IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Antimatter Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-07-2005 10:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

vandaag een resencie op de fp van mij v oor deze schitterende nieuwe plaat! zooo mooi is ie!!!


I Find That I Am Not There...


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-07-2005 10:18 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 10:07 schreef rvanderholst het volgende:
vandaag een resencie op de fp van mij v oor deze schitterende nieuwe plaat! zooo mooi is ie!!!


Gaaf! Ik kan echt bijna niet meer wachten tot ik hem zelf in handen heb.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-07-2005 22:24 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 22-07-2005 10:01 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Goede recensie, ik zal de legions mp3 eens beluisteren.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-07-2005 10:41 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

wat een geweldig nummer! Als die hele plaat zo is, moet ik hem hebben.....



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-07-2005 10:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

legions is nog een van de mindere nummers...
voor zover je dat eigenlijk kunt zeggen....

prachtig werkstukje!


I Find That I Am Not There...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-07-2005 10:44 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

wow dat meen je niet.



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-07-2005 10:45 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

anders zou ik het niet zeggen...


I Find That I Am Not There...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-07-2005 10:47 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik draai nu dat nummer al voor de derde keer achter elkaar hehehe



Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 22-07-2005 11:10 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 22:24 schreef rvanderholst het volgende:
zoals beloofd: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4639.html




Netjes, je recensie. Ik wil die plaat ook!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 22-07-2005 18:54 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 21 juli 2005 8:59 schreef Ascension het volgende:
Planetary Confinement is trouwens het laatste album waar Duncan Patterson aan heeft meegewerkt, die is er uitgestapt. Ik vrees dat dat de muziek in de toekomst niet ten goede komt.


Vergeet niet dat Mick Moss en Duncan altijd los van mekaar werkten. En de nummers van Moss zijn altijd geniaal. Duncan wordt vervangen door Danny Cavanagh, ook niet bepaald de eerste de beste naar wij dachten


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-08-2005 19:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Lang geleden dat ik een traantje heb weggepinkt bij muziek, maar toen ik bij Epitah was aanbeland kon het niet anders. Allegristus... die sticker met 'The Saddest Album Of The Year" is niet bepaald overdreven!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-08-2005 19:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb het origineel vorig weekend in handen gekregen en heb hem ondertussen al bijna grijs gedraait. Vrrrrrrrdomme wat een heerlijk album is dit zeg!
Grappig eigenlijk, bij de eerste luisterbeurt vond ik eigenlijk maar een stuk of 3 nummers mooi, daarna een stuk of 5 en na 4 luisterbeurten kom je er achter dat elk nummer gewoon geniaal is.

Mooi ook dat ze eigenlijk muziek maken die niet bepaalt platgetreden wegen bewandelt en toch klinkt elk nummer heel bekend.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-08-2005 20:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb dat ene mp3tje beluisterd en ik ga zeer zeker het hele album ff checken! Klinkt lekker dit


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2005 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Erg lekker album idd


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 03-08-2005 12:10 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Mooie, rustige, ietwat melancholische muziek. De zangeres doet me qua zang denken aan This Mortal Coil.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 30-08-2005 17:13 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2006 11:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Vet CD'tje dat Planetary Confinement, ik blijf hem per luisterbeurt beter vinden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep, oudere albums vallen me trouwens vet tegen ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2006 11:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hmm, jammer dan.

(ik geef die albums nog wel een kans natuurlijk, jouw mening is niet helemaal heilig )


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeker niet doen

Maar ik vind ze sfeerloos en veels te electronisch.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2006 11:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ah, ok, dan is de kans al een stuk groter dat ik ze niet ga luisteren. Een beetje electronisch, OK (laatste Anathema), maar het moet niet de boventoon vormen met zulke muziek.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 12:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jan is een grote zork, de eerste Antimatter is een hele goede plaat, en wat is er mis met sfeervolle electronica?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 02-03-2006 12:08 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:07 schreef spectre het volgende:
jan is een grote zork, de eerste Antimatter is een hele goede plaat, en wat is er mis met sfeervolle electronica?


Precies, helemaal mee eens.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:07 schreef spectre het volgende:
jan is een grote zork, de eerste Antimatter is een hele goede plaat, en wat is er mis met sfeervolle electronica?
Pluk van de pletteflat ... het is een zaadcd ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen