost wel weer 5 pleuro "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoezo 5 pleuro? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik ben mijn atoombom verloren |
|
quote: Ik een flesje zyklon B Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
hmm... ik vond het blikje er al raar uitzien, en de inhoud was ook al niet lekker... volgens mij heb ik je Zyklon gevonden. |
|
Hallo ook ik ben 2 kilo verloren. Geen idee op welke plaats en hoe in godsnaam "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Van mij is een donkerblauwe rugtas met het opschrift INQ gejat met daarin 3 pakjes tuc, een blik knakworsten, deo en een tandenborstel ???? wie jat er dat nou Winter is coming |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |