IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Antimatter Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 12:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

onwaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-03-2006 12:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Neen! Jij hebt gewoon een zaad smaak.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 12:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

flikker op

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-03-2006 12:28]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:26 schreef spectre het volgende:
onwaar
in een mening schuilt geen waarheid


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 12:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jaja, dan had je moeten tikken "ik vindt het een zaadcd"


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:33 schreef spectre het volgende:
jaja, dan had je moeten tikken "ik vindt het een zaadcd"
Nee hoor.
Ik vind het een zaadcd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 12:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb je gepwn3d op zijn Chelman's dus inclusief de taalfout


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2006 14:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:07 schreef spectre het volgende:
jan is een grote zork, de eerste Antimatter is een hele goede plaat, en wat is er mis met sfeervolle electronica?

Met sfeervolle electronica is niks mis natuurlijk. Alleen als ik een plaat als "Planetary Confinement" in gedachten heb, en ik vertaal dat naar "electronisch", dan beginnen er al allerlei gedrochten door m'n hoofd te spoken.

Weet je wat! Ik ga het nu downloaden en later luisteren, klotezooi ook die nieuwsgierigheid...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2006 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:55 schreef spectre het volgende:
ik heb je gepwn3d op zijn Chelman's dus inclusief de taalfout
Ben je nu dus een Scheap/Chelman hybride, waarbij dus idd een gebrekkige muzieksmaak komt


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-03-2006 14:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:55 schreef spectre het volgende:
ik heb je gepwn3d op zijn Chelman's dus inclusief de taalfout
Jei kanker krijgen in je ooglid!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 14:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 14:28 schreef Jenje het volgende:
Ben je nu dus een Scheap/Chelman hybride, waarbij dus idd een gebrekkige muzieksmaak komt
Scheap? wie is dat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-03-2006 10:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 14:28 schreef Chelman het volgende:
Jei kanker krijgen in je ooglid!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-03-2007 15:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nieuwe nummer, dat op hun Myspace site te beluisteren is, is ook weer prachtig.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2007 11:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Holy Shitballs!

Leaving Eden is echt geweldig!!! die vocalen!!! fantastisch!


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-04-2007 11:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zit toevallig net het gehele album te luisteren. Weer kippenvel hoor! Wel jammer dat ik de zangeres van het vorige album nergens meer hoor.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 03-04-2007 11:13 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hej ja, nu je het zegt...

zowat geen electronica ook meer, eigenlijk gewoon weer wat meer metal...

kippenvellenwerk! Prachtige songs, echt liedjes, dat was niet het geval op hun vorige planetary confinement.


I Find That I Am Not There...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2007 11:33 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Oei, snel doorneerladen



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-04-2007 15:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zojuist een gesigneerde versie, ook door Danny Cavanagh, van Leaving Eden besteld! Check de officiele site!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2007 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oei, vanavond eens checken!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-04-2007 21:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat is Leaving eden toch een briljant album! De opbouw van de nummers is zo prachtig subtiel en fragiel. Soms zijn de muziek en de teksten bijna pijnlijk emotioneel. En elk nummer is gewoon perfect. Ik was bang dat het vertrek van Duncan Patterson negatief zou zijn voor Antimatter maar Leaving eden is gewoon het beste album van Antimatter geworden. Dit is pure kunst.
Luister ook eens naar de sublieme solo's die Danny Cavanagh neerzet op dit album. Die brengen regelmatig de herinnering aan Pink Floyd naar boven.

"It's warm outside but the weather fails to hide
the stinging loss inside. ...I'm leaving Eden."


Met deze muziek lijken zelfs deze zomerse dagen grijs en grauw.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 25-04-2007 6:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2007 21:32 schreef XnegativeX het volgende:
Wat is Leaving eden toch een briljant album! De opbouw van de nummers is zo prachtig subtiel en fragiel. Soms zijn de muziek en de teksten bijna pijnlijk emotioneel. En elk nummer is gewoon perfect. Ik was bang dat het vertrek van Duncan Patterson negatief zou zijn voor Antimatter maar Leaving eden is gewoon het beste album van Antimatter geworden. Dit is pure kunst.
Luister ook eens naar de sublieme solo's die Danny Cavanagh neerzet op dit album. Die brengen regelmatig de herinnering aan Pink Floyd naar boven.

"It's warm outside but the weather fails to hide
the stinging loss inside. ...I'm leaving Eden."


Met deze muziek lijken zelfs deze zomerse dagen grijs en grauw.


Ontzettend dikke + 1!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2007 8:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij is goed, maar vind em minder dan Planetary ... ik hoor er nu iets teveel Pearl Jam in (na 2 luisterbeurtjes)


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-05-2007 20:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 15:16 schreef Mark Z het volgende:
Zojuist een gesigneerde versie, ook door Danny Cavanagh, van Leaving Eden besteld! Check de officiele site!


Vandaag eindelijk binnen gehad. Wel erg gaaf natuurlijk! Wat een album!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-06-2007 16:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

*schop*

Schitterdende cd, en juist blij dat de zangeres verdwenen is. Dit is zeker een top 10 kandidaat. Emotie druipt gewoon je boxen uit, en vanuit je boxen gaat die emotie gruwelijk onder je huid zitten! Heerlijk gewoon.. zeker nu het buiten regent en die onweer erbij


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2007 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm vond de afwisseling in zangstemmen wel waarderen eingelijk ...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen