|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar goed dat het tegenwoordig weer bij elke willekeurige supermarkt te krijgen is! |
|
oow verdomme mijn tas is ook gejat!!! zaten al mijn mooiste kleren in!! een weekend tas vol!!! de vrijdag al dus mijn weekend was verpest... afschieten die lui die hem niet naar gevonden voorwerpen hebben gebracht |
|
quote: nou je moet verplicht een zak kopen als je je bandje haalt en je krijgt het geld weer terug als je je troep inlevert "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dingen jatten op een festival Achterlijke losers! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ja precies door dat gekut moet ik ook me inhouden op de metalmarket van wacken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Door €5 kwijt te zijn moet je je inhouden op de metalmarket een maand later? Wat is je maandelijks budget? €10? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben mijn stem verloren op Graspop.. heeft iemand die zien liggen op de grond van de zuiptent? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: ja, heb er nog een praatje mee geslaan, dan ging hij weg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
hey tammi, heb je die tas al weer terug? |
|
Bij is het nog veel erger Ik ben m'n pinpas verloren op graspop |
|
boeiend, die heb je zo opnieuw aangevraagd |
|
quote: Van wie moet dat? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Ja, ik heb het dus echt nog nooit meegemaakt dat er gejat werd op een festival! Ligt het aan het land waar Graspop gehouden wordt ofzo? Komen daar veel Walen wellicht? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En godnondeju dat zeg dan niet even ofzo.. |
|
quote: ik bedoel meer dat ik geen zin heb om 100 pleuro aan lps en cds te halen omdat de kans nogal aanwezig is dat et straks foetsie is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Gaat er bij jullie niemand met de auto? Daar laat ik altijd al mn belangrijke zooi I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: nope we gaan met de trein, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |